Puolet lomasta on mennyt eikä yhtään lämmintä päivää ollut!
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen kesä on huono vitsi. Siksi aina lomalla Välimerelle.
Siellä vasta paskaa onkin, tulipaloja ja tappohellettä tai myrskyjä ja tulvia ja tulivuorenpurkauksia. Sitten itketään Finnairia apuun, se kun se on suomalaisen matkustjaan isä ja äti ja mummo.
Sinä varmasti itket. Meidän perheen toinen kotimaa on välimerellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lennot ei maksa mitään. Pääset kolmessa tunnissa missä on takuuvarma aurinko.
Finnairilla maksaa
Kuka kyseistä yhtiötä nykyään edes käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan menneisyydestä loman jonka olin etukäteen suunnitellut vietettäväksi pitkiä pyörälenkkejä tehden. Neljän viikon jaksoon ei mahtunut montaakaan poutapäivää. Oli muuten se sama kesä kun Helsingissä oli yleisurheilukisat ja vettä tuli niin paljon että sitä meni TV lähetystilojen kellariin ja sähköt katkesivat.
Oli kyllä kiva köllötellä sohvalla ja odotella kelejä..
2005. Olin itse silloin vasta teini, mutta töissä noissa kisoissa osan viikkoa. Oli kyllä aika mieleenpainuvat kisat. Muuten kesä oli mielestäni ihan lämmin ja hyvä kesä, mutta ne karseimmat säät osui tuolle viikolle.
Ei ollut paska ilma kuin yhtenä kisailtana. Kisat muistetaan paskoista ilmoista siksi, että huono ilma osui juuri siihen iltaan kun gloryhunterit katsoivat Lyhytmäen floppaamista seipäänheitossa. Muina
Täähän oli copterline-onnettomuusilta myös.
Vähän yli 8 viikkoa lomaa jäljellä. Loppuviikolle luvattu +22, täydellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lennot ei maksa mitään. Pääset kolmessa tunnissa missä on takuuvarma aurinko.
Finnairilla maksaa
Kuka kyseistä yhtiötä nykyään edes käyttää?
Tulee kyllä käytettyä. Hyvät aikataulut suorille lennoille sinne minne mä haluan. Hyvä tuuri vissiin kun ei koskaan ole ollut mitään ongelmia, myöhästelyä, peruutuksia, matkatavarat kadonnu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen kesä on huono vitsi. Siksi aina lomalla Välimerelle.
Siellä vasta paskaa onkin, tulipaloja ja tappohellettä tai myrskyjä ja tulvia ja tulivuorenpurkauksia. Sitten itketään Finnairia apuun, se kun se on suomalaisen matkustjaan isä ja äti ja mummo.
Kun valitsee fiksusti matkustusajankohdan niin ei ole tappohellettä. Kreikassa yleensä vietän aikaa, nyt on ollut vähän voimakkaampia maanjäristyksiä muttei mitään mikä aiheuttaisi paniikkia. Miksi kukaan itkis Finnairia apuun, eihän se ole mikään vakuutusyhtiö tai pelastuslaitos.
Ei masennuta vielä, juuri eilen oli uutisissa että Suomeen ennustetaan pisintä hellejaksoa vuosiin 😍
Mullakin loma kohta ohi ja olen sen viettänyt Suomessa. Keuhkot ovat täynnä happirikasta meri-ilmaa, toppatakki on ollut käytössä. mutta jotenkin olen nauttinut kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei masennuta vielä, juuri eilen oli uutisissa että Suomeen ennustetaan pisintä hellejaksoa vuosiin 😍
Koko ajan pelotellaan tappajahelteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa varma asia Suomen kesäsäässä on, että valittajia riittää.
Säiden haltija on mestari järjestämään suomalaisille valituksen aiheita.
Talvella on usein liian kylmää, liukasta, jos ei lunta niin sitten sohjoa ja märkää joka paikassa. Kesällä se joko ei sada yhtään ja on helvetin kuuma tai sitten on ihan liian kylmää kesä sääksi ja vettä tulee joka päivä tai ainakin sataa liian usein, aina just väärille päiville osuu sateet. Piti alkaa pihahommiin, maalata aita, niin vettä alkoi sataa ja sitä on tullut nyt viikon. Syksy alkoi ihan liian aikaisin ja siksi kesätouhut jäivät kesken jo lokakuun alussa, kun tuli se armoton lämpötilojen rommaus ja perkeleen räntäsae. Kevät taas vitkuttelee tulonsa kanssa ja joutuu vielä heinäkuussa odottelee kunnollisia lenkkisäitä. Semmosta se on näillä leveysasteilla ja kun meillä on vielä tämä ilmastonmuutos,
Mainio kuvaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan pelotellaan tappajahelteillä.
Toisin kuin vuosisadan ukkosmyrskyt, noi ennustetut helleaallot yleensä kyllä toteutuvat.
Normi-Suomi. Oisit menny Espanjaan.
Vielä ehdit nappaamaan halvan äkkilähdön. Me käytiin Turkissa 5 aikuista all incl loma rantahotellissa neljä tähteä ja maksoi 2200€. Yksin tai kaksi jos lähdet niin montaa satkua ei reissuun saa uppoamaan kun vähän tarkastelee mihkä pääsee halvalla. lanzarotelle ois päässyt vielä halvemmalla mut lähti päivää liian aikaisin. Ei muutakuin reissuun! Hyvää lomaa