Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin tänään kesälomalle ja kylläpä taas otti päähän

Vierailija
06.06.2025 |

Joka vuosi kauhea kiire ja kaaos ennen lomaa. Tulee pyyntöjä, teetkö vielä tämän tai tuon. Muistathan siivota työhuoneessa ennen lomalle lähtöä. Ennen oli ihmisillä sijaisia. Nyt on joku kollega, joka hoitaa juoksevat akuutit asiat. Sen taas tietää, että nyt kun on saatu minusta imettyä viimeisetkin mehut ja yritän koota itseni lomalla, sinne hullunmyllyyn on paluu lomalta, töitä odottamassa ja tuhat soittopyyntöä ja sähköpostia. Vihaan nykyistä työelämää! Sijaiset takaisin ja inhimillinen määrä hoidettavia asioita kaikille!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyteen kun on noin kova stressi päällä. 

Vierailija
22/26 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama. Ei enää sijaisia ja ihmisten oletetaan hoitavan toistensa työt loman aikana. Tekee niiiiin lujaa mieli huutaa, että laitonta touhua. Ei sitten uskalla, kun joutuu silmätikuksi. Tein tällä viikolla töitä 45 tuntia. Ensi viikolla tulee varmaan sama. Juhannukselta vasta pääsen lomalle, jos ei pää hajoa ennen sitä. Johtajatason väki golfaa ja toivottelee rentouttavaa iltaa, kun me tavikset jäädään sinne toimistolle. Minulla on liukuva toimistotyöaika ja tietty se on itsestäni kiinni, jos menen vasta klo 09 ja lähden 17.30 tai jopa 18.00. Sitten ei taas seuraavana aamuna jaksa nousta, että menisi seitsemäksi. 

Huh huh, 45 tuntia, voimia. Toivottavasti saat terapiaa kun olet noin paljon joutunut ponnistelemaan. 

Toimiston tädeillä on ran

Nämä rouvat ovat amatöörejä. Meillä pari rouvaa ottaa sairauslomia ennen ja jälkeen lomien. Ja lasten sairaudet siihen vielä päälle. 

Aika paljon lapset kesällä sairastaa. Tämä samat tädit jotka nyt uhriutuu ei kyllä pätkääkään murehdi meitä jotka joutuvat vuoden aikana paikkaamaan heidän ja lasten saikkuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pakenin toimistotöistä raksahommiin, nyt ei enää vtuta. Ei ole tuo härdääminen ihmisen hommaa.

Joo, asentajana voit loman ajaksi pudottaa ne työkalut käsistä, mutta muu aika tehdäänkin sitten se noin 10h päivässä, että pysytään toimistotyöntekijöiden laatimissa aikatauluissa. 

Vierailija
24/26 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama. Ei enää sijaisia ja ihmisten oletetaan hoitavan toistensa työt loman aikana. Tekee niiiiin lujaa mieli huutaa, että laitonta touhua. Ei sitten uskalla, kun joutuu silmätikuksi. Tein tällä viikolla töitä 45 tuntia. Ensi viikolla tulee varmaan sama. Juhannukselta vasta pääsen lomalle, jos ei pää hajoa ennen sitä. Johtajatason väki golfaa ja toivottelee rentouttavaa iltaa, kun me tavikset jäädään sinne toimistolle. Minulla on liukuva toimistotyöaika ja tietty se on itsestäni kiinni, jos menen vasta klo 09 ja lähden 17.30 tai jopa 18.00. Sitten ei taas seuraavana aamuna jaksa nousta, että menisi seitsemäksi. 

Huh huh, 45 tuntia, voimia. Toivottavasti saat terapiaa kun olet noin paljon joutunut ponnistelemaan. 

Kesät talvet ulkotyöntekijänä huvittaa nämä sisätyöläisten uhriutumiset. 

Vierailija
25/26 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkepaperit vetämään. 

Vierailija
26/26 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eräässä työhaastattelussa, missä kerrottiin että kesällä sitten max kolmen viikon loma, mielellään kahden, koska kollegat tuuraa ja on sitten liikaa työtä. Siis mielellään kahden viikon pätkissä. Tuli sellainen fiilis heti, ettei ole mun työpaikka siinä firmassa. Onneksi en jatkanut neuvotteluja. Tilitoimisto siis kyseessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi