(Video) Massiiviset juhlat käynnissä: Venäjän laittomasti rakentama Kertsinsalmen silta tulessa!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Pommarit paloi kentälle viime viikonloppuna 👍
Venäjän neukkuaikaisista yliäänipommittajista 1/3 tuhottiin! Uusia ei voi enää valmistaa. Yhtään tutkalentokonetta ei ole enää lentokunnossa. Noita missä iso lautanen selässä! 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjän neukkuaikaisista yliäänipommittajista 1/3 tuhottiin! Uusia ei voi enää valmistaa. Yhtään tutkalentokonetta ei ole enää lentokunnossa. Noita missä iso lautanen selässä! 😂😂😂
Hyvä jos näin on, itse en ihan piippu hampaissa usko kaikkea mitä ukrainalaiset puhuvat. Mutta heidän puolellaan olen silti, ja todella toivon että rýssãt menettivät paljon koneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos näin on, itse en ihan piippu hampaissa usko kaikkea mitä ukrainalaiset puhuvat. Mutta heidän puolellaan olen silti, ja todella toivon että rýssãt menettivät paljon koneita.
Et usko vaikka videolla näet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ryssäläissanonta tämä "piippu hampaissa uskominen" on?
Vierailija kirjoitti:
LOL. Toi on joku vuosikymmenen vanha video brittipubista ja se kuuluu... ''Will Griggs on Fire''...
Englantia osaamattomat kuulee sen mitä selostukseen on kirjoitettu :D
näimpä
Vierailija kirjoitti:
Ihme etteivät tuhonneet sitä jo aiemmin. Olkoot nyt siellä Krimillä jumissa. Laivoilla eivät uskalla kulkea ja maayhteys on poikki. Hienoa.
Ei ne sitä pysty tuhoamaan. Ovat myöntäneet että tekevät vain pr-temppuja siellä.
Venäläinen insinööri osaaminen on lujaa.
Niin. Jos eivät. Mutta Yhdysvallat on nyt hylkäämässä Ukrainan.
https://www.theatlantic.com/politics/archive/2025/06/ukraine-russia-tru…