Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

(Video) Massiiviset juhlat käynnissä: Venäjän laittomasti rakentama Kertsinsalmen silta tulessa!

Vierailija
06.06.2025 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

venäjä voittaa lopulta

Historiallisesti Venäjä melkein aina häviää lopulta. Olisi hävinnyt myös Toisen Maailmansodan, jos eivät olisi saaneet valtavaa Lend-Lease apua amerikkalaisilta ja briteiltä. Sitä edellinen ryssíẹn voitettu sota taisi olla Suomen Sota 1808-1809. 

Niin. Jos eivät. Mutta Yhdysvallat on nyt hylkäämässä Ukrainan.

https://www.theatlantic.com/politics/archive/2025/06/ukraine-russia-tru…

Vierailija
22/28 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pommarit paloi kentälle viime viikonloppuna 👍

Venäjän neukkuaikaisista yliäänipommittajista 1/3 tuhottiin! Uusia ei voi enää valmistaa. Yhtään tutkalentokonetta ei ole enää lentokunnossa. Noita missä iso lautanen selässä! 😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjän neukkuaikaisista yliäänipommittajista 1/3 tuhottiin! Uusia ei voi enää valmistaa. Yhtään tutkalentokonetta ei ole enää lentokunnossa. Noita missä iso lautanen selässä! 😂😂😂

Hyvä jos näin on, itse en ihan piippu hampaissa usko kaikkea mitä ukrainalaiset puhuvat. Mutta heidän puolellaan olen silti, ja todella toivon että rýssãt menettivät paljon koneita. 

Vierailija
24/28 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos näin on, itse en ihan piippu hampaissa usko kaikkea mitä ukrainalaiset puhuvat. Mutta heidän puolellaan olen silti, ja todella toivon että rýssãt menettivät paljon koneita. 

Et usko vaikka videolla näet? 

Vierailija
25/28 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ryssäläissanonta tämä "piippu hampaissa uskominen" on?

Vierailija
26/28 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

je

Vierailija
27/28 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL. Toi on joku vuosikymmenen vanha video brittipubista ja se kuuluu... ''Will Griggs on Fire''... 

Englantia osaamattomat kuulee sen mitä selostukseen on kirjoitettu :D

näimpä

Vierailija
28/28 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme etteivät tuhonneet sitä jo aiemmin. Olkoot nyt siellä Krimillä jumissa. Laivoilla eivät uskalla kulkea ja maayhteys on poikki. Hienoa.

Ei ne sitä pysty tuhoamaan. Ovat myöntäneet että tekevät vain pr-temppuja siellä.

Venäläinen insinööri osaaminen on lujaa.