Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten selvitä, jos sisarus on upea?

Vierailija
06.06.2025 |

Millaista on elämä,  jos oma sisarus on kerrassaan upea? Kaunis/komea, erittäin älykäs, menestynyt hienosti opinnoissa ja saa jokaisen työn mitä hakee. Kaikki rakastavat ja ihailevat häntä.

Miten selvitä tällaisen sisaruksen varjossa? 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona asutaan vain muutama vuosi sitä aikaa jolloin alkaa ymmärtää, sen jälkeen voi keskittyä omaan elämään.

Vierailija
2/24 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitätkö toista ja toivot hänen ajattelevan noin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona asutaan vain muutama vuosi sitä aikaa jolloin alkaa ymmärtää, sen jälkeen voi keskittyä omaan elämään.

Ei se vertailu tosiaan lopu kotoa muuttoon. 

Ap

Vierailija
4/24 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavilla rikoksilla järjestetty niin, että toinen olisi huonompi.

Vierailija
5/24 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä monesti on yks lapsista muita kauniimpi ja lahjakkaampi. Ei pidä olla kateellinen. 

Vierailija
6/24 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sitä monesti on yks lapsista muita kauniimpi ja lahjakkaampi. Ei pidä olla kateellinen. 

No minä pelkään, että jos joku päivä olen parisuhteessa, niin mieheni ihastuu siskooni.

Vierailija
7/24 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on katkeroitunut ja päihdeongelmainen cp-vammainen jota kaikki karttavat. Tekisin mitä tahansa että hän saisi olla kadehdittavan upea.

Vierailija
8/24 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni on katkeroitunut ja päihdeongelmainen cp-vammainen jota kaikki karttavat. Tekisin mitä tahansa että hän saisi olla kadehdittavan upea.

Et taida olla siskoasi parempi. :)

Vierailija
9/24 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla se pahis ja järjestämällä se kuolononnettomuus jäämättä sitten itse kiini, kolkeilkaa elokuvienmalliin onnistutte varmaan tapoja on tuhansia.Tai sitten annatte vaan olla ja elätte omaa elämää.

Vierailija
10/24 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemalla se pahis ja järjestämällä se kuolononnettomuus jäämättä sitten itse kiini, kolkeilkaa elokuvienmalliin onnistutte varmaan tapoja on tuhansia.Tai sitten annatte vaan olla ja elätte omaa elämää.

Ei suurin osa sisarusta kadehtivista ole pahoja ihmisiä. Minä ainakin murehdin asiaa, mutta en ole ilkeä tms.

Vierailija
11/24 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö kiusaajat, miten kateellisena siskoni kyttäsi välillä vartaloani, etenkin hoikkaa vyötäröä? Ja hymyili vahingoniloisena, kun kasvoissani oli väliaikaista nokkosihottumaa, jota luuli akneksi? Ja perus amisalalla se opiskelee. Kaikki ei ole niinkuin te luulette.

Vierailija
12/24 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää yhdessä saunaan. Sitten normaalit saunajuomat. Kyllä se siitä lähtee.

Vierailija
13/24 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä niin väittänytkään. En vaan saa lainkaan kiinni siitä että jotakuta harmittaa jos läheisellä menee hyvin, kun se läheinen voisi olla myös sellainen jonka pahoinvointi kuormittaa ihan kaikkia.

Vierailija
14/24 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä niin väittänytkään. En vaan saa lainkaan kiinni siitä että jotakuta harmittaa jos läheisellä menee hyvin, kun se läheinen voisi olla myös sellainen jonka pahoinvointi kuormittaa ihan kaikkia.

Et vaikuta aidosti hyväntahtoiselta siskoasi kohtaan.

Vierailija
15/24 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vähän luulen, että kuormitan sisartani vähemmän huonovointisena kuin hyvinvoivana.

Vierailija
16/24 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Älä vertaa itseäsi hänen.

Terveisin. On mulla broidi kera sadan tutkinnon, cv täydellisen, valitsee itse työpaikan mielenkiintoisen. 

Minuutin hakemuksen tein. Duuniin sain 

Vierailija
17/24 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, mihin itse itseäni vertaan? Sillä on väliä, mihin muut minua vertaavat. Olen aina se surkeampi.

Ap

Vierailija
18/24 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, mihin itse itseäni vertaan? Sillä on väliä, mihin muut minua vertaavat. Olen aina se surkeampi.

Ap

Joo, esität toista. Sitä ketä sairaat kiduttajat vertailevat.

Vierailija
19/24 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ns. vale-ihminen onkin aina se surkeampi. Mutta jos ymmärtäisitte pari asiaa, huomaisitte ettei kyseessä olekaan surkea ihminen. Esim. keho on turvonnut hoitamattoman fyysisen sairauden vuoksi, muisti on muokattu hirveäksi, aivopesty rankasti, vainottu, kidutettu, lähipiiriltä ei saa tarvitsemaansa tukea ja potilastiedot täyttä puppua. Ja tällaisia ihmisiä on Suomessa monia, joille on jotain näistä tehty. Osalle jopa kaikki edellämainitut.

Vierailija
20/24 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Sittenhän meitä on ainakin kaksi.