Mulla on kaksi sisarta
Varmasti olisin ollut onnellisempi ainoana lapsena. Tämä heille jotka miettii, kannattaako useampi kuin yksi lapsi tehdä. T. Valis
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Siskoni on sadisti (terapeuttini analyysi hänestä).
Oliko tämä ap vai joku muu?
Miten niin sadisti? Aika paljon vaatii tuollainen arvio...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskoni on sadisti (terapeuttini analyysi hänestä).
Oliko tämä ap vai joku muu?
Miten niin sadisti? Aika paljon vaatii tuollainen arvio...
Ei ollut mun kommenttini.ap
Mullakin oli kaksi, toinen kuoli alkuvuodesta :(
Niin mullakin! Ja lisäksi kolme veljeä 😃 Ne on mun parhaat kaverit 😍
Juu, olisit ollut tai et. Taas kerran🤦
Ei silti tarkoita, että joku muu välttämättä olisi onnellinen.
Muutenkin niin outoa tarinaa, taas kerran...Mistäs sä voit tietää sen siskoskaan onnellisuudesta? Lisäksi hyvin outoa nyt ihan tuuliviirimäisesti alkaa selittämään, että onkin ainaisen kurjuuden sijaan ollutkin hyvä elämä...
Vieläkö sama pätee tänään, huomenna jne.?
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin niin outoa tarinaa, taas kerran...Mistäs sä voit tietää sen siskoskaan onnellisuudesta? Lisäksi hyvin outoa nyt ihan tuuliviirimäisesti alkaa selittämään, että onkin ainaisen kurjuuden sijaan ollutkin hyvä elämä...
No laitoinhan mä tuonne vihjaten, että mikä kulttuuri se on. Naisen asema ei siinä ole hääppöinen.Ainakin mulla on ollut tapahtumarikas elämä ja siitä on nyt mukava kirjoittaa kirjaa. Ja varmaan olen nämä kaikki vaikeudet tarvinnut itselleni.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No laitoinhan mä tuonne vihjaten, että mikä kulttuuri se on. Naisen asema ei siinä ole hääppöinen.Ainakin mulla on ollut tapahtumarikas elämä ja siitä on nyt mukava kirjoittaa kirjaa. Ja varmaan olen nämä kaikki vaikeudet tarvinnut itselleni.ap
Jos sun kirjan ulosanti on yhtä tönkköä kuin sun tänne kirjoittamat viestit, niin älä pety jos et löydä kustantajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sun kirjan ulosanti on yhtä tönkköä kuin sun tänne kirjoittamat viestit, niin älä pety jos et löydä kustantajaa.
Ihan omakustanteena aion sen tehdä.ap
Kunhan muistat sitten tämän kaiken onnesi, kun seuraava valitus pukkaa päälle...
Vierailija kirjoitti:
Kunhan muistat sitten tämän kaiken onnesi, kun seuraava valitus pukkaa päälle...
Eiköhän sitä onneakin vielä ole tulossa.ap
Aina valittamassa rahapulaa ja nyt sitten meinaa julkaista kirjan.
Ootko ottanut yhtään selvää, mitä maksaa ja mistä rahat?
Millä rahalla sä mitään kustannat, kun sulla ei ole rahaa edes vuokrata itsellesi yksiötä?
Vierailija kirjoitti:
Millä rahalla sä mitään kustannat, kun sulla ei ole rahaa edes vuokrata itsellesi yksiötä?
Eihän se ole teidän muiden murhe.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä sitten lässytä tänne kaikkea puutaheinää. Pidä typerät ajatuksesi omana tietonasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä sitten lässytä tänne kaikkea puutaheinää. Pidä typerät ajatuksesi omana tietonasi.
Mitä suotta hermostut?ap
Mistä sä edes tiedät, onks se sun sisko onnellinen tai onneton?
Tai kumman elämä on ollut onnettomampi...
Ihmisten ei kyllä ikinä kannattaisi tehdä onnestaan ja onnettumuudestaan mitään kilpailua. Ihmiset kestävät vaikeuksiakin eri tavalla, toisen vähän voi olla toiselle liikaa.
Valiksella vauhti päällä! Mitähän on tapahtunut...
Vierailija kirjoitti:
Valiksella vauhti päällä! Mitähän on tapahtunut...
Ei ole eikä ole mitään ihmeellistä tapahtunut. Tykkään kun saan olla päivän yksin.ap
Sanot paljon, et kerro mitään.
Mikäs siinä sitten.