Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni suuttui kun en tykkää hänen lempibändistään

Vierailija
06.06.2025 |

Hän ei tykkää monesta mun lempiartistista ja en pahoita mieltäni. Ja meillä on myöskin yhteisiä suosikkibändejä niin en tiedä miksi nyt tuosta yhdestä bändistä en saa tykätä. Kyllä kai minä voin mielipiteeni sanoa parisuhteessa? 

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teillä helppo elämä jos musamaku on noin tärkeässä osassa elämää

Vierailija
42/49 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi edes harkitsemaan suhdetta naisen kanssa, jonka lempimusaa on räppi. Melkein kaikki muu on soviteltavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä saa fanittaa ihan yksinään Milli Vanillia.

Vierailija
44/49 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että pystyisin olemaan yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei pidä suosikkiartististani. En toki suuttuisi asiasta, mutta tuntisin, ettei meillä olisi tarpeeksi yhteistä. Artistin musiikki on minulle aivan äärettömän tärkeä asia ja artisti on inspiroinut minua paljon elämässä.

Mikä artisti?.

Kanye West. Joo ja tiedän että moni täälläkin on taatusti eri mieltä.

💩💩💩💩💩🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
45/49 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi edes harkitsemaan suhdetta naisen kanssa, jonka lempimusaa on räppi. Melkein kaikki muu on soviteltavissa.

mulla ton tilalla on suomi-iskelmä

Vierailija
46/49 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa teillä helppo elämä jos musamaku on noin tärkeässä osassa elämää

Ehkä se musiikki on auttanut juuri silloin kun elämä ei ole ollut helppoa...

Vierailija
47/49 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tosiaan eron paikka sen takia, jos yksi bändi ei miellytä toista? Aika pikkumaista ja lapsellista, hohhoijaa

Vierailija
48/49 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla ton tilalla on suomi-iskelmä

Mun mielestä lempimusiikki voi kertoa myös ihmisen persoonallisuudesta. Esimerkiksi suomi-iskelmä ja rap eivät todennäköisesti vedä puoleensa samanlaisia ihmisiä. Suomi-iskelmää kuuntelevat usein ihmiset, jotka ovat melko perinteisiä ja tykkäävät tutusta ja turvallisesta.  Rap sen sijaan houkuttelee niitä, jotka arvostavat kokeilunhalua ja yksilöllisyyttä. Todennäköisesti hieman villimpää porukkaa kuin iskelmäfanit.

Vierailija
49/49 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se tosiaan eron paikka sen takia, jos yksi bändi ei miellytä toista? Aika pikkumaista ja lapsellista, hohhoijaa

Niille, joille musiikki on intohimo se on yleensä myös tärkeä osa sitä omaa identiteettiä. Satunnaiskuuntelija välittää vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi