Mieheni suuttui kun en tykkää hänen lempibändistään
Hän ei tykkää monesta mun lempiartistista ja en pahoita mieltäni. Ja meillä on myöskin yhteisiä suosikkibändejä niin en tiedä miksi nyt tuosta yhdestä bändistä en saa tykätä. Kyllä kai minä voin mielipiteeni sanoa parisuhteessa?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Millä sanoilla ilmaisit mielipiteesi?
Ap on hyvä ja vastaa tähän. Ei ketään kiinnosta kuunnella vittuilua ja dissaamista asiasta josta itse tykkää.
Fintelligens (tai niin kuin meillä sanotaan, Fimbesillit)
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt se bändi.
No olkoon... bändi on siis Abba.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni suuttui kun en tykkää hänen lempibändistään
Joko olet silti tyytyväinen häneen kun itse olet hänet valinnut, tai sitten olet tyytymätön omiin valintakriteereihisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä sanoilla ilmaisit mielipiteesi?
Ap on hyvä ja vastaa tähän. Ei ketään kiinnosta kuunnella vittuilua ja dissaamista asiasta josta itse tykkää.
Onhan näillä kahdella tavalla pieni sävyero:
1. On se ihan ok mut en mä kyl sitä itekseni kuuntelis.
2. Suosikkibändisi on ihan vammanen ja sitä kuuntelee vaan junttipellet!!!
Mies vetää sukulaisten kanssa kaksin käsin viinaa ja kuuntelee Modern Talkingia.
Eikö kidutus ole kielletty?
Kiva miettiä kuinkahan kauan tällä kertaa tämä aivoton möky kestää.
Taitaa olla herkkä taiteilija narsisti tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et sitten voi vain tykätä kiltisti AC/DC:stä?
tandör nanana naana na naana tandör nanana naanana naana tandör!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt se bändi.
No olkoon... bändi on siis Abba.
Huono trolli! Kaikki tietää et abba on sillimerkki eikä mikään bändi!
T: Turo
En usko, että pystyisin olemaan yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei pidä suosikkiartististani. En toki suuttuisi asiasta, mutta tuntisin, ettei meillä olisi tarpeeksi yhteistä. Artistin musiikki on minulle aivan äärettömän tärkeä asia ja artisti on inspiroinut minua paljon elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se 🐷!
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Jätä se mieslapsi.
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko KISS?
Ei ole. Kyseessä on Popeda.
ap
Jätä se sika ja juokse!
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
En usko, että pystyisin olemaan yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei pidä suosikkiartististani. En toki suuttuisi asiasta, mutta tuntisin, ettei meillä olisi tarpeeksi yhteistä. Artistin musiikki on minulle aivan äärettömän tärkeä asia ja artisti on inspiroinut minua paljon elämässä.
Tämä juuri. Jos henkilö ei ymmärrä lempimusiikkiani hän ei myöskään ymmärrä minua.
Ei ne työt mihinkään katoa, vaikka teen ne kotoa käsin. En mä voi asiakkaalle tulla sanomaan, että olen suunnitellut näkymättömän talon.
Vierailija kirjoitti:
Mikä artisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä artisti?.
Kanye West. Joo ja tiedän että moni täälläkin on taatusti eri mieltä.
Jätä se sika ja juokse!