Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin erään merkittävän eron miesten ja naisten suhtautumisessa seksiin.

Vierailija
06.06.2025 |

Miehelle ei ole olemassa huonoa seksiä tai seksuaalista kohtaamista. Kaikki seksiin liittyvä kiinnostaa miehiä ja vetää heitä puoleensa vastustamattomasti kuin ilotulitteet pikkupoikia.

Naisten haluttomuutta esimerkiksi satunnaissuhteisiin tai parisuhteessa perustellaan ja yläpeukutetaan sillä, että nainen ei nauti tai saa orgasmia. Eli seksi on vaiva, joka on palkittava edes nautinnolla, jotta siihen kannattaa lähteä?

Ehkä osalla superhunkseista on varaa olla kermaperseitä seksin suhteen ja pitää olla sitä ja tätä ja naisen sitä ja tätä.

Suurin osa miehistä ei aseta seksuaalisille kohtaamisille  mitään laadullista alarajaa. Naiset usein kommentoivat, että mieshän laukeaa seksissä aina. Asia ei ole näin yksioikoinen. Seksi kiinnostaa miehiä aina ilman lupausta laukeamisestakin. 

Jos nainen näyttää tanssilavan takana pilluaan miehelle, mutta koskea ei saa, niin suurin osa miehistä haluaa tuonkin kokemuksen kirkuen. Jos ei muuta niin kotona runkatessa voi sitten fantasioida nähdystä ja koetusta. 9/10 miehistä nuolisi hottisnaiselle tai melkein kenelle tahansa naisista orkun vaikka diiliin kuuluisi, ettei nainen edes koske mieheen.

Kaikki toiminta, jossa nainen "päästää" miehen intiimiin kohtaamiseen kanssaan on voitto miehen seksuaalisuudella, riippumatta tuleeko siinä oma nautinto sillä hetkellä vai ei. (No okei myönnetään, että jos parisuhdeseksi olisi vuodesta toiseen sitä, että mies saisi vain nuolla naista ja sitten hoidella itsensä sen perään, niin into voisi hiipua ja alkaa haluta asian edistymistä muuhunkin) . Mutta ymmärtänette periaatteen. Jos käännätte noissa esimerkeissä sukupuolet toisinpäin niin jokainen ymmärtää.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälti samaa mieltä. Aika moni meistä miehistä on mieluummin tuottamassa naiselle, millä keinolla hyvänsä, orgasmin kuin saamassa itse sellaisen. M-VM 1963

Vierailija
2/61 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumapainoinen nainen sekä wanhusnainen eivät kiinnosta miestä seksuaalisesti pätkääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen noinhan se menee.

Mies haluaa naista ja kiihottuu naisesta. Nainen halu puolestaan herää siitä, kun nainen kokee (naista muutoin miellyttävän) miehen haluavan itseään.

Vierailija
4/61 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin oivallettu ja kirjoitettu, ap. Olen samaa mieltä kanssasi. 

Vierailija
5/61 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuvaus osuu lähelle keskimääräistä käyttäytymistä.

Olin aikoinaan poikaluokalla 7 vuotta. Silloin oli sellaisiakin. Tärkein keskustelunaihe oli, miten nainen tyydytetään. Hyvin moni nainen ei sitä vain usko, luulee että kaunistelen puheissani. 

Vierailija
6/61 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat niin hormoniensa pyöriteltävissä.

Vierailija
7/61 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnilleen noinhan se menee.

Mies haluaa naista ja kiihottuu naisesta. Nainen halu puolestaan herää siitä, kun nainen kokee (naista muutoin miellyttävän) miehen haluavan itseään.

"Mies1985" eli tänä vuonna "Mies 29 v. + 11" on palannut.

Vierailija
8/61 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasto vs. kaikki! 

Kyllä miehillä on KESKIMÄÄRIN suurempi halu irtosuhteisiin tai muuhun satunnaiseen seksuaaliseen kohtaamiseen. Tiedän kuitenkin naisia joita ne kiinnostavat paljon esim. minua enemmän. Eli ei ole mitään jyrkkää eroa miesten ja naisten välillä. 

Vierailija
9/61 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tosiaan näin että naiselle seksikerta on ollut täysin turha jos ei tule orgasmia? Että matkalla ei ole väliä, jos päämäärä saavutetaan? 

Mieshän nyt laukeaa vaikka seksi olisi huonoakin, eikä se aina ole merkki mistään ultimaattisesta nautinnosta. Pitää aina muistaa että miehillä siemensyöksy ei ole yhtä kuin orgasmi. 

Vierailija
10/61 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin uudesta Me Naiset lehdestä kuvauksen tuoreesta jonkin hunks-ryhmän keikasta Tampereella, jossa oli 1800 naista ja liput myyty loppuun supernopeasti. Pari artistia oli näyttänyt kaiken ja vapaaehtoiset prepatut katsojat osallistuivat showhun ja kai sitten oli jotain koskettelua puolin ja toisin. Eli perussettiä mitä noista joskus dokkareissa tai leffoissa ollut.

Hurmoksellinen henki, mutta jotenkin jutusta jäi falski tunnelma. Pikemmin tuntui että sekä estradilla että katsomossa oli esitys meneillään. Katsojilla "katsokaa miten avoin, rohkea, voimaantunut yms. MINÄ olen, olen SEKSUAALINEN olento isoilla kirjaimilla." En tiedä voin olla väärässäkin. Kuinkahan monelle naiselle jäi pakottava panetus päälle ja kuinka moni lähti sitä kotiin tai Tampereen yöhön toteuttamaan. Kuvauksen perusteella vakioasu oli ollut tasoa "pikkutuhma". Ja kuinka moni sai tyydytettyä tarpeensa olla seksuaalinen väkevästi tunteva olento ihan olemalla katsomassa tuota ja sitten kotiin nukkumaan (tai lasilliset viiniä samanhenkisten kanssa ja sitten kotiin nukumaan.)

En näe kenekään motiiveissa olla tuolla mitään väärää, mutta, jälleen vaihdetaan tuossa sukupuolet toisin päin, miltä se näyttäisi, miten sitä kommentoitaisiin.

Vierailija
11/61 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni mies ei halua nuolla naista, ei vaikka sitä seuraisi vastavuoroista toimintaa. He eivät vain kovin usein kirjoittele täällä.

Vierailija
12/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni mies ei halua nuolla naista, ei vaikka sitä seuraisi vastavuoroista toimintaa. He eivät vain kovin usein kirjoittele täällä.

Ilmentääkö pillun nuoleminen aina miehen alistumista naiselle?

Vierailija
13/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten seksuaalisuus on jotenkin raaempaa, suoraviivaisempaa ja eläimellisempää kuin useimmilla naisilla. Naisilla seksuaalisuus on herkempää, romanttisempaa ja siveämpää. Miestä myös panettaa 24/7 kun naista panettaa kerran viikossa jos silloinkaan näin karkeasti sanottuna, toki poikkeuksia on puolin sun toisin

Vierailija
14/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuolen vaimolle aina orgasmin, kun harrastamme seksiä. 

Mielestäni se on seksissä parasta, kun näen vaimon tulevan. Voisin tehdä sen hänelle vaikka joka päivä. Ikävä kyllä liian harvoin mitään seksiä harrastetaan nykyisin.

Vaimon ei olisi edes pakko antaa mitään vastavuoroista toimintaa. 

Vierailija
15/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten seksuaalisuus on jotenkin raaempaa, suoraviivaisempaa ja eläimellisempää kuin useimmilla naisilla. Naisilla seksuaalisuus on herkempää, romanttisempaa ja siveämpää. Miestä myös panettaa 24/7 kun naista panettaa kerran viikossa jos silloinkaan näin karkeasti sanottuna, toki poikkeuksia on puolin sun toisin

Naisen seksuaalisuus ei ole sen siveämpää kuin miehenkään vaikka onkin erilaista. Naiselta kyllä edelleen odotetaan siveämpää käytöstä.

Vierailija
16/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen seksuaalisuus ei ole sen siveämpää kuin miehenkään vaikka onkin erilaista. Naiselta kyllä edelleen odotetaan siveämpää käytöstä.

Mitä tarkoitatte käsitteellä "siveys"?

Niin ainakin on, että moni nainen kakoo/yökää kun mies antaa satsin suukkiinsa tai jopa sitä ennen touhutippojen maun ansioista, mutta mies ei koskaan niin tee vaikka on pillun limat suussa.

Vierailija
17/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitatte käsitteellä "siveys"?

Niin ainakin on, että moni nainen kakoo/yökää kun mies antaa satsin suukkiinsa tai jopa sitä ennen touhutippojen maun ansioista, mutta mies ei koskaan niin tee vaikka on pillun limat suussa.

Se että sinä et ole ollut sitä paikalla todistamassa ei tarkoita ettei sitä tapahtuisi. Ymmärrettävistä syistä heteromiehellä on toki enemmän kokemusta kuinka naiset käyttäytyvät. Niin naisia kuin miehiäkin on aika moneen junaan.

Vierailija
18/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ensimmäisen lauseen kanssa aika isosti eri mieltä tai tuo vaatisi tarkennuksia.

Miestäkin ja tilanteesta riippuen juuri miestä voi hyväksikäyttää. Naiset voivat hyväksikäyttää miehen haavoittuvaista asemaa monilla tavoin ja silloinkin kyseessä on "seksuaalinen kohtaaminen". 

Jos mies ei ole 199cm/19cm tuuheatukka, niin miestä on helppo pomputtaa, katsella miehen kiemurtelevan ja ylittää miehen rajat, koska miehellä kestää aikaa prosessoida sitä, että mitä tässä nyt oikein tapahtui ja pitäisikö olla iloinen, kun sain sentään huomiota ensimmäistä kertaa. Osa naisista tietää tämän vähintään intuitiivisesti. Minulle avautui kerran nuori feissarimies siitä, miten keski-ikäinen nainen häpäisi ja hyväksikäytti hänen humalatilaansa Kaivopuistossa. Nuori mies oli jätetty makaamaan alaosattomana naisen jäljiltä. Jos taas mies houkuttelee laitosnuorta huumeilla, se on yksiselitteisesti paha. Kaksinaismoralismia?

Ap tahtomattaan normalisoi tuossa miehen laillista satuttamista ja vähän laitontakin. 

Vierailija
19/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumapainoinen nainen sekä wanhusnainen eivät kiinnosta miestä seksuaalisesti pätkääkään.

Kyllä kiinnostaa, ainakin minua

Vierailija
20/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tossa varmasti paljonkin totuutta ja pikkusen yleistäen noin se sukupuolten välillä menee. Haluisin kuitenkin yhden näkökulman nostaa tähän tuon rinnalle. Itse olen hyvin seksuaalinen nainen ja mua kiihottaa jo miehen peniksen näkeminen, housujen läpi tai paljaana. Ihan miten vaan ja tuijotan sitä aina kun vaan voin, haluan kaikenlaista kosketusta ja seksiäkin usein. Seksi pyörii mielessä päivittäin monta kertaa. Miehen vartalo jo tuoksu ja voima yms on sellasta kauhean kiinnostavaa ja kiehtovaa. Mullekin riittää hyvin vaikka pikainen suohinotto ja mä en siinä hetkessä tarvitse itse mitään.

MUTTA tämä pätee vaan omaan kumppaniin, himoitsen ja haluan vain häntä näin. Vieraan miehen penis ja kroppa ei kiinnosta ollenkaan. Näin on ollut aina ja jatkuu vaan vaikka olen 47v ja kolmannessa pitkässä suhteessa. On aika tyypillistä mitä olen kavereiden kanssa jutellut elämän varrella.

Mä luulen et tämä on aika iso ero kans miesten ja naisten välillä. Oma mies ihan myöntää että kyllä hänen silmää miellyttää muutkin naiset vaikka silleen aktiivisesti haluaa ja rakastaa toki vain mua, sen uskonkin hänestä ja on sellasta sitoutuvaa parisuhdetyyppiä täysin. Kuitenkin seksiin hän on innolla menneisyydessä ryhtynyt ties minkälaisten naisten kanssa, yhdenyön juttuja ja muita. Itellä vain muutama seksikumppani elämän varrella noiden suhteiden lisäksi ja aina jonkun pitkään tunnetun kaverimiehen tms tutun kanssa pitkän harkinnan jälkeen. Kiinnostun sillä tavalla aivan älyttömän harvoin miehistä, hyvännäköiset fiksut miehet on vaan sellasta epäseksuaalista massaa mulle. Mutta sitte kun se kiinnostus herää niin on kun salama iskis ja se ei sitte ihan helpolla siitä haihdu..