Zombiet hyökkäävät, mitä käytät aseena?
No? Ite ottaisin kaksi keittiöpuukkoa, (toinen on aivan valtava, ja toinen on pieni ja super terävä) pesismailan, ja sorkkaraudan.
Kommentit (43)
Päästän meijän liharotusen sonnin irti.
Tungen pesukoneeseen, laitan valkopyykkiohjelman ja 1000 kierroksen linkouksen päälle. Tuleepa ainakin puhdasta.
Enpä usko että minun aivot kelpaa.
Minulla olisi tässä 6-kiloinen lähes hampaaton vanha koira. Jos se ei pysty Zombeja tappamaan, niin ehkä ne voisivat se syödä ensihätään.
Zombi nro. ykköselle Putinin osoite, zombi nro. kakkoselle Trumpin osoite, zombi nro. kolmoselle Muskin osoite ja jos veijareita vielä riittää niin seuraaville Kimin, Xin, Orbanin etc. osoitteet ja maailma pelastuu 🤗
Ei tarvitse kuin vilauttaa koronarokotetta, niin zombit juoksevat karkuun.
Tuosta seinältä nappaisin katanan varmaan.
Tilaan niille taksin muslimit ra skaa ne kuoliaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat jo kuolleita,ei toimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat jo kuolleita,ei toimi
Muslimit vie ne jokatapauksessa jonnekin syrjään duunailujensa ajaksi.
Normi zompparit ei puukosta paljon mitään piittaa. Pesäpallomailakin on vähän siinä ja tässä. Ainakin pitää olla vahva ja joutuu mätkimään huolella. Sorkkarauta toimii, mutta sitä ei ole suunnitelltu aseeksi.
Itse valitsen sotavasaran tai macheten ja toiseen käteen kiinni buckler-tyyppinen minikilpi (kulkisi helposti rauhallisemmissa paikoissa selässä). Vartalon ja käsivarsien suojaksi motocross-panssari ja syndit. Samoin polvisuojat. Jalkaan nahkahousut ja mäiskärit. Pistooli kotelossa vielä varuiksi.
Ihan otan laatikosta 9mm käsiaseen ja tiputtelen zombeja headshoteilla.
Näytän vauva-palstan keskusteluketjuja niille. Tulee jumalaton tunku lähtevää bussiin.
Juttelen niille. Puhun niin paljon, ettei minua kukaan jaksa kuunnella.
Nappaan lähimmän feministin ja käytän sitä syöttinä/harhautuksena.
Zombia vastaan täytyy käyttää pyykkipoikaa nenässä. Tai huonetuoksua.