Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkky ummetus, kuumaa merisuolavettä jossa sitruunaa, sen jälkeen laimeaa ananasmehua ja mustikkasoppaa

Vierailija
06.06.2025 |

Aloitin jo kuuden jälkeen, ja saa luvan tulla kilokaupalla wanhaa tavaraa ulos. Miten ihmiset pystyy paskoa vaan esim pari kertaa viikossa tai harvemmin? 

Mulle tulee ihan kauhea olo tollasesta. 

Ei auta pellavat eikä risiiniöljyt.

Onko jollakulla jotain vinkkiä, joka pistää suolenmutkat suoriksi?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista apua.

Vierailija
22/47 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikka voi aiheuttaa jollekin ripulia ja jollekin toiselle ummetusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin ummetukseen Pegorinia. Auttoi hyvin, kaikille ei ole kuulema auttanut. Otin useamman pussin päivän aikana. Ohjeet ovat niissä pusseissa. Sairaalassa on joskus annettu potilaille kymmenenkin pussia vuorokaudessa. Ne on sekoitettu veteen ja sitä vettä juodaan pitkin päivää. Pegorinilla ei ole mainittavia sivuvaikutuksia. 

Vierailija
24/47 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustikka voi aiheuttaa jollekin ripulia ja jollekin toiselle ummetusta. 

Tämä on totta. Usein on niin, että kuivatut mustikat kiinteyttävät ulostetta (vanhan ajan vatsatautilääke) ja tuoreet mustikat löysentävät. 

Vierailija
25/47 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pegorinia olen kokeillut mutta tarttisin kai muutaman pussukan. Kolmekaan ei tee mitään. Mikrolaxia vois yrittää.

Aloittaja

Vierailija
26/47 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Pilkallista naurua, kohteena luuseri ap!]

Vierailija
27/47 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laimeaa ananasmehua, mustikkasoppaa? Miten kuvittelet että nuo auttavat ummetukseen?

Vierailija
28/47 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako tupakan poltto?

Vierailija
29/47 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kakka tulee jokaikinen päivä 1-4 kertaa. Päivässä menee 1-1,5 rullaa paperia. Veljeni taas käy joka toinen päivä kakalla ja vain kerran.

En ikinä jaksaisi käydä joka päivä kakalla ja vielä monta kertaa. Onneksi on harvoin ummetusta. Ja olen ihmetellyt, kun joillain menee kauhean paljon paperia. Minulla rulla kestää ainakin viikon. Mielestäni kauemmin. 

Mutta pitää muistaa, että mustikat kovettaa toisilla ja löysentää toisilla. Saman tekee banaani. 

Vierailija
30/47 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytin ummetukseen Pegorinia. Auttoi hyvin, kaikille ei ole kuulema auttanut. Otin useamman pussin päivän aikana. Ohjeet ovat niissä pusseissa. Sairaalassa on joskus annettu potilaille kymmenenkin pussia vuorokaudessa. Ne on sekoitettu veteen ja sitä vettä juodaan pitkin päivää. Pegorinilla ei ole mainittavia sivuvaikutuksia. 

Siinä pitää juoda reilusti vettä. Ja sitä.voi käyttää pitkään,.että se suolen hidastunut toiminta palautuu normaaliksi. 

Vierailija
31/47 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö illalla jugurttia johon laitat kourallisen mustikoita ja lusikallisen vehnälesettä. Aamulla takapuoli raikaa. 

Minulla ainakin mustikka kovettaa vatsaa ja koska minulla on silloin tälllöin ollut vähän löysä vatsa aamuisin, niin syönkin nykyään iltapalalla puolikkaan purkin rasvatonta rahkaa mustikiiden kera. Jos minulla on ummetusta syön siivun tai kaksi täysjyväruisleipää ja kyllä vatsa toimii. 

Vierailija
32/47 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskely on nautinto

Vierailija
33/47 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä teen näin: Vessan hana haalealle vedelle ja bideesuihkun suutin tiukasti peräaukkoa vasten. Oikein aseteltuna oikein tuntee alavatsassa kuinka vettä menee sisään.

Sitten  vain bidee-suihku pois ja kas, suoleen mennyt vesi tule kakan kanssa pois.

Siis tämähän on vain vähän uudempi ja kotikutoisempi versio suolihuuhtelusta.

Mutta eiköhän apteekissa vieläkin myydä suolihuuhtelupusseja.

Vierailija
34/47 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Microlax vaikuttaa heti, Toilax aamulla, jos illalla otat.

Satunnaiseen ummetukseen voi hyvin käyttää lääkettä.

Luonnonmenetelmistä kuivatut luumut ja lakritsi toimivat. Pitää myös juoda paljon vettä.

Vierailija
35/47 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen,.oletko keppostellen tai tahattomasti pöräyttänyt pierun miehesi penikseen?

Ehkä silloin kun hän on työtämässä penistä peppuusi? Esinahka venyen täyteen pierua.

Vierailija
36/47 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolihuuhtelu ei ole mikään jokapäiväinen konsti. Pian käy niin ettei toimi luonnostaan ollenkaan.

Vierailija
37/47 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kakka tulee jokaikinen päivä 1-4 kertaa. Päivässä menee 1-1,5 rullaa paperia. Veljeni taas käy joka toinen päivä kakalla ja vain kerran.

Nyt täytyy sanoa, että minulla ei ole hajuakaan kuinka usein oma veljeni käy ulostamassa päivittäin. Eikä totuuden nimessä kiinnostakaan.

Vierailija
38/47 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikkaa annettiin ennen ripulin hoitoon. Kovettaa vatsaa kuten juusto ja banaani.

Vierailija
39/47 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Pegorion.

Vierailija
40/47 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikkasoppaa juodaan ripulissa.