Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten stringit

Vierailija
05.06.2025 |

Ja osaako arvon raati kertoa löytyykö jostain ihan normi kivijalkakaupasta miehille strigejä?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai aikuinen mies kuljeksi naru persevaossa! On niin epämukavat, että en ihmettele, jos ei ole kysyntää!

Näinhän tämä menee, häpeän kautta vain aggressiivisesti kaiken kimppuun mikä itseä pelottaa. Tämä on mun mielestä paskin asia tässä suomalaisessa seksikeskustelussa (muista maista en osaa sanoa, kun en niissä keskustelua käy). Seksipalstalla nyt voisi kuvitella pyörivän porukkaa jota seksi, seksuaalisuus ja erotiikka edes jossain määrin kiinnostaisi positiivisessa hengessä, mutta tätä linjaahan se täälläkin ihan liian usein on. Ei. Ei. Yäk. Homoa. Sairasta. Satua.

Onhan sellaiset äärettömän epämukavat, ei sillä ole mitään häpeän kanssa tekemistä. 

Jos ette ole löytäneet sopivia, ei kaikkia sovi sanoa epämukaviksi. Jos on kokeillut juurikin ohuella narulla olevia, en väitä niitä mukavaksi. On olemassa myös malleja joissa tuo takaosa on leveä eikä vain naru. Lukuisten kokeiluiden jälkeen osaan jo kuvan perusteella sanoa mikä malli on mulle mukava. En juuri enää käytä esim boksereita, menevät rullalle nivusiin ja joka tapauksessa kasalle persvakoon. Esim pyöräillessä vihoviimeiset, käytän yleensä stringejä kaikessa urheilussa, myös pyöräilyssä. Siinäkin on mallista kiinni mitkä ei hierrä. Ja aatteles, pidän niitä yleensä muutenkin, myös töissä ja saatan olla sun työkaveri. Ilmeisesti se tekee musta sit sairaan koska pidän sellaisia alkkareita mistä sinä et pidä.

Vierailija
42/49 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ostaa minulle niitä. Sexi viikonloppuna pidän niitä. Vaimo tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ainakaan uimahallissa ei näy stringejä miehillä, eikä edes homoilla tai piilohomoilla (kaappihomoilla)."
Tänään olisi ainakin ollut tilaisuus nähdä mulla stringit hallilla, alkkareina siis, ei uikkareina. Ihan normaaleja Dieselin ja Bruno Bananin pöksyjä käytän, mukavan napakat ja pitävät vehkeet paketissa. Härskimpää se on joitakin lörppöjä boksereita pitää, joissa roikkuu missä riippuu ja joutuu ihmisten ilmoilla tekemään epäilyttäviä kaiveluliikkeitä, että saa taas hiukan järjestystä jalkoväliin.

Vierailija
44/49 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi ostaa käytettyjä pesemättömiä miesten stringejä?

Vierailija
45/49 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä eläkkkeellelähtölahja ovat seksikäät stringit.

Vierailija
46/49 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä eläkkkeellelähtölahja ovat seksikäät stringit.

Mitäs tekemistä niillä on yhtään minkään kanssa? Onko tapanasi muuten ostaa alkkareita eläköityville? Vai onko tossa sun mielestä peräti jotain tosi hauskaa mitä en ymmärrä?

Vierailija
47/49 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisille alushousuille on paikkansa, itse käytän tangoja yleensä ne kun on isomunaiselle mukavimmat. Bokserit kiristää ja hiertää yleensä aina jostain. Briefit kun haluaa kaluston pysyvän paikallaan, mutta ne on vähän epämukavat. Stringit sopii pyöräilyhousujen kanssa, moni pyöräilee ilman alushousuja, minusta on hygieenisempaa kun on alushousut.

Jos joku on niin ääliö, että luokittelee ihmisiä kalsareiden mukaan, niin kyllä siinä paljon itsestään silloin kertoo...

Vierailija
48/49 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testiin olen miettinyt kesän tullen kun hikoilen boksereissa niin paljon 

Vierailija
49/49 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringejä on välillä kiva pitää. Tuntee olonsa seksikkääksi :)

M48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi