Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten stringit

Vierailija
05.06.2025 |

Ja osaako arvon raati kertoa löytyykö jostain ihan normi kivijalkakaupasta miehille strigejä?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai aikuinen mies kuljeksi naru persevaossa! On niin epämukavat, että en ihmettele, jos ei ole kysyntää!

Näinhän tämä menee, häpeän kautta vain aggressiivisesti kaiken kimppuun mikä itseä pelottaa. Tämä on mun mielestä paskin asia tässä suomalaisessa seksikeskustelussa (muista maista en osaa sanoa, kun en niissä keskustelua käy). Seksipalstalla nyt voisi kuvitella pyörivän porukkaa jota seksi, seksuaalisuus ja erotiikka edes jossain määrin kiinnostaisi positiivisessa hengessä, mutta tätä linjaahan se täälläkin ihan liian usein on. Ei. Ei. Yäk. Homoa. Sairasta. Satua.

Onhan sellaiset äärettömän epämukavat, ei sillä ole mitään häpeän kanssa tekemistä. 

Jos ette ole löytäneet sopivia, ei kaikkia sovi sanoa epämukaviksi. Jos on kokeillut juurikin ohuella narulla olevia, en väitä niitä mukavaksi. On olemassa myös malleja joissa tuo takaosa on leveä eikä vain naru. Lukuisten kokeiluiden jälkeen osaan jo kuvan perusteella sanoa mikä malli on mulle mukava. En juuri enää käytä esim boksereita, menevät rullalle nivusiin ja joka tapauksessa kasalle persvakoon. Esim pyöräillessä vihoviimeiset, käytän yleensä stringejä kaikessa urheilussa, myös pyöräilyssä. Siinäkin on mallista kiinni mitkä ei hierrä. Ja aatteles, pidän niitä yleensä muutenkin, myös töissä ja saatan olla sun työkaveri. Ilmeisesti se tekee musta sit sairaan koska pidän sellaisia alkkareita mistä sinä et pidä.

Vierailija
42/42 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ostaa minulle niitä. Sexi viikonloppuna pidän niitä. Vaimo tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi