Miesten stringit
Ja osaako arvon raati kertoa löytyykö jostain ihan normi kivijalkakaupasta miehille strigejä?
Kommentit (34)
Käytän ihan naisten valikoimasta löytyviä stringejä. Onneksi itsellä on puoliso joka hyväksyy minun pukeutumisen naiselliseksi. Stringit, legginsit, liivit ja toppi on arkipäivää, joillekin naisille se on ongelma, mutta pääasia kumppanille asia on ok! :)
Vierailija kirjoitti:
Miesten stringit on homojen juttu.
Tässä asiassa on pakko uskoa asiantuntijan sanaa.
Hyi hel...... . Stringit kaikilla ovat todella epähygieeniset. Tänään taas aamulla pari neitokaista tuli uimahalliin Stringit bikineissä. Todella oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Käytän ihan naisten valikoimasta löytyviä stringejä. Onneksi itsellä on puoliso joka hyväksyy minun pukeutumisen naiselliseksi. Stringit, legginsit, liivit ja toppi on arkipäivää, joillekin naisille se on ongelma, mutta pääasia kumppanille asia on ok! :)
Apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On taas kommentteja, tänäpäivänä aika normaalia että heteromieskin käyttää stringejä niinkun itsekkin teen, paskapuhetta ja vanhajuttu ja olettamus ihmisillä että vain homot niitä käyttäisivät, naisilla alushousu-malleja käytössä vaikka kuinka eikä se heillä ole ongelma
Ainakaan uimahallissa ei näy stringejä miehillä, eikä edes homoilla tai piilohomoilla (kaappihomoilla).
Pentti tietää nämä jutut. Se tuntee jo etunimeltä jokaisen Suomen julkihomon ja on testannut kaikki kaappihomotkin.
Itse se ei voi käyttää stringejä kun ne hukkuisivat roskakorin kokoiseen anukseen
Pidän aika usein. On monta merkkiä ja mallia. Ovat mukavat ja huomaamattomat kun tottuu. Eivät mene rullalle nivusiin . Juostessa trikoiden alla ihan parhaat. Helteellä saatan juosta kommandona. Salilla näkee joskus muilla miehillä pukuhuoneessa, itseä ei enää hävetä pätkääkään pukea ja riisua niitä muiden nähden. Ja toisinaan näkee muiden trikoiden tai shortsien läpi että jahas, tuollakin on. Mitä sitten, ovat vain alkkarit siinä missä tylsät bokseritkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai aikuinen mies kuljeksi naru persevaossa! On niin epämukavat, että en ihmettele, jos ei ole kysyntää!
Näinhän tämä menee, häpeän kautta vain aggressiivisesti kaiken kimppuun mikä itseä pelottaa. Tämä on mun mielestä paskin asia tässä suomalaisessa seksikeskustelussa (muista maista en osaa sanoa, kun en niissä keskustelua käy). Seksipalstalla nyt voisi kuvitella pyörivän porukkaa jota seksi, seksuaalisuus ja erotiikka edes jossain määrin kiinnostaisi positiivisessa hengessä, mutta tätä linjaahan se täälläkin ihan liian usein on. Ei. Ei. Yäk. Homoa. Sairasta. Satua.
Terveen seksuaalisuuden omaavia ihmisiä inhottaa homot ja muut sodomiitit, miksi homot eivät sitä ymmärrä?
Miksi meidän pitäisi hyväksyä seksuaalisesti sairaat keskuuteemme? Laki on nyt oikein, ihminen saa olla sai
sietäsit saada turpaas vi tun idiootti
helvettiäkö teet seksipalstoilla ja avaat jotain miesten stringiavauksia jos asia sua ällöttää. pysysit siellä raamattukerhossas apina
Pienikullisten juttuja. Isokullisella niin härskit ettei voi missään näyttäytyä. Eikä sitä paitsi edes vehkeet mahdu pursuamatta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Pienikullisten juttuja. Isokullisella niin härskit ettei voi missään näyttäytyä. Eikä sitä paitsi edes vehkeet mahdu pursuamatta ulos.
Kyllä kunnon miesten stringeissä on tilaa.
Harmi kun taas tunnettu vaatevalmistaja Skims teki miesten stringejä ja peruskoot myytiin loppuun alle 2 päivässä. Että kyllä miesten stringit käyttäjiä on. Sama kävi aikanaan Calvin Kleinin tekemille, onneksi he ovat tajunneet markkinat ja alkaneet tekemään näitä enemmän ja erilaisia.
Suosittelen kokeilemaan jos et ole vielä kokeillut.
Itse olen pitänyt lähes päivittäin stringejä noin 20 vuotta.
Minä myös käytän naisten stringejä.on monenlaisia pitsisiä ja monen värisiä.vaimo ymmärtää ja on hyväksynyt sen ja on myös innoissaan kun käytän myös hänen stringejä.ostaa minulle lahjaksi myös.viime vikolla punaiset jouluiset pitsi stringit.kyllä oli ihana pukea ne päälle,sen myötä ilta oli kiihkeää rakastelua.minusta on ihanaa käyttää nimenomaan naisten alusasuja.kannustan kokeilemaan
Itse käytän kaikenlaisia alushousuja, mutta parhaat on stringit. Ne on parhaat jos on vähänkin isompi varustus, koska ne nostaa vehkeet pois jalkojen välistä ja on tukevat, jos vaan löytää sopivat. Calvin Kleiniltä löytyy pääsääntöisesti parhaat
Ei kyllä ole miesten juttuja. Näyttää irvokkaalta. Naisilla ok,
Entä hevosena? Koetko ne hevosena seksikkäiksi?
Iiihahahaa!