Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liittymän myyjä päivitti sopimuksen edullisesti ja pystyi lisäämään mukaan tabletin, mutta

Vierailija
05.06.2025 |

Sitten kun luki sopimusta, tämä "sulle voidaan laittaa tähän myös tabletti" olisikin ollut ihan mun maksama. Kuukausihinnalla, jolla sellaisen tabletin voi käydä ostamassa itse kaupasta.

Harmillisesti en ottanut tätä minun maksettavaksi ajateltua tilaajalahjaa vastaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa tykkää leikkiä vanhab tabletin peleillä, tassulla näppää kaloja tai mikä peli milloinkin on

Vierailija
2/7 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille kusettajille ei kannata sanoa mitään vaan lyödä luuri korvaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisia lounaita ei ole.  Elisa sai kyllä rajattoman  liittymän myytyä 6.9€/kk 24kk + 50€ K kaupan lahjakortin kun luovuin Moi liittymästä.

Vierailija
4/7 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni menee lankaan ja kuukausimaksu on 60 euroa.

Vierailija
5/7 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisia lounaita ei ole.  Elisa sai kyllä rajattoman  liittymän myytyä 6.9€/kk 24kk + 50€ K kaupan lahjakortin kun luovuin Moi liittymästä.

Mistä sait ostettua tohon hintaan?

Vierailija
6/7 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja, jonka saaja maksaa itse. Mahtavaa DNA.

Vierailija
7/7 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuossa tullut joku väärinkäsitys, tai myyjä kertonut epäselvästi siitä tabletista? Päivitin itsekin halvemmaksi liittymääni, ja myyjä kertoi tuosta tabletista mutta ei kyllä mitenkään tilaajalahjana! Kysyi vain kiinnostaako ja onko tarvetta, nyt saisi tosi edullisesti. Ei yrittänytkään tyrkyttää. Toki liittymämyyjissä on suuriakin eroja, minulle sattui sellainen selväsanainen.