Millainen automerkki on Lexus?
Ollaan hankkimassa perheeseen uutta autoa.
Mulle olisi käynyt Toytota, Ford tai KIA tai mikä tahansa ok automerkki, mutta mies tahtoo muka hienomman.
Mietti Audia tai Bemaria, mutta sitten haluaakin tuollaisen. Never heard-merkki minulle.
Kommentit (60)
Lexusin merkki visuaalisesti:
Muoto: Ovaalinmuotoinen kehys
Sisällä: Tyylitelty L-kirjain
Näyttää kuin se olisi leikkaantunut tai veistetty elegantisti viistosti
Väri: Useimmiten hopeanharmaa tai krominen, mutta näkyy myös mustana, riippuen käyttöyhteydestä
Tyyli: Minimalistinen, moderni ja hienostunut
Se on tojota nahkapenkeillä varustettuna.
Ei mikään oikea luxus auto.
Se on käytännössä toyota, mutta kalliiksi brändätty. Henkilöille, jotka haluavat rahalla näyttää itsestään jotain maksavat lexus-lisää, kun eivät ilkeä ajaa Toyotalla vaikka molemmat autot identtisiä.
Itse pidän melko hienona ja tyyllikkäänä valintana. Huollot ja varaosat saattavat olla kalliita, kuten kaikissa vähän harvinaisemmissa automerkeissä.
Ostin Toyotan ja siinä viereisessä huoneessa myytiin Lexusia. Ilmeisesti samaa perhettä, mutta toinen vain kalliimpi?
Vierailija kirjoitti:
Se on käytännössä toyota, mutta kalliiksi brändätty. Henkilöille, jotka haluavat rahalla näyttää itsestään jotain maksavat lexus-lisää, kun eivät ilkeä ajaa Toyotalla vaikka molemmat autot identtisiä.
Lexus on nimenomaan piilovarakkaiden auto. Se ostetaan kun halutaan lisää mukavuutta, mutta ei haluta näyttää muille.
Useimmat mallit vähemmän sporttisia kuin Audi tai BMW, mutta voittavat mukavuudessa. Plussaa siitä, että Lexukset ovat yleensä luotettavia autoja, kiitos Toyota-konsernin.
Vierailija kirjoitti:
Ostin Toyotan ja siinä viereisessä huoneessa myytiin Lexusia. Ilmeisesti samaa perhettä, mutta toinen vain kalliimpi?
Lexus oli ennen Toyotan brändi. Luotiin koska haluttiin myydä premium-kärryjä jenkkilään, mutta Toyota-nimellä ne eivät käyneet kaupaksi. Nykyään Lexus on ihan oma autotalonsa, mutta Toyotan omistuksessa. Pitkälti sama kuvio kuin vaikka VW:n ja Audin välillä. ts. LExus on Toyota samalla tavalla kuin Audi on VW.
Audi ja Bemmu ovat ikuisesti sellaisia lähiömenestyjäautoja. Lexus on sellainen, ettei pidä itsestään meteliä, ei ole pätemisen tarvetta muille.
Viedään samaan huoltoon, kun Tojota, mutta kävellään eri tiskille metrin mittaista punaista mattoa myöten.
Hyvä auto se minusta on.
Tosiaan varmaan aika samanlainen kun normi Toyota.
Valmistusmaa on muistaakseni eri ja ainakin myyjä väitti, että osat tehdään astetta laadukkaimmista materiaaleista (No joo, varmaan myyjän juttuja, mutta mä joskus haksadan näihin myyntipuheisiin)
Huolto on laadukasta, mutta kallista
Lexus on luxus, siis Toyotaan verrattuna
Vierailija kirjoitti:
Audi ja Bemmu ovat ikuisesti sellaisia lähiömenestyjäautoja. Lexus on sellainen, ettei pidä itsestään meteliä, ei ole pätemisen tarvetta muille.
Pahimmalla pätijällä, jonka olen ikinä tavannut, oli Lexus. Tyhmä persaukinen tamperelainen kiinteistövälittäjänainen, joka vainosi minua.
T: Antti Laine
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimmalla pätijällä, jonka olen ikinä tavannut, oli Lexus. Tyhmä persaukinen tamperelainen kiinteistövälittäjänainen, joka vainosi minua.
T: Antti Laine
Nainen vainoaa niin sehän on melkein lottovoitto
Vierailija kirjoitti:
Lexuksessa haittaa eniten, ettei ole täyssähkömalleja. Vai onko jo?
Se on vähän prameampiin muoveihin kääritty kalliimpi Toyota.