Saako sosionomit juopotella tai käydä baareissa?
Kommentit (27)
Pitää tutustua asiakaskunnan elintapoihin, jotta osaa ymmärtää ja tukea.
Olen juopotellut, käynyt baareissa ja saanut pari sukupuolitautia. Minulla on Olvin Tuplapukki juuri kourassa. T. miesosionomi
Miksi ei saisi. Kälyni on sosionomi ja käy festareilla ja dokaa silloin tällöin.
-Kylmis
Vaikee on kun asiakkaat on siellä.
Sama ku päiväkotityöläisillä ja opettajilla, lähikaupankassallakin.
Kyllä mä ainakin. Olen ollut myös samoilla mestoilla asiakkaiden kanssa.
Miks ihmeessä pitäis juopottella,mun mielestä jokaisen aikuisen ihmisen pitäisi osata juoda kohtuudella ja tietysti baareissa voi käydä.
Vierailija kirjoitti:
Ne ryyppää ihan helvetisti ja on muutenkin aivan mielisairaita suurin osa.
Sitte ne kuitenkin arvostelee muita! Suomi, kaksinaismoralismin luvattu maa.
Ei saa, ei missään nimessä! Se on jo sosionomien virkavalassa!
Ne vetää lääkkeitä ja viinaa sekaisin ja ovat kokemusasiantuntijoita.
Yksi tuttu lasun sossu sanoi, että aika moni kollega pössyttelee. Toivottavasti itse tekevät makaronilaatikon oikein.
Jos osa juo kuin sieni. No ei vaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitää tutustua asiakaskunnan elintapoihin, jotta osaa ymmärtää ja tukea.
:D Mitä ihmettä nyt.
Ne on kaappijuoppoja. Asiakkaat on rapajuoppoja.
Mä tunnen vain yhden sosionomin, autoin paljon häntä opiskeluissa, hän oli lääke&kalja pöllyissä, joten kuullostaa tutulle. Mutta ei yksi sosionomi alaa tee, eiköhän noita löydy kaikkialta kun katselee tarkemmin.
Ap, saako opettajat juoda vapaa-ajallaan? Oman 35v kokemukseni mukaan todella moni opettaja juo enemmän kun kuuluisi. Muistan kun joskus 20-vuotiaana piti entiselle musiikinopettajalle nostaa housut takaisin jalkaan ja ohjata taksiin torilla valomerkin jälkeen.
Eiköhän joka alalta ja ammattikunnasta löydy ne joille päihteet on ongelma, sosionomeista ja sosiaalialan ammattilaisista muutenkin. Saavat juoda, toki kannattaa kohtuudessa pysyä, kuten kaikkien jotka alkoholia käyttävät
Ette missään tapauksessa saa!
Lisäksi huomauttaisin, että lääketieteen lisensiaatit eivät saa käydä Tokmannilla eivätkä sotatieteen maisterit saa käyttää lenkkareita.
Mä näin 18 vee tietotekniikan opettajattaren baarissa, kehui miten olin paras oppilas ikinä, saahan sitä kehua, kun en oppinut mitään uutta koulussa.
Ne ryyppää ihan helvetisti ja on muutenkin aivan mielisairaita suurin osa.