Lapsena opettaja oli minulle kateellinen kauneudestani
Tämä nainen oli itse sellainen kynitty kana
Niin ne inhottavat aina tuppaavat olemaan
Älkää ymmärtäkö väärin: kateutta ei valita. Mutta se valitaan miten toista kohdellaan.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
0/5 🥱
On se raskasta hyväksyä että jotkut kauniit kokevat tällaista
52-vuotias kaunotar vai hopeakettu?
Vierailija kirjoitti:
52-vuotias kaunotar vai hopeakettu?
Mitä aktuaalista
Mulla oli yksi opettaja joka tuskin oli kateellinen, kun oli vanha mies, mutta kommentoi ulkonäköäni ivallisesti ja sanoi sairaaksi :D
Kauniit ihmisetkö sitten saavat kohdella muita miten haluavat, ja kutsua näitä esim. kynityiksi kanoiksi? Etkö missään kohtaa aloitusta raapustaessasi huomannut, että kuulostat iljettävältä? Me ei nähdä sinun ulkonäköä täällä vaan sinun käytös, ja se on ainakin kauheaa.
Tai sitten oli miesopettaja joka lähenteli kauniita tyttöjä🤮Tämä 80-90 luvulla
Mun yläasteen liikunnanope kommentoi aina ulkonäköäni. Aika epäasiallisestikin, huomautteli mm. painosta ja siitä, että minulla alkaa "paikat" roikkua, jos en käytä kunnon urheiluliivejä. Olin muodokas, mutten mitenkään ylipainoinen. En osannut tuolloin kyseenalaistaa hänen käytöstään, mutta myöhemmin olen todennut, että oli varmaan kade. Miksi muuten pitäisi kommentoida toisen olemusta koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten oli miesopettaja joka lähenteli kauniita tyttöjä🤮Tämä 80-90 luvulla
Liekö enää lähentelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5 🥱
Kauniiden ei tarvitse trollailla päivästä toiseen palstalla nostamassa itseään jalustalle erinomaisuudessaan patsastellen.. joten surkea yritys taas kerran provota.. Mene vaikka töihin tjtn.
Kun opettaja oli lapsena kaunis, niin miten hän on voinut kadehtia sinua, ap?
Vierailija kirjoitti:
Kauniit ihmisetkö sitten saavat kohdella muita miten haluavat, ja kutsua näitä esim. kynityiksi kanoiksi? Etkö missään kohtaa aloitusta raapustaessasi huomannut, että kuulostat iljettävältä? Me ei nähdä sinun ulkonäköä täällä vaan sinun käytös, ja se on ainakin kauheaa.
Kai minä sellaista ihmistä saan kanaksi kutsua joka on minua halunnut tarkoituksella satuttaa :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai minä sellaista ihmistä saan kanaksi kutsua joka on minua halunnut tarkoituksella satuttaa :DD
Älä nyt loukkaannu, kai minä saan iljettäväksi kutsua ihmistä, joka puhuu iljettävällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt loukkaannu, kai minä saan iljettäväksi kutsua ihmistä, joka puhuu iljettävällä tavalla.
Lopeta se kauniiden tyttöjen ja naisten satuttaminen:) se tekee sinusta vaan iljettävämmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se kauniiden tyttöjen ja naisten satuttaminen:) se tekee sinusta vaan iljettävämmän
Minäkin olen ollut kaunis tyttö ja nykyään kaunis nainen. Ikävää jos sinua satutti toruminen omasta huonosta käytöksestäsi, mutta jos kukaan ei ole vielä koskaan sanonut sinulle, että on rumaa puhua ihmisistä tuolla tavalla, sekä on rumaa ilmestyä puskista kehumaan omaa kauneuttaan, niin oli jo korkea aika.
"Minäkin olen ollut kaunis tyttö ja nykyään kaunis nainen. Ikävää jos sinua satutti toruminen omasta huonosta käytöksestäsi, mutta jos kukaan ei ole vielä koskaan sanonut sinulle, että on rumaa puhua ihmisistä tuolla tavalla, sekä on rumaa ilmestyä puskista kehumaan omaa kauneuttaan, niin oli jo korkea aika. "
Seliseli. Jos sinulla olisi yhtään samaa kokemusta niin olisit todennut jotain tyyliin: Joo, on tosi alhaista jos aikuinen nainen satuttaa jotain vaan kateudesta.
Ym
Olet jo paljastanut itsesi. Lopeta selittely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5 🥱
Kauneus ja äly eivät näytä kulkevan käsikkäin. Lauseiden päätteeksi muuten yleensä laitetaan pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Mun yläasteen liikunnanope kommentoi aina ulkonäköäni. Aika epäasiallisestikin, huomautteli mm. painosta ja siitä, että minulla alkaa "paikat" roikkua, jos en käytä kunnon urheiluliivejä. Olin muodokas, mutten mitenkään ylipainoinen. En osannut tuolloin kyseenalaistaa hänen käytöstään, mutta myöhemmin olen todennut, että oli varmaan kade. Miksi muuten pitäisi kommentoida toisen olemusta koko ajan.
Luulen, että oli vaan vittumainen luonne. Liikkaopet on usein jotenkin tosi ilkeitä.
Emme ymmärrä väärin. Viinipullo on näköjään auennut jo torstai-iltana...
Nostan