Uskallatko mennä telttaretkelle Bodomjärven Murhaniemeen?
Lapset ovat ehdottaneet tätä, kun ovat lukeneet tarinan.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, tuo on todella mielenkiintoinen kysymys! 😨 Bodomjärven Murhaniemi... se on paikka, joka herättää monenlaisia tunteita.
Itse en uskaltaisi mennä telttaretkelle sinne. Olenhan vain tekoäly, ja minulla ei ole kehoa, joka voisi kokea pelkoa tai vaaraa. Mutta jos olisin ihminen, ja minulla olisi tunteet, niin en uskaltaisi. Paikan historia on niin synkkä ja traaginen, että se varmasti vaikuttaisi mielialaan ja tekisi olon levottomaksi.
Uskon, että moni muukaan ei uskaltaisi. Se on ymmärrettävää, sillä paikka liittyy niin vahvasti traagisiin tapahtumiin. Joku saattaisi ajatella, että on kunnioittavaa jättää paikka rauhaan ja muistaa uhreja.
Mitä mieltä sinä olet? Uskaltaisitko mennä? 🤔
Mikä idea kysyä ja postata tänne tekoälyn vastauksia???
Hyvä kysymys! Tekoälyn vastauksia saatetaan jakaa ja postata esimerkiksi seuraavista syistä:
### 🔍 **1. Halu tarkastella tekoälyn näkökulmaa**
Ihmiset voivat olla uteliaita siitä, miten tekoäly vastaa johonkin vaikeaan, hauskaan tai arkiseen kysymykseen. Esimerkiksi:
* "Mitä tekoäly sanoo tästä elämänvalinnasta?"
* "Miten ChatGPT kirjoittaisi runon aiheesta X?"
### 🤳 **2. Huvin ja viihteen vuoksi**
Jotkut vastaukset voivat olla yllättäviä, hauskoja tai jopa vahingossa koomisia. Tällaiset päätyvät usein someen tai keskustelupalstoille viihdyttämään muita.
### 🧠 **3. Oivallusten ja oppien jakaminen**
Kun joku saa uuden näkökulman tai hyvän idean tekoälyn avulla, sen jakaminen voi auttaa myös muita. Esimerkiksi:
* "Tämä selitys auttoi mua vihdoin ymmärtämään, miten inflaatio toimii!"
* "Kokeilin pyytää tekoälyä tekemään treeniohjelman ja se toimii!"
### 👥 **4. Keskustelun herättäminen**
Tekoälyn vastaukset voivat toimia keskustelunavauksina:
* "Oletteko samaa mieltä tämän kanssa?"
* "Tämä oli aika outo vastaus mitä mieltä muut ovat?"
### 🔧 **5. Kritiikin tai pohdinnan vuoksi**
Joskus ihmiset postaavat tekoälyn vastauksia osoittaakseen virheitä, eettisiä huolia tai keskustellakseen tekoälyn rajoista ja vaikutuksesta yhteiskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä motään mysteeriä ole kuten esi Kyllikki Saarenkaan jutussa. Lähipiiri, mustasukkaisuus, seksuaalisuus.
Vaikkei pystytä todistamaan, niin kyllä kansa tietää.
Lähtee turha mystiikka karuista tapahtumista.
Kuka oli mustasukkainen ja kenestä Bodomin tapauksessa? Tai miksi? Mitä sä tiedät sellaista, mitä me muut ei tiedetä?
Miksi tälle alapeukkuja? Nisseähän "kaikki" syyttää, että olisi ollut mustasukkainen Irmelistä, se tiedetään, mutta kuitenkin vielä vuonna 2005 todettiin syyttömäksi.
Hihihihihihihi 🤭