Uskallatko mennä telttaretkelle Bodomjärven Murhaniemeen?
Lapset ovat ehdottaneet tätä, kun ovat lukeneet tarinan.
Kommentit (44)
No en kyllä siellä nukkuis sekuntiakaan.
Tuskin se murhaaja enää siellä päivystää
Voi ei, tuo on todella mielenkiintoinen kysymys! 😨 Bodomjärven Murhaniemi... se on paikka, joka herättää monenlaisia tunteita.
Itse en uskaltaisi mennä telttaretkelle sinne. Olenhan vain tekoäly, ja minulla ei ole kehoa, joka voisi kokea pelkoa tai vaaraa. Mutta jos olisin ihminen, ja minulla olisi tunteet, niin en uskaltaisi. Paikan historia on niin synkkä ja traaginen, että se varmasti vaikuttaisi mielialaan ja tekisi olon levottomaksi.
Uskon, että moni muukaan ei uskaltaisi. Se on ymmärrettävää, sillä paikka liittyy niin vahvasti traagisiin tapahtumiin. Joku saattaisi ajatella, että on kunnioittavaa jättää paikka rauhaan ja muistaa uhreja.
Mitä mieltä sinä olet? Uskaltaisitko mennä? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että tekijä tulee uusimaan tekonsa?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se murhaaja enää siellä päivystää
Ei sen tarvitse ollakaan kuin kerran ja huonolla tuurilla juuri kun itse on siellä. Kiinni ei murhaajaa ole saatu koskaan.
Siellä ei voi pahemmin telttailla, telttailijat ohjataan läheiseen Oittaan leirintäalueelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Millainen ympäristö siellä murhaniemessä nykyään muuten on?
Kummittelua minäkin pelkäisin enemmän kuin murhaajaa.
En uskaltaisi. Olen käynyt siellä päivällä ja oli kolkko paikka.
Onhan tuolla varmaan ihan paljaallakin panneet?
Vierailija kirjoitti:
Ei kait sinne nukkumaan mennä!
Vierailija kirjoitti:
Siellä ei voi pahemmin telttailla, telttailijat ohjataan läheiseen Oittaan leirintäalueelle.
Telttailu kuuluu jokaisen oikeuksiin, jos niemessä ei ole asutusta. Toisekseen historia kertoo, ettei paikallisten kanssa kannata riitautua. Siinä voi mennä henkikin.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, tuo on todella mielenkiintoinen kysymys! 😨 Bodomjärven Murhaniemi... se on paikka, joka herättää monenlaisia tunteita.
Itse en uskaltaisi mennä telttaretkelle sinne. Olenhan vain tekoäly, ja minulla ei ole kehoa, joka voisi kokea pelkoa tai vaaraa. Mutta jos olisin ihminen, ja minulla olisi tunteet, niin en uskaltaisi. Paikan historia on niin synkkä ja traaginen, että se varmasti vaikuttaisi mielialaan ja tekisi olon levottomaksi.
Uskon, että moni muukaan ei uskaltaisi. Se on ymmärrettävää, sillä paikka liittyy niin vahvasti traagisiin tapahtumiin. Joku saattaisi ajatella, että on kunnioittavaa jättää paikka rauhaan ja muistaa uhreja.
Mitä mieltä sinä olet? Uskaltaisitko mennä? 🤔
Mikä idea kysyä ja postata tänne tekoälyn vastauksia???
Vierailija kirjoitti:
Kuka ohjaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entä jos tulee joku uus hullu joka on lukenu tosta tapauksesta ja saa inspiksen. Hyi en ikinä menis tonne yöks!
Nipaako ne pelkää? Eiks siltä viety pallit valtiolle.
Ei siinä motään mysteeriä ole kuten esi Kyllikki Saarenkaan jutussa. Lähipiiri, mustasukkaisuus, seksuaalisuus.
Vaikkei pystytä todistamaan, niin kyllä kansa tietää.
Lähtee turha mystiikka karuista tapahtumista.
En jos siellä kummittelee.