Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku karu harakka tuijotti tympeänä

Vierailija
05.06.2025 |

Hittoako minä sille mahdan että olen harvinaisen kaunis

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli varis tai korppi.

Vierailija
2/24 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli varis tai korppi.

Ei, tämä oli kyllä harakka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

syötitkö sille vääriä siemeniä?

Vierailija
4/24 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtui varmaan siitä sun halpaakin halvemman katuhoron vaatetuksesta joka sekin 2 numeroa liian pieni ja läskien ylitursuamisesta. Eikä ne naamanvääntelys sua mitenkään sexyltä saaneet näyttämään. Näky oli irvokas. 

Vierailija
5/24 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Harakka ? Juuri äänesti sen puolesta, että itärajan takaa saa tulla ketä vaan ja kuinka paljon vaan. Katteli varmaan, että joutaisi tuokin raizkautumaan tulijoiden toimesta.

Vierailija
6/24 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan varma, että se oli kuitenkin kaarne, eikä harakka!

Vierailija
7/24 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtui varmaan siitä sun halpaakin halvemman katuhoron vaatetuksesta joka sekin 2 numeroa liian pieni ja läskien ylitursuamisesta. Eikä ne naamanvääntelys sua mitenkään sexyltä saaneet näyttämään. Näky oli irvokas. 

Ei se mun vika oo jos miehesi mua kyylää 

minä saan olla olemassa

Vierailija
8/24 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä saan olla olemassa

Saat toki mutta katso nyt vähän tarkemmin minkälaisessa asustuksessa lähdet ihmisten ilmoille etteivät muut vastaantulijat huolestu sun mielenterveydestäs ja soita sulle ambulanssia tjtn. ja toimita sua hoitoon. Koominen mutta samalla hyvin surullinen näkyhän sä vaan olit. 

Vierailija
9/24 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se ihmeissään katsoo, kun näkee kanan 🐔

Vierailija
10/24 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä saan olla olemassa

Saat toki mutta katso nyt vähän tarkemmin minkälaisessa asustuksessa lähdet ihmisten ilmoille etteivät muut vastaantulijat huolestu sun mielenterveydestäs ja soita sulle ambulanssia tjtn. ja toimita sua hoitoon. Koominen mutta samalla hyvin surullinen näkyhän sä vaan olit. 

Sulla on outo asenne. Ei se mun vika oo jos sun miehes siitin osoittaa mun suuntaan

Vierailija
11/24 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä saan olla olemassa

Sulla on outo asenne. Ei se mun vika oo jos sun miehes siitin osoittaa mun suuntaan

Voin vakuuttaa ettei hänkään ole noin epätoivoinen. Kuten ne muutkaan miehet joiden luulit katselleen sinua ihaillen. Jokainen heistä oli surullinen huonovointisuutesi vuoksi ja toivoi että joku välittää sinusta tarpeeksi ja homma sinulle ammattiapua. 

Vierailija
12/24 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama vamppi joka kävi viikko sitten uimahallissa panemassa miestäni miesten puolella ja kuulin vasta jälkikäteen tästä, että siellä oli tosiaan mies ja nainen suihkussa pikaisesti panohommissa ollut?

Vierailija
13/24 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voin vakuuttaa ettei hänkään ole noin epätoivoinen. Kuten ne muutkaan miehet joiden luulit katselleen sinua ihaillen. Jokainen heistä oli surullinen huonovointisuutesi vuoksi ja toivoi että joku välittää sinusta tarpeeksi ja homma sinulle ammattiapua. "

No täytyyhän hänen aika epätoivoinen olla kun on päätynyt yhteen kaltaisesi kateellisen harakan kanssa?

Vierailija
14/24 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voin vakuuttaa ettei hänkään ole noin epätoivoinen. Kuten ne muutkaan miehet joiden luulit katselleen sinua ihaillen. Jokainen heistä oli surullinen huonovointisuutesi vuoksi ja toivoi että joku välittää sinusta tarpeeksi ja homma sinulle ammattiapua. "

No täytyyhän hänen aika epätoivoinen olla kun on päätynyt yhteen kaltaisesi kateellisen harakan kanssa?

Kukaan ei ole sinulle kateellinen. En edes minä. Vaikka niin kaikessa suuruusharhassasi niin saatat kuvitellakin. Ja ihan ihminen minä, en harakka. Harakoita mm. meillä tykkää vierailla puistossa aamiaisen aikoihin morjestelemassa ennen omiin askareihinsa liihottamistaan. Mukavia otuksia. Hae ammattiapua noihin ongelmiisi. Ihan oikeasti.

Vierailija
15/24 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun varmaan oli Timo Harakka. Ihannoi rys.siä. Arveli sinut varmaan venakoksi.

Vierailija
16/24 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole sinulle kateellinen. En edes minä. Vaikka niin kaikessa suuruusharhassasi niin saatat kuvitellakin. Ja ihan ihminen minä, en harakka. Harakoita mm. meillä tykkää vierailla puistossa aamiaisen aikoihin morjestelemassa ennen omiin askareihinsa liihottamistaan. Mukavia otuksia. Hae ammattiapua noihin ongelmiisi. Ihan oikeasti.

Reagoit tähän juuri niin miten kateellinen harakka reagoisi. 

On sääli, ettet tunne itseäsi tarpeeksi hyväksi ja merkityksekkääksi

Se ei kuitenkaan ole sen kauniin naisen vika. Älä siis katso häntä tympeästi kuin joku vanupäinen ala-astelainen

Vierailija
17/24 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reagoit tähän juuri niin miten kateellinen harakka reagoisi. 

O

Vai niin. Miten sitten sinun mielestäsi olisi pitänyt reagoida, oi ylhäisyys? :D 

Vierailija
18/24 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kot kot kot kot 🐔

Vierailija
19/24 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vai niin. Miten sitten sinun mielestäsi olisi pitänyt reagoida, oi ylhäisyys? :D "

Jollain muulla tavalla kuin haukkumalla ulkonäköäni ja vaatetustani, josta sinulla ei ole mitään käsitystä xD

Vierailija
20/24 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin lintu sinun kauneuttasi ihmetteli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi