Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväntuoksuinen mies

Vierailija
05.06.2025 |

Joskus olen lähikontaktissa ollessani törmännyt hyväntuoksuiseen mieheen. En tarkoita voimakkaaseen tuoksuun, joka saa suihkepullosta, vaan iho on tuoksunut hyvälle.

Onko omakohtaisia kokemuksia? Tuotteita joilla saa ihon tuoksumaan miedosti hyvälle?

Olen kokeillut muutamaa suihkugeeliä, joku on ollut pitkäkestoinen tuoksultaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan sain naiselta positiivista palautetta Versacen partavedestä, mutta olen unohtanut sen merkin. Harmittaa pikkuisen.

Vierailija
22/24 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika lähellä olet ollut, jos ihan ihon tuoksun olet päässyt kokemaan, kun en kumminkaan ymmärrä, että olisit intiimikontaktissa ollut. Eiköhän kyse ole esimerkiksi pestystä vaatteesta, johon on tarttunut partaveden haju tms. ja tämä ei ole täysin hävinnyt pesussa. 

Kyllä toisen ihon voi haistaa vaikka ei ihan suuteluetäisyydellä olisikaan. Kerran töissä astuin yhteen huoneeseen (tai no, pieneen koppiin jossa tehtiin ne vähät paperityöt) ja siellä oleva toiselta paikkakunnalta tullut vieras täytti tilan tuoksullaan niin, että se iski heti naamaani ja sai minut himoihini. Varmaan oli feromonit kohdillaan. Ja kyllä sen tietää, onko kyseessä ihmisen haju vai synteettinen hajuste.

En päässyt sen lähempää nuuhkimaan, enkä kyllä oikeasti olisi halunnutkaan, ei hän ollut mitenkään minun tyyppiäni muuten.

Vierailija
24/24 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroavaisemmat kromosomit tai geenit, sen houkuttelevampi on kumpanin tuoksu. Tuoksu on hyvin vieno ja ihminen ei sitä varsinaisesti analysoi tietoisesti.

Liitty lusääntymis terveyteen jälkeläiselle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän