Oletko naisena niin ylipelokas ja antanut pelolle vallan ettet pienessä kännissä yöllä uskalla mennä yksin taksiin jota ajaa ulkkarimies?
Ei pitäisi antaa pelolle valtaa, niin me sanottiin jo 2015 miekkareissa
Kommentit (64)
Lähinnä pelottaa ulkkarimieheni turvallisuus omassa työssään. Aina puhutaan kuinka asiakkaalla on vaarallista vaikka ne just aiheuttaa epämielyttäviä tilanteita. Osa myös kuvittelee että taksissa voi harrastaa seksiä tms häirintää. Naiset myös ahdistelee kuskeja vaikka se aina käännetään et heitä ahdistellaan. Tiedoksi vain että kamerat kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa meikäläistä ahdistellut taksikuski oli kantasuomalainen.
Ei se ole ahdistelua jos pyytää maksua kyydistä. Olet ymmärtänyt väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sait korvauksia, toki veit asian heti oikeuteen jotta vihaamasi kantismiesten edustaja saisi mitä ansaitsee.
Ok. keksin koko tarinan...
Koskee kyllä kaikkia takseja ja julkista liikennettä yöaikaan. Menen autolla ja olen juomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sait korvauksia, toki veit asian heti oikeuteen jotta vihaamasi kantismiesten edustaja saisi mitä ansaitsee.
En ole ikinä nähnyt kantis-taksikuskin saaneen tuomiota, tarinasi tuskin on totta
Vierailija kirjoitti:
Pelko on toisinaan tervettä ja luonnollinen vaisto ihmiselle.
Minulle on tullut outo kauhu, kun saavuin Helsingin keskustaan myöhään yöllä. Kone oli myöhässä ja kesti aikaa päästä kaupunkiin. Lähialueelta kotoisin ollut mieskuski vaikutti pelottavalta ilman, että osaan selittää miksi. Halusin mennä taksijonossa olleen naiskuskin autolla, mutta nainen ei uskaltanut ottaa kyytiin, kun mieskuski huusi hänelle. Lähdin etsimään muuta taksia ja manailin mielessäni ihanan systeemimme pilaamista.
Taksikuskien tekemissä rais kauksissa 400% nousu 5 vuoden takaiseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän pikku käkkäräpää tai itämaan tietäjä taksin ratin takana on täysin nounou.
N33
Tämä on sitä piilorasismia.
Ulinalautajonnen kommentti ei ole piilorasismia vaan ihan avointa sellaista.
Mieskuskin kyytin meneminen humalassa on aina naiselle riski miehen kulttuuritaustasta riippumatta.
Ei mulla ole syytä mennä taksiin yöllä. Asun keskustassa, joten olen aina tuollaiseen aikaan kävelyetäisyydellä kotoa, tai jos en ole, niin olen ulkomailla reissussa ja silloin se kuski on ihan satavarmasti ulkomaalainen. En pelkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä nähnyt kantis-taksikuskin saaneen tuomiota, tarinasi tuskin on totta
On niitä jaettu vaikka miten paljon, jo mun lapsuudessa Raija Pelli etsintäkuulutteli näitä taksiraiskaajia Poliisiteeveessä.. persulla aika kultaa muistot tai sit jonne ei vaan muista, kumpi?
"Meille on siis tullut uusia uhkia"
https://www.utupub.fi/handle/10024/181760
"Tutkielmassa on käytetty historiallista uhkakuva-analyysia viitekehyksenä, ja apuna on käytetty retoristen keinojen tutkimista. Tutkielman primääriaineistot ovat neljän eri täysistuntokeskustelun pöytäkirjat."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä jaettu vaikka miten paljon, jo mun lapsuudessa Raija Pelli etsintäkuulutteli näitä taksiraiskaajia Poliisiteeveessä.. persulla aika kultaa muistot tai sit jonne ei vaan muista, kumpi?
Jos esimerkkitapaus täytyy hakea Raija Pellin ohjelmista 90-luvulta, mahdottoman yleistä ei taida olla LOL kun ulkkariesimerkki löytyy tältä illalta
Meillä päin ei ole ulkkaritakseja, on vain tavallisia suomalaisia mies- ja naissuhareita.
Ei täällä ole ulkkaritakseja. Isojen kaupunkien vitsaus.
T. Vassari
Ei tarvitse onneksi miettiä tällaista, koska en juo, enkä kulje takseilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raija Pelli poliisi teeveessä. Muistan ihan selkeäshhiiii
Ap on tampio.