Oletko naisena niin ylipelokas ja antanut pelolle vallan ettet pienessä kännissä yöllä uskalla mennä yksin taksiin jota ajaa ulkkarimies?
Ei pitäisi antaa pelolle valtaa, niin me sanottiin jo 2015 miekkareissa
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Pelko on toisinaan tervettä ja luonnollinen vaisto ihmiselle.
Rasi-stit ja vihaajat pelkkää.
Jos olet nainen niin sinun pitää miettiä tuokin asia omakohtaisesti ja jos et ole niin ei kosketa sinua eikä kuulu sinulle.
Valitse joku ulkomaalainen Naiskuski. On heitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän pikku käkkäräpää tai itämaan tietäjä taksin ratin takana on täysin nounou.
N33
Kuinka naisena voit sanoa noin!
Vierailija kirjoitti:
Valitse joku ulkomaalainen Naiskuski. On heitäkin.
Tottakai on, aina voi valita ja aina on juuri silloin hetiheti tarjolla...
En kärsi minkäänlaisesta pelokkuudesta mutten ota edes päiväsaikaan riskiä näiden ma*ukuskien kanssa joille määränpäähän löytäminenkin on tuskan ja työn takana. Olen kaukaa viisas ja realisti.
Turha yhtäkään naista on syyttää jos pelokkaaksi ovatkin näinä aikoina äityneet ulkkaritaksien ym. suhteen.
Vain mielisairas kasa pskaa jankuttaa tämän tasoista aloitusta uudelleen ja uudelleen.
Kenties juuri ulkkarikuski joka fantasioi raiskauksilla tai sitten ihan kotimaista tekoa oleva incel joka ei naista saa edes rahalla joten katkeruuttaan purkaa jne. ? ..
En mene edes päivällä. Onneksi saa valita.
Ainoa meikäläistä ahdistellut taksikuski oli kantasuomalainen.
Oletko miehenä niin ylityhmä, että sinun pitää _pyytämättä_ nähdä vaivaa muiden asioista vaikka itse et osaa edes kirjoittaa (ja tuskin mitään muutakaan)?
Vierailija kirjoitti:
Ei saa antaa pelolle valtaa ja kaikki tulijat pitää ottaa avosylin vastaan!!! Tätähän vihervasemmiston naiset on kiljunut jo ainakin viimeiset seitsemän vuotta kun ovat näitä rikollisia tänne haalineet
*naiset ovat kiljuneet
Noin tyhmänä ei tarvitse sössöttää kannanottojokelluksiaan yhtään mihinkään.
Osaisit tämänkin jos olisit suorittanut oppivelvollisuuden (yläasteen) loppuun. Silti sinullakin ja kaltaisillasi on edustus mm. teuvohakkaisen ansiosta.
Kuka ja mikä sinä olet määrittelemään (/määräämään) milloin kukaan nainen on "ylipelokas" ja "ylipelokas" mihin? Siihenkö ettei mies (kuin mies) pääse väkisinryhtymään nyhyy? Ei saa enää antaa patriarkaatille valtaa hallita ja määritellä naisten elämää, naistotuuksia tai rajoittaa naisten elintilaa (miehisellä ei-toivotulla häiriköinnillä, saati urosuhallakaan).
Mieheni kielsi minua menemästä taxiin jossa on ulkkarimies kuskina. Tulee vaikka itse hakemaan keskellä yötä jos en muuten pääse kotiin.
Hgissä ei juurikaan kotimaisia kuskeja ole, mutta itse käytän 2 luotettavaa firmaa, ja selvitän etukäteen myös muiden kaupunkien luottofirmat. Lisäksi otan aina kuvan rekisterinro:sta ja taksin numerosta ja laitan kuvat kaverille whatsuppiin. Olen tämän aina selittänyt kuskille, kaikki ovat suhtautuneet hyvin ja pahoitelleet että tilanne on mennyt tämmöiseksi.
Tiedän myös naisia jotka nykyään lenkkipolulle lähtiessään ovat varustautuneet esim pienellä puukolla, viittaan tämän päivän ILssä olleeseen uutiseen, jossa tuntematon nuori mies hyökkäsi Jyväskylässä naisen kimppuun,raiskasi ja melkein tappoi tämän. Valitettavasti tällaiseen tilanteeseen on tultu.
Naiset, järjestäkää joku taksiturvallisuusmiekkari!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on luotettava taksifirma, niin uskallan, muuten en.
Raiskanneet on myös tunnettujen firmojen kuskit.
Ahaa, sun agendana olikin pelotella, enpä olis arvannut ;)
Vierailija kirjoitti:
MIehenä en pelkää eikä ole ikinä ahdisteltu, asenne ratkaisee
No ompa "miehekästä" todeta tuo kun asiaa kysyttiin naisilta.
Entä jos ap:n kuvailemassa tilanteessa olisit 50 kg:n painoinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
MIehenä en pelkää eikä ole ikinä ahdisteltu, asenne ratkaisee
Naisilla ei aina ole oikea asenne
Vierailija kirjoitti:
Ainoa meikäläistä ahdistellut taksikuski oli kantasuomalainen.
Paljonko sait korvauksia, toki veit asian heti oikeuteen jotta vihaamasi kantismiesten edustaja saisi mitä ansaitsee.
Mikä on miekkari? Kaikki ei voi tietää jokaista muotisanaa ja lyhennettä.