Saksassa oli tytöillä ja naisilla isommat rinnat kuin suomessa. Olivat muutenkin kauniimpia kuin suomalaiset sisarensa
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Suominaisen perimässä Neandertalin geenit ovat hallitsevia.
Äitisi takia sinustakin tuli tuollainen. Katso nyt itseäsi.
Vähärasvainen ruoka vaikuttaa siten että rinnat jää pieniksi.
Saksalaiset miehet on kyllä paljon komeampia. Suomessa juuri ketään ei voi komeaksi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Saksalaiset miehet on kyllä paljon komeampia. Suomessa juuri ketään ei voi komeaksi sanoa.
Ja aasialaiset naiset paljon kauniimpia kuin rumat suominaiset. Myös latinonaiset hyvin kauniita.
Ja miehillä isommat kullit ja paksummat lompakot!
Syy oluenjuontiisi on se että olet incel ap
Vähärasvainen ruoka on epäterveellistä, ruoassa pitää olla eläinrasvaa.
Ei Ap:llä kuvaa olisi heittää todistusaineistoksi? Persekuvatkin kyllä käyvät. LäähPuuh tylleröt sexiwau bojoing !
Se voi olla. Itsellä alkoi rinnat kasvaa vasta mun lihoin lähelle normaalipainon ylärajaa. Ihannepainoisena rintoja ei käytännössä ole. Jos laihdutan, ensiksi laihtuu rinnanympärys.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista maista joissa olen matkustanut, Saksassa olen nähnyt pisimmät ja rotevimmat naiset ja miehet. Kun sanon roteva, tarkoitan roteva. Onhan niillä isommat tissitkin tietysti.
Saksassa tykkäänkin juuri siitä, että olen siellä normaalin kokoinen. Suomessa olen pitkä ja roteva. Lihava en ole.
Vierailija kirjoitti:
Se voi olla. Itsellä alkoi rinnat kasvaa vasta mun lihoin lähelle normaalipainon ylärajaa. Ihannepainoisena rintoja ei käytännössä ole. Jos laihdutan, ensiksi laihtuu rinnanympärys.
Oletpa onnekas. Minulla ei rinnanympärys laihdu, vaikka juuri sen haluaisin laihtuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja äideistä lapsille jne.
Se on ihan hyvä, tasapainottaa kun suomimiehet on sellaisia hiirulaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aasialaiset naiset paljon kauniimpia kuin rumat suominaiset. Myös latinonaiset hyvin kauniita.
Suomijuntti kun suunsa avaa niin HETI tyhmyytensä myöntää:
Latino = maskuliini, mies
Latina = feminiini, nainen
Ei ole pelkoa, että edes opitte mitään kun ette suomeakaan osaa.
"Latinonainen" = korkeintaan transnainen eli mies. Tulkaa ihan reippaasti vaan ulos kaapista vähä-älyiset simppeliulit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne rinnat pitäisi olla niin himo isot? Sitäpaitsi suomalaisilla naisilla on aika isot rinnat, yleisin koko on kai d-kuppi?
Joo yleisin koko D-kuppi yli 100 kg painavilla, ihan totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja äideistä lapsille jne.
Se on ihan hyvä, tasapainottaa kun suomimiehet on sellaisia hiirulaisia.
Suomimiehistä edustava esimerkki on eisaaikinäantaapelollevaltaayhyy -jonnenikula, jonka pärstä on kuin petolinnun ripuliperce ja samoin julkisössötykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne rinnat pitäisi olla niin himo isot? Sitäpaitsi suomalaisilla naisilla on aika isot rinnat, yleisin koko on kai d-kuppi?
Joo yleisin koko D-kuppi yli 100 kg painavilla, ihan totta.
No yleensä yli 100kiloa painavilla on jo isommat rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen ei paljon vaadita että ovat kauniimpia kuin Suomalaiset naiset Jopa valaansyöjä Eskimot ovat parempia
suomalaiset pienellä alkukirjaimella lauseen keskellä!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mätisäkki tietää kirjoitussäännön, hyvä hyvä.
Iigor hiljaa!
Vierailija kirjoitti:
Vähärasvainen ruoka vaikuttaa siten että rinnat jää pieniksi.
Mun vaimo on hoikka ja hänellä on hillittömät luomuhinkit.
Olisit jäänyt sinne. Ja kuinka monella saksalaisella muka on suomalainen "sisar"? Ovatko nämä niitä saksalaisten sotilaiden ja suomalaisten naisten jäljeläisiä?