Kansanedustaja Anna Kontula kannattaa avoimesti hamasin iskua
Kommentit (81)
Ei tuossa niin lue. Opettelepa sinäkin suomea, ap.
Tuo akka on sekaisin kuin seinäkello.
Vierailija kirjoitti:
Eikö? En jotenkin löytänyt sitä kohtaa, missä Kontula tuomitsee Hamasin väkivallan.
-eri
Jarkko Tontti hyväksyy Israelin kansanmurhan ja Ukkola persujen ra#ismin.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole puolellamme olet meitä vastaan.
Miehitetyillä on oikeus vastustaa miehittäjää myös väkivalloin. Israel on tappanut jatkuvasti palestiinalaisia ilman seurauksia ja alkuvuosi 2023 sitä tapahtui paljon. Siinä mielessä on älytöntä vaatia tuomitsemaan Hamasin hyökkäys.
Jos joku elää kotonansa jatkuvan väkivallan ja alistamisen kohteena, niin tuomitsetko hänet jos joku päivä mitta tulee täyteen ja hän turvautuu itse väkivaltaan?
Täällä idiootit taas yrittää tulkita fiksun Annan kommentteja, ei teillä riitä rahkeet siihen, uskokaa jo!
Tontilta fiksua tekstiä. Kiva kerrankin kuulla tämmöistä keskustelua ilman kiihkoilua (vaikka Sanna kovasti yrittää saada Tonttia hikeentymään). Tyhmää on se, että Ukkola on puolensa valinnut ja se näkyy ja kuuluu haastattelussa.
Vierailija kirjoitti:
Miehitetyillä on oikeus vastustaa miehittäjää myös väkivalloin. Israel on tappanut jatkuvasti palestiinalaisia ilman seurauksia ja alkuvuosi 2023 sitä tapahtui paljon. Siinä mielessä on älytöntä vaatia tuomitsemaan Hamasin hyökkäys.
Jos joku elää kotonansa jatkuvan väkivallan ja alistamisen kohteena, niin tuomitsetko hänet jos joku päivä mitta tulee täyteen ja hän turvautuu itse väkivaltaan?
Hamas on alusta asti perustanut koko olemassaolonsa juutalaisten eliminoimiseen.
Miten sellaisen tahon kanssa pitäisi pystyä neuvottelemaan, kun toinen puoli koostuu juutalaisista?
Nytkin kaikki väkivaltaisuudet olisi lopetettavissa heti, jos Hamas antautuisi ja luovuttaisi panttivangit takaisin. Mutta mieluummin katsovat miten naiset ja lapset kärsivät, koska he ovat heille ilmaisia marttyyreita.
Niinpä myös Israelin toiminta on hyväksyttävää jos väkivaltaa keltään hyväksytään. Israel puolustautuu, kaikki tähtää siihen. Palestiinalaiset voi valittaa sille Hamasille jonka varaan heittäytyivät, mitä ne meille vinkuu.
Kaikki kommunistit kannattavat ja ihannoivat hamasia.
Vierailija kirjoitti:
Kontula tykkää näistä joiden agendana on vain vääräuskoisten tappàminen. Näähän tykkää mestata eläviä tyttöjä ja naisia, ensin tietysti ráiškaa kaikkiin mahdollisiin reikiin ja kiduttaa muutoinkin. Kontula on hyvä ja lähtee sinne tutustumaan toimintaan.
Onhan se yrittänyt https://yle.fi/a/3-11156284
Vierailija kirjoitti:
Fatah ja Israel solmivat jo rauhansopimuksen, mutta se ei Hamasille kelvannut, joka aloitti sodan Israelia vastaan. Hamas ei siis ole uhri vaan hyökkääjä. Etenkin kun enemmistö Gazan asukkaista kannattaa Hamasia.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole tuomari. Olen poliitikko, Kontula sanoo.
Kontulan mielestä keskustelu väkivallan tuomitsemisesta on aivan naurettavaa.
Minä en tuomitse kaikkea väkivaltaa yksiselitteisesti.
Vasemmiston edustaja sanoo hiljaisen osan ääneen: Tietty väkivalta on hyväksyttävää. Siis se, mitä oma puoli tekee.
1918. Kommunistit sai pataan, onneksi. Demaritkin sen jo myöntää. Onneksi ei eletä totalitarismissa, made in Hell by Karl Marx.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kontula tykkää näistä joiden agendana on vain vääräuskoisten tappàminen. Näähän tykkää mestata eläviä tyttöjä ja naisia, ensin tietysti ráiškaa kaikkiin mahdollisiin reikiin ja kiduttaa muutoinkin. Kontula on hyvä ja lähtee sinne tutustumaan toimintaan.
Onhan se yrittänyt https://yle.fi/a/3-11156284
Israelin puoleltako se sitä aitaa hävitti, ei uskaltanut Palestiinan puolelle? 🤣
Mä en ole tuomari. Olen poliitikko, Kontula sanoo.
Kontulan mielestä keskustelu väkivallan tuomitsemisesta on aivan naurettavaa.
Minä en tuomitse kaikkea väkivaltaa yksiselitteisesti.
Vasemmiston edustaja sanoo hiljaisen osan ääneen: Tietty väkivalta on hyväksyttävää. Siis se, mitä oma puoli tekee.