Mies joka valittaa kauheasti pienistäkin kivuista
Tulee viereen naama mutrulla ja voihkii, kävelee selkä kyyryssäPysähtyy minun tielleni kun yritän päästä eteenpäin. En jaksa huomioida, ärsyttää vaan. Onko kellään vastaavaa? Ei minusta kauhean viehättävää tai miehekästä. Ja siis oikeasti liioittelee tosi paljon aina kaikkia vaivoja. Aina joku syöpä tms jos sattuu vähän selkään. Oon ihan loppu.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Potki munille sitä paskaukkoa.
Sitten väkivaltainen akka saa samalla mitalla takaisin!
No ihanko ei ole miehekästä? Entä jos nainen valittaisi kauheasti pienistä kivuista? Olisiko se sallittua?
Vierailija kirjoitti:
Kasvanut kylmässä kodissa jossa on saanut huomiota ja hoivaa vain kunnolla sairaana. Mies hän ei ole, vaan henkisesti pikkupoika joka ei kykene aikuismaiseen kommunikaatioon.
En kyllä usko tähän. Itse olen kasvanut tuollaisessa kodissa, enkä valita enkä odota apua muilta. Mies taas on takuulla saanut huomiota ja on paapottu, ja aikuisena juuri tuommoinen 37 kuumeen takia kuolemaa tekevä. Ei välttämättä liity kasvatukseen, vaan luonteeseen. Ei edes sukupuoleen, koska meidän siltä väliltä kasvatettu poika ei valita, vaan vähättelee vaivojaan.
Vierailija kirjoitti:
Et ole kovin empaattinen
No onpa ihme ettei aikuista miestä jaksa kuunnella kelle kaikki on ylivoimaista, ja jos pikkuasioita suurentelee syöväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvanut kylmässä kodissa jossa on saanut huomiota ja hoivaa vain kunnolla sairaana. Mies hän ei ole, vaan henkisesti pikkupoika joka ei kykene aikuismaiseen kommunikaatioon.
En kyllä usko tähän. Itse olen kasvanut tuollaisessa kodissa, enkä valita enkä odota apua muilta. Mies taas on takuulla saanut huomiota ja on paapottu, ja aikuisena juuri tuommoinen 37 kuumeen takia kuolemaa tekevä. Ei välttämättä liity kasvatukseen, vaan luonteeseen. Ei edes sukupuoleen, koska meidän siltä väliltä kasvatettu poika ei valita, vaan vähättelee vaivojaan.
Mistä se sitten johtuu? Yrittää saada huomiota sillä tavalla? Kyllä on mahdollisimman väärä keino.
Mies ei osaa tehdä jotain niin vedetään joku kiputila päälle. Ai ai on maha kipeä. Ei voi nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se sitten johtuu? Yrittää saada huomiota sillä tavalla? Kyllä on mahdollisimman väärä keino.
Sen minäkin haluaisin tietää. Normaalisti ihan pystyvä mies, mutta joku outo miesflunssa-ilmiö kaikessa terveyteen liittyvässä.
Onkohan se ilmiö samaa perua, kun jotkut tekevät kroonisesta sairaudestaan identiteetin?
Tää on jännä kun sitten taas osa miehistä on sellaisia jotka eivät mene lääkäriin kirveelläkään tai muutenkaan eivät koskaan ole kipeitä.
Mistä sinä tiedät paljonko siihen oikeasti sattuu? Vai onko niin että ei voi sattua kun ei tule vertakaan?
Vierailija kirjoitti:
No ihanko ei ole miehekästä? Entä jos nainen valittaisi kauheasti pienistä kivuista? Olisiko se sallittua?
Ei ole niin paha. Naiset harvemmin valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät paljonko siihen oikeasti sattuu? Vai onko niin että ei voi sattua kun ei tule vertakaan?
Voi olla että nyt sattuukin. Miksi silti pysähtyy juuri siihen minun tielleni naama irvessä kun yritän kävellä keittiön läpi? Ja miksi monta kertaa kun vähän joku paikka ollut kipeä vauhkonnut että on syöpä tms. Lisäksi hän ei itse esim liiku tarpeeksi, suurin osa kivuista johtuu varmasti liiallisesta istumisesta mutta tätä ei halua ymmärtää mitenkään. En vaan jaksa sääliä ihmistä joka vaan valittaa eikä tee mitään asioille, esim liiku enemmän. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että nyt sattuukin. Miksi silti pysähtyy juuri siihen minun tielleni naama irvessä kun yritän kävellä keittiön läpi? Ja miksi monta kertaa kun vähän joku paikka ollut kipeä vauhkonnut että on syöpä tms. Lisäksi hän ei itse esim liiku tarpeeksi, suurin osa kivuista johtuu varmasti liiallisesta istumisesta mutta tätä ei halua ymmärtää mitenkään. En vaan jaksa sääliä ihmistä joka vaan valittaa eikä tee mitään asioille, esim liiku enemmän. T. Ap
Olisiko sillä ehkä masennus?
Vierailija kirjoitti:
Tuohon vielä kuume päälle 37.1 :)))))))
Maailman kipein ja kuumetta mitataan minuutin välein.
Niin tuttua😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sillä ehkä masennus?
No tekisi sille jotain. Kyllä hän tekee kuitenkin muita asioita, ei ole sellainen täysin masentunut. Samanlaisia valittajia on suvussa muitakin et joko opittu malli tai sukuvika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon vielä kuume päälle 37.1 :)))))))
Maailman kipein ja kuumetta mitataan minuutin välein.
Se tekee just tuota. Itse jos jostain valitan, niin valitan vaan. En valita kovaan ääneen niin että odotan toiselta jotain reaktiota tai että toinen jotenkin huomioisi minua. Eipä mies kyllä erityisemmin sitten minuakaan huomioi jos olen sairaana. Hoitaa ehkä enemmän kotitöitä mutta siis sama menee kyllä toisinpäinkin. T. Ap
Väniseekö miehesi asiasta ulilaudalla? Siinä se teidän ero siis taitaa olla
Vierailija kirjoitti:
Lisättäkööt että miehen mummo ja isä ovat molemmat olleet/ovat samanlaisia, että on varmaan sukuvika. Miehen isä oli jo 70v tekemässä kuolemaa kokoajan, vaikutti ainakin 10 vuotta vanhemmalta ja hädintuskin pääsi kävelemään. En kyl aio sellaista jäädä kuuntelemaan ollenkaan, ei vaan pää kestä. T. Ap
Ja haet täältä hyväksyntää asialle? Et taida olla oikeustoimikelpoinen kun noin joudut tekemään
Vierailija kirjoitti:
Mies ei osaa tehdä jotain niin vedetään joku kiputila päälle. Ai ai on maha kipeä. Ei voi nyt.
#miesvihanäkyväksi
Mikset huomioi sitä?