Mies joka valittaa kauheasti pienistäkin kivuista
Tulee viereen naama mutrulla ja voihkii, kävelee selkä kyyryssäPysähtyy minun tielleni kun yritän päästä eteenpäin. En jaksa huomioida, ärsyttää vaan. Onko kellään vastaavaa? Ei minusta kauhean viehättävää tai miehekästä. Ja siis oikeasti liioittelee tosi paljon aina kaikkia vaivoja. Aina joku syöpä tms jos sattuu vähän selkään. Oon ihan loppu.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Tää on jännä kun sitten taas osa miehistä on sellaisia jotka eivät mene lääkäriin kirveelläkään tai muutenkaan eivät koskaan ole kipeitä.
Kaikki miehet on molempia samaan aikaan. Aivan kaikki. Nämä spermaviemärit voivat sitten valita mistä vänistä. Sillä ei ole edes merkitystä koska ainoa oleellinen asia on päästä haukkumaan miehiä netissä.
Tuollainen ihminen pyrkii siihen, että vahingossakaan ei tarvitse mitään tehdä ja puoliso hyysää läpi elämän.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen ihminen pyrkii siihen, että vahingossakaan ei tarvitse mitään tehdä ja puoliso hyysää läpi elämän.
Totta, naiset on yleensä perässä vedettäviä kivirekiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, naiset on yleensä perässä vedettäviä kivirekiä
Missä maailmassa näin? 🤣
Ehkä syynä on narsistinen vaimo joka pahoinpitelee henkisesti ja fyysisesti!
Ihmekkös tuo on, jos mies valittaa!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä syynä on narsistinen vaimo joka pahoinpitelee henkisesti ja fyysisesti!
Ihmekkös tuo on, jos mies valittaa!
Miksi ei eroa?
Menisikö hashtag-hullu taas muualle runkuttamaan?
En ole mikään horoskooppi-ihminen, mutta kaikki tuntemani valittajamiehet ovat vaakoja tai neitsyitä😅
Itsekin olen vaaka, mutta kukaan ei vaivoistani ole kuullut, mutta muiden vaivat on kaadettu niskaani🤪
Jätettyjä sikoja karjakunnan auto täynnä. Onko Suomessa yhtään ainutta miestä jossa ei hylkäkseen oikeuttavia virheitä olisi?
Entä vaik sattus mihi ni ..tutus vie vallan
Naisilla yksinoikeus valittaa varsinkin kaikenlaisista keksityistä vaivoista.
Sinä siis tunnet hänen kipunsa jotta pystyt arvioimaan vähäisiksi?
Ja tiedät että teillä on täsmälleen sama kipukynnyskin?
...tai sitten olet vain tyhmä ja itsekäs.
Kyllä niitä huomionhakuisiakin riittää
#miesvihanäkyväksi