Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?
Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?
Kommentit (19853)
Ville Väkeväinen ja jättipenis 27cm toivottaa keskustelijoille hyvää huomenta.
Penis tiskiin ja keskustelu auki, olkaa hyvät
"En usko hänen olevan mikään "villisynnyttäjä", koska Pietarsaaren synnytyslaitos oli aikanaan perheelle niin tärkeä, että sen kohtalosta annettiin haastattelu lehteen. "
Itse asiassa juuri tässä samaisessa lehtijutussa Tommy ja Karoliina uhoavat, etteivät he vauvatehtailua lopeta, vaikka synnytyslaitos suljettaisiinkin, synnytys voisi sitten tapahtua vaikka "på riksåttan" eli valtatie 8:n reunassa.
Karoliinan fb-kavereissa on muuan ruotsinkielisen Pohjanmaan kotikätilöyrittäjä. Tuolla seudulla hihhuliuskovaisuuden lisäksi (tai sen takia) on kotisynnytys tavallaan muotia, siinä missä rokotekielteisyys, 5G-mastojen pelko ja hopeaveden parantavaan voimaan uskominen.
Vierailija kirjoitti:
"En usko hänen olevan mikään "villisynnyttäjä", koska Pietarsaaren synnytyslaitos oli aikanaan perheelle niin tärkeä, että sen kohtalosta annettiin haastattelu lehteen. "
Itse asiassa juuri tässä samaisessa lehtijutussa Tommy ja Karoliina uhoavat, etteivät he vauvatehtailua lopeta, vaikka synnytyslaitos suljettaisiinkin, synnytys voisi sitten tapahtua vaikka "på riksåttan" eli valtatie 8:n reunassa.
Karoliinan fb-kavereissa on muuan ruotsinkielisen Pohjanmaan kotikätilöyrittäjä. Tuolla seudulla hihhuliuskovaisuuden lisäksi (tai sen takia) on kotisynnytys tavallaan muotia, siinä missä rokotekielteisyys, 5G-mastojen pelko ja hopeaveden parantavaan voimaan uskominen.
Minä tulkitsen tienlaita-kommentin niin, että Karoliina ei ole ollut kovin sinut ajatuksen kanssa, että joutuisi synnyttämään ilman apua. Ähtävällä asuvien matka lähimmälle synnärille kun kasvoi Pietarsaaren synnärin lopetuksen myötä kymmenisen minuuttia. Villi synnytys ei myöskään ole sama asia kuin kotisynnytys. Siinä ei paikalla ole edes kätilöä.
Sivu 978
978 oli Pielaveden ja Keiteleen suuntanumero.
Karfit tarvitset oman suunta numeron
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tulkitsen tienlaita-kommentin niin, että Karoliina ei ole ollut kovin sinut ajatuksen kanssa, että joutuisi synnyttämään ilman apua. Ähtävällä asuvien matka lähimmälle synnärille kun
No jaa, voi olla noinkin, motiiveita voi itse kukin arvailla.
Faktaa on, että pakomatkan aikana on (ainakin) yksi lapsi syntynyt, ja tämä syntynyt viaton pikkuinen on paperiton eli vailla minkään valtion kansalaisoikeuksia. Virallisesti häntä ei ole olemassakaan. Näin ei olisi, jos olisi saanut syntyä Suomen (tai minkä tahansa länsimaan) julkisen synnytyslaitoksen piirissä.
Onko apua ollut ja millaista, voimme jälleen vain arvailla.
Panin papin kaavun väärinpäin
Armahdan sinut penis huutaja. Nyt suutele jalkojani
Ps. Muista nuolla myös varvas välit
Pps. Älä välitä silsasta. Ajattele sitä taivaan mannana
Jälleen näköjään keksitty uusi sumutysyritys täyttämällä palstatila tuollaisilla parin sanan mittaisilla bullshit-löpinöillä.
Pyrkimyksenä karkottaa pois ne kirjoittajat, joilla on asiasisältöä ja joiden kommentit ovat kiusallisia Karfien töppäilijöiden puolustelijoille.
Jostakin syystä ylläpito ei poista näitä trollausviestejä. Ilmeisesti tarpeeksi moni palstalainen ei jaksa ilmoittaa niistä. Kyseessä on sama palstaa alusta asti häirinnyt trolli. En usko, että hänellä on sen suurempia tarkoituksia. Hakeepahan vain jonkinlaista merkitystä omalle elämälleen.
Onkohan muuten kukaan kysellyt, onko Malisen viesti palstalla aito? Minä en siihen usko tiettyjen kieleen liittyvien seikkojen ja väärän puhelinnumeron vuoksi. Myös sisältö oli kovin paljon toistoa sisältävä, lähinnä sielunhoitoon ja rippisalaisuuteen keskittyvä. Tuntui kuin tekstissä viimeiseen asti olisi vältelty virheitä. Onko mitään muita ulostuloja näkynyt? Rikosrekisterin koskemattomuus tuntui oudolta sananvalinnalta, miksei puhdas. Yhteystiedot on helppo löytää netistä, ja nekin sitten menivät väärin.
Penis trolli tarvitsee vain armahduksen. Minä näen sinun lävitse. Näen kuka todella olet
Ja Munsalan sitä myötä hiljenneen