Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?
Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?
Kommentit (20662)
Vierailija kirjoitti:
Viimeiset kymmenen sivua on noin 80- prosenttisesti saman viruksen tuottamaa tekstiä eri nimimerkeillä. Mutta senhän kai huomasittekin?
Virus sinulla on k*rvässä, eli koko vartalossa. Pää varsinkin on viruksen saastuttama. N36
Oho! Psyk.sh. veti pussillisen pakasteherneitä nenäänsä, kun hänen "asiantuntevia lausuntoja" ei täällä arvostettukaan. Jo viisi sivua uikutusta asiasta, vaikka ei mitenkään liity otsikon aiheeseen. Minä, minä, minä ja titteli perään 😂
Vierailija kirjoitti:
Viimeiset kymmenen sivua on noin 80- prosenttisesti saman viruksen tuottamaa tekstiä eri nimimerkeillä. Mutta senhän kai huomasittekin?
Ovatko loput 20% meedioita vai muita selvännäkijöitä? kuinka voitte olla ketjussa porukalla noin sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virus sinulla on k*rvässä, eli koko vartalossa. Pää varsinkin on viruksen saastuttama. N36
Heh, tämä oli hyvä kuittaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on mielenkiintoista. Vai on akateemisten sanojen käyttö merkki itsetunto-ongelmista. Täällä on yksi akateemisen sukunsa ainoa alämäm kolulainen. Harvinainen tapaus.
Kaikenlainen pätemisentarve yleensäkin. Ja kuka sanoi etten itse ole akateeminen? Yhtä hyvin voisin kyllä olla olemattakin, omanarvontuntoni ei ole siitä kiinni. Olen viihtynyt aina paremmin ei-akateemisten kanssa, ovat paljon hauskempaa seuraa.
Sinulta siis puuttuu kunnianhimo akateemisessa yhteisössä ja muutenkin.
Voi sen niinkin sanoa. Arvostan ihan muita asioita elämässä.
Ps. Haistan sinussa jo sen, mitä yleensä ottaen akateemikoissa karsastan. Ei siKärysit jo siinä kun puhuit akateemikoista. Akateemisesta suvusta ja akateeminen my ass.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Poliisit kohdistivat väkivaltaa lapsiin."
Ei h e l v e t t i. Vieläkö joku suoltaa tätä paskaa?
Mutta se on totta. Lehdessä luki niin.
Hei v a j a k k i. EI LUKENUT! Lapset potkivat ja purivat poliisepoliiseja. Ai niin, ethän sinä sitä tajua, vaan spämmäät samaa paskaa taas viiden sivun jälkeen.
Missä näitä poliisepoliiseja koulutetaan?
Mikä hitto on poliisepoliiseja? Poliiseja koulutetaan poliisiammattikorkeakoulussa Tampereella. Oliko muuta kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Oho! Psyk.sh. veti pussillisen pakasteherneitä nenäänsä, kun hänen "asiantuntevia lausuntoja" ei täällä arvostettukaan. Jo viisi sivua uikutusta asiasta, vaikka ei mitenkään liity otsikon aiheeseen. Minä, minä, minä ja titteli perään 😂
Näet psyk.sh:n joka puolella. Oletko varma ettet ole seonnut? Psyk.sh. kommentoi tänäänkin nimimerkillään ketjussa joka koski hukkunutta lasta. Miksi ei käyttäisi täälläkin nimimerkkiään? On joskus kertonut käyttävänsä nikkiään, jotta ei piiloutuisi täysin anonyymiksi. Tuskin pelkää tulevansa nolatuksi ketjussa kun näitä teidän ulostuksia lukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyäänhän aikuisesta on tehty lasten palvelija, siivooja ja oikkujen toteuttaja. Mitään oikeuksia synnyttämäänsä lapseen ei vanhemmilla ole, ainoastaan velvollisuuksia, joiden toteutumista viranomainen valvoo pistotarkastuksin ja lasten kuulusteluin.
Mulla on kaksi lasta, 10 ja 12. Ei ole tehnyt viranomainen pistotarkastuksia eikä lapsia kuulusteltu. Missä vika?
Neuvola on pistotarkastuksia ja kuulustelua, samoin päiväkodin vasu-keskustelut. Tökeröä ja alkeellista. Pistotarkastuksia tulee myös, kun jollain huoli herää. Tämä ilmeisesti yleisempää jossain vuokra-asunnoissa, joista itselläni ei kokemusta.
Sun mielestä neuvola ja päiväkoti on tökeröä ja alkeellista?
No, tällaista on Karfien töppäilyjen puolustelijoiden mielenmaisema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei v a j a k k i. EI LUKENUT! Lapset potkivat ja purivat poliisepoliiseja. Ai niin, ethän sinä sitä tajua, vaan spämmäät samaa paskaa taas viiden sivun jälkeen.
Missä näitä poliisepoliiseja koulutetaan?
Mikä hitto on poliisepoliiseja? Poliiseja koulutetaan poliisiammattikorkeakoulussa Tampereella. Oliko muuta kysyttävää?
Joku oli kommentoinut, että lapset purivat poliisepoliiseja,siitä se tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyäänhän aikuisesta on tehty lasten palvelija, siivooja ja oikkujen toteuttaja. Mitään oikeuksia synnyttämäänsä lapseen ei vanhemmilla ole, ainoastaan velvollisuuksia, joiden toteutumista viranomainen valvoo pistotarkastuksin ja lasten kuulusteluin.
Mulla on kaksi lasta, 10 ja 12. Ei ole tehnyt viranomainen pistotarkastuksia eikä lapsia kuulusteltu. Missä vika?
Neuvola on pistotarkastuksia ja kuulustelua, samoin päiväkodin vasu-keskustelut. Tökeröä ja alkeellista. Pistotarkastuksia tulee myös, kun jollain huoli herää. Tämä ilmeisesti yleisempää jossain vuokra-asunnoissa, joista itselläni ei kokemusta.
No, tällaista on Karfien töppäilyj
Eivät tietenkään ole tökeröjä ja alkeellisia, mutta kyse oli oikeastikin siitä, että kyllä neuvola ja nuo muutkin ovat oikeastikin myös konrollia. Varsinkin neuvolatoiminta on todettu erittäin hyödylliseksi. Kirjoittaja oli oikeassa siinä, että kyse on myös konrollista ja hyvä, että näin on. sos.tt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näet psyk.sh:n joka puolella. Oletko varma ettet ole seonnut? Psyk.sh. kommentoi tänäänkin nimimerkillään ketjussa joka koski hukkunutta lasta. Miksi ei käyttäisi täälläkin nimimerkkiään? On joskus kertonut käyttävänsä nikkiään, jotta ei piiloutuisi täysin anonyymiksi. Tuskin pelkää tulevansa nolatuksi ketjussa kun näitä teidän ulostuksia lukee.
Häntä varmasti ujostuttaa, kun kertoi moneen otteeseen nauttivansa porkkanoista eräässä melko yksityisessä ruumiinaukossaan 🥺🥕
On hienoa, että hän uskalsi jakaa asian meidän kaikkien kanssa, mutta ehkä jokin toinen ketju, tai vaikka seksiosio, olisi ollut parempi areena keskustelulle. Varmaankin juuri te ihailijat saitte hänet rohkaistumaan tuollaiseen avoimuuteen, kun teitä on niin paljon 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häntä varmasti ujostuttaa, kun kertoi moneen otteeseen nauttivansa porkkanoista eräässä melko yksityisessä ruumiinaukossaan 🥺🥕
On hienoa, että hän uskalsi jakaa asian meidän kaikkien kanssa,
No tämän kommentin kirjoittaja varmasti vähintäänkin yliakateemikko. Sen verran älykäs kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä neuvola ja päiväkoti on tökeröä ja alkeelli
Se on KONTROLLI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tällaista on Karfien töppäilyj
Tämä on meidän kokemus. Lehtitietojen mukaan Karfit eivät käyttäneet päiväkodin tai neuvolan palveluja, joten heillä ei vastaavaa omakohtaista kokemusta voi olla.
Sen lisäksi, että moffa Vähäkangas vahvistaa Karfin lasten kotipetusta seuranneeksi opinahjoksi Vaasan kristilliisen koulun (rehtori Henrik Vähäkangas), hän mainitsee kuulleensa tyttäreltään sekä toiselta taholta, että lapset olisi sijoitettu useampaan eri perheeseen. Murhalla tarkka lukija huomasi tämän. Ulkopuolisilla ei pitäisi olla lasten asioista mitään tietoja -onko siis joku lasten kanssa tekemisissä ollut sosiaalityöntekijä vuotanut tietoa ulkopuolisille? Se olisi virkarikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hienoa, että hän uskalsi jakaa asian meidän kaikkien kanssa,
No nyt sinulla on uskottavuutta arvostella psyk.sh:ta. Kumarran ylivertaiselle älyllesi. N36
17-v poika kadonnut eilen, poliisi julkaisi katoamisilmoituksen kuvan kera tänään. Miksi Karfin perheenjäsenistä ei ole tehty vastaavaa vieläkään, vaikka katoamisesta on kulunut kohta puolitoista vuotta?
17-vuotias poika kadonnut Kolilla seuralainen löytyi uupuneena aamulla - IS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on kerrassaan sivistynyttä ja akateemista tekstiä taas Karfien vastustajalta. Huomaa että kouluja käyty ja mielenterveys mallillaan.