Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?
Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?
Kommentit (20662)
Vierailija kirjoitti:
Perhe on löydetty. Tän voi päätellä siitäkin, että poliisi ei ole tiedottanut asiasta pitkään aikaan. On vallinnut täysi hiljaisuus. Ei ole ollut enää vihjepyyntöjä. Jännä sitten kuulla, mistä heidät napattiin.
Ei vaan perheen asianajajan muistutus toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhe on löydetty. Tän voi päätellä siitäkin, että poliisi ei ole tiedottanut asiasta pitkään aikaan. On vallinnut täysi hiljaisuus. Ei ole ollut enää vihjepyyntöjä. Jännä sitten kuulla, mistä heidät napattiin.
Ei ole mitään perheen asianajajaa. Sankamo edustaa perheen äitiä, jota epäillään törkeistä rikoksista lapsiaan kohtaan, samoin kuin perheen isääkin. Isän edustaja Slotte ei ole oikeutettu käyttämään asianajaja-nimikettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on näköjään jokainen psyk.sh:n puolustaja itse hoitaja.😄 Onhan se varma, ettei kukaan muu voi puolustaa sellaista kirjoittajaa joka tosiaan tietää mistä kirjoittaa,.😂😂😂
Miksi puolustat sitä? On kertonut halveksivansa hymiöiden käyttäjiä.
Nyt on pakko jo sanoa suoraan. Jos ei olisi mitä sanoo olevansa niin ei voisi kirjoittaa asioista niinkuin kirjoittaa. Olen itse aivan tavallinen talliainen enkä rupea väittelemään sen kanssa asioista. En ole mikään erityisen älykäs mutta en halua näyttää tyhmältä. Minulla on kuitenkin terve itsetunto eikä minun tarvitse raivostua sille jos on kouluja käynyt. Olisi varmasti puolustanut itseään jos olisi ketjussa.
Täällä on paljon kirjoittajia eikä kaikki voi olla se hoitaja. Ja jos osaa kirjoittaa niin varmasti löytyy puolustajia pa
Teepä aiheesta oma ketju. Tässä keskustellaan kadonneesta Karfin perheestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taktiikan muutos. Turhien havaintojen ilmouttelu vähenee ja koko perhe vähitellen unohtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on näköjään jokainen psyk.sh:n puolustaja itse hoitaja.😄 Onhan se varma, ettei kukaan muu voi puolustaa sellaista kirjoittajaa joka tosiaan tietää mistä kirjoittaa,.😂😂😂
Miksi puolustat sitä? On kertonut halveksivansa hymiöiden käyttäjiä.
Nyt on pakko jo sanoa suoraan. Jos ei olisi mitä sanoo olevansa niin ei voisi kirjoittaa asioista niinkuin kirjoittaa. Olen itse aivan tavallinen talliainen enkä rupea väittelemään sen kanssa asioista. En ole mikään erityisen älykäs mutta en halua näyttää tyhmältä. Minulla on kuitenkin terve itsetunto eikä minun tarvitse raivostua sille jos on kouluja käynyt. Olisi varmasti puolustanut itseään jos olisi ketjussa.
Täällä on paljon kirjoittajia eikä kaikki voi olla se hoitaja. Ja jos
Itse te rupesitte jankkaamaan kun kertoi miten asiat menevät. Paskoitte ketjun aivan itse. Keskityitte aukomaan päätänne ja höpisitte lahkoista pedofiileistä paskaämpäreistä ja muusta yhtä älykkäästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>>On vain ainoastaan positiivista, että hihhuliuskovaiset elämäntapaintiaanit hillitsevät lisääntymisenhaluaan, sen Karfin tapaus on meille opettanut.<<
Ehei, kyllä elämäntapaintiaanit ja uskovaiset lisääntyvät jatkossakin ihan niin kuin ennenkin. Korkeakoulutetut ja uraansa keskittyvät taas eivät.
Juuri tällä viikolla taidettiin uutisoida tilasto, jonka mukaan asia on aivan päinvastoin.
https://www.hs.fi/tiede/art-2000011374125.html
LASTEN saannista on tullut Suomessa luokkakysymys, sillä eniten lapsia saavat korkeakoulutetut ja hyvässä asemassa olevat.
En puhunutkaan sossupummivassareista mitään. Voin vaikka lyödä vetoa, että kymmenen vuoden päästäkin lestadiolaisella äidillä on enemmän lapsia kuin ei-lestadiolaisella filosofian maisterilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Poliisit kohdistivat väkivaltaa lapsiin."
Ei h e l v e t t i. Vieläkö joku suoltaa tätä paskaa?
Mutta se on totta. Lehdessä luki niin.
Lehdessä luki, että lasten ruumiillista kuritusta kannattavan, lasten hyväksikäytössä menneinä vuosikymmeninä kunnostautuneen uskonnollisen yhteisön merkittävä jäsen satuili tilanteesta, jossa ei itse ollut läsnä.
Eli jos muslimi sanoo että oli kiltti naapurin lapselle, sitä ei voi missään nimessä uskoa, koska niin moni saman uskonnollisen yhteisön jäsen ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>>On vain ainoastaan positiivista, että hihhuliuskovaiset elämäntapaintiaanit hillitsevät lisääntymisenhaluaan, sen Karfin tapaus on meille opettanut.<<
Ehei, kyllä elämäntapaintiaanit ja uskovaiset lisääntyvät jatkossakin ihan niin kuin ennenkin. Korkeakoulutetut ja uraansa keskittyvät taas eivät.
Juuri tällä viikolla taidettiin uutisoida tilasto, jonka mukaan asia on aivan päinvastoin.
https://www.hs.fi/tiede/art-2000011374125.html
LASTEN saannista on tullut Suomessa luokkakysymys, sillä eniten lapsia saavat korkeakoulutetut ja hyvässä asemassa olevat.
Joo, perus korkeakoulutettu henkilö saa noin 2-3 lasta enemmän verrattuna matalammin koulutettuun tai syrjäytyneeseen henkilöön, jonka lapsiluku jää nollaan. Tätä ei voi verrata siihen, että perus uskovainen tai elämäntapaintiaani saa sen 5-15 lasta. Se ei muutu miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei v a j a k k i. EI LUKENUT! Lapset potkivat ja purivat poliisepoliiseja. Ai niin, ethän sinä sitä tajua, vaan spämmäät samaa paskaa taas viiden sivun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei v a j a k k i. EI LUKENUT! Lapset potkivat ja purivat poliisepoliiseja. Ai niin, ethän sinä sitä tajua, vaan spämmäät samaa paskaa taas viiden sivun jälkeen.
Missä näitä poliisepoliiseja koulutetaan?
Vierailija kirjoitti:
Nykyäänhän aikuisesta on tehty lasten palvelija, siivooja ja oikkujen toteuttaja. Mitään oikeuksia synnyttämäänsä lapseen ei vanhemmilla ole, ainoastaan velvollisuuksia, joiden toteutumista viranomainen valvoo pistotarkastuksin ja lasten kuulusteluin.
Mulla on kaksi lasta, 10 ja 12. Ei ole tehnyt viranomainen pistotarkastuksia eikä lapsia kuulusteltu. Missä vika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyäänhän aikuisesta on tehty lasten palvelija, siivooja ja oikkujen toteuttaja. Mitään oikeuksia synnyttämäänsä lapseen ei vanhemmilla ole, ainoastaan velvollisuuksia, joiden toteutumista viranomainen valvoo pistotarkastuksin ja lasten kuulusteluin.
Mulla on kaksi lasta, 10 ja 12. Ei ole tehnyt viranomainen pistotarkastuksia eikä lapsia kuulusteltu. Missä vika?
Neuvola on pistotarkastuksia ja kuulustelua, samoin päiväkodin vasu-keskustelut. Tökeröä ja alkeellista. Pistotarkastuksia tulee myös, kun jollain huoli herää. Tämä ilmeisesti yleisempää jossain vuokra-asunnoissa, joista itselläni ei kokemusta.
Hyvä kun joku sanoi suorat sanat hoitajan haukkujille. Joku kehotti perustamaan oman ketjun hoitajan puolustajille, koska täällä keskustellaan Karfeista. Kuluttivat itse sivutolkulla ketjua piruilemalla hoitajalle. Oliko sekin keskustelua Karfeista? Hoitaja ei sentään keskustellut paskaämpäreistä ja muusta epäolennaisesta. Kirjoitti ainoastaan faktaa siitä kuinka asiat menevät. Olen itse gradua vaille sosiaalityöntekijä, joten kävin läpi kirjoituksensa sosiaalityöhön liittyen. Ei tehnyt vierheitä. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään perheen asianajajaa. Sankamo edustaa perheen äitiä, jota epäillään törkeistä rikoksista lapsiaan kohtaan, samoin kuin perheen isääkin. Isän edustaja Slotte ei ole oikeutettu käyttämään asianajaja-nimikettä.
Jokaisella on oikeus saada oikeusavustaja omalla kielellään. Siksi miehellä tämä ruotsinkielinen Slotte ja naisella suomenkielinen Sankamo. Myös oikeudenkäynti käydään kummallakin kotimaisella.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun joku sanoi suorat sanat hoitajan haukkujille. Joku kehotti perustamaan oman ketjun hoitajan puolustajille, koska täällä keskustellaan Karfeista. Kuluttivat itse sivutolkulla ketjua piruilemalla hoitajalle. Oliko sekin keskustelua Karfeista? Hoitaja ei sentään keskustellut paskaämpäreistä ja muusta epäolennaisesta. Kirjoitti ainoastaan faktaa siitä kuinka asiat menevät. Olen itse gradua vaille sosiaalityöntekijä, joten kävin läpi kirjoituksensa sosiaalityöhön liittyen. Ei tehnyt vierheitä. M28
Et sinä noin voi ketjussa sanoa. Saat alanuolia ja seuraavaksi sinut maalitetaan ja ruvetaan herjaamaan.
Moffa vahvistaa, että lasten opetusta seurannut taho on ollut rehtori Vähäkankaan luotsaama Vaasan kristillinen koulu.
Muuten lähinnä maalailua ihanneperheestä ja paikkansapitämättömiä väitteitä huostaanoton syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä noin voi ketjussa sanoa. Saat alanuolia ja seuraavaksi sinut maalitetaan ja ruvetaan herjaamaan.
Totta. Pitää aina muistaa, että maallikot tietävät paremmin kuin ammattilaiset. N57
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten Pohjanmaalla vielä niin, että ei haluta auttaa niitä jotka apua tarvitsevat? Kun isovanhempani joutuivat lähtemään kiireessä sotaa pakoon, jättämään maatilat ja koko elämän taakse, niin nuo kysyivät, että oletteko köyhiä vai miksei teillä ole mitään omaisuutta mukananne?
Tässä on nyt havaittavissa samaa omahyväisyyttä. Miksi olette köyhiä? Pärjäilkää! Naapurienkin ainoa apu oli lahjapussi ja lastensuojeluilmoitus
Taas kerran. Vai ei auteta? Meillä on verovaroin kustannettu neuvola, päivähoito, peruskoulut ilmaisiksi ihan täysi-ikäiseksi asti, kouluruokailut, lapsilisät, työttömyysavustukset, asumistuet toimeentulotuet, äitiys- ja vanhempainrahat ym. ym. Kaupat jakavat vielä ilmaisia ämpäreitä, joita voi käyttää moneen tarkoitukseen. Mistään ei osata olla kiitollisia, kun on tämä hihhuliusko. Suku on ymmärtääkseni Pohjanmaan mahtisukuja ja ystäviä vaikka millä mitalla. Turha nillittää, kun on itse töpeksinyt. Mistä näitä Juutas Käkriäisiä ja Topi Romppasia riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on mielenkiintoista. Vai on akateemisten sanojen käyttö merkki itsetunto-ongelmista. Täällä on yksi akateemisen sukunsa ainoa alämäm kolulainen. Harvinainen tapaus.
Kaikenlainen pätemisentarve yleensäkin. Ja kuka sanoi etten itse ole akateeminen? Yhtä hyvin voisin kyllä olla olemattakin, omanarvontuntoni ei ole siitä kiinni. Olen viihtynyt aina paremmin ei-akateemisten kanssa, ovat paljon hauskempaa seuraa.
Sinulta siis puuttuu kunnianhimo akateemisessa yhteisössä ja muutenkin.
Voi sen niinkin sanoa. Arvostan ihan muita asioita elämässä.
Ps. Haistan sinussa jo sen, mitä yleensä ottaen akateemikoissa karsastan. Ei sillä, etteikö heidänkin joukossaan olisi myös renKäy tutkimuttamassa hajuaistisi. Kommentoimasi henkilö kertoi, ettei ole akateeminen. Tiesithän, että akateemikko on arvonimi, eivätkä kaikki akateemiset ole akateemikkoja? No tietenkin tiesit, koska mainitsit olevasi akateeminen akateemisesta suvusta. KTM41