Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?

Vierailija
04.06.2025 |

Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?

Kommentit (20718)

Vierailija
13201/20718 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kritisoineelle tiedoksi, että provosointini perimmäinen funktio on herättää keskustelua, eikä ärsyttäminen ole itseisarvo. Minäkin olen jossain määrin samalla kannalla, mitä tulee mainittuun teoriaan. Kommenttini ei tällä kertaa ollut kritiikkiä vaan toteamus. Psyk.sh.

Kiitos, että laitat loppuun nikisi, jolloin voin alapeukuttaa kommenttisi, ilman lukemista. Nopeuttaa läpikäydä sivut, joita en ole lukenut.

Lukeeko joku oikeasti kaikki sivut täällä? Tämä keskusteluhan on suurimmaksi osaksi käsittämätöntä sontaa.

Vierailija
13202/20718 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin luostari olisi varmasti näille optimaalisin pakopaikka. Ruokailut helppo järjestää jne. Minun veikkaukseni on Sveitsi.

Nämä ulkomaab ehdotukset tulevat JOKAIKINEN KERTA, kun alkaa epäilykset olinpaikasta kuumottaa 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13203/20718 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä sellainen kysymys kritisoijille, että oletteko varma, etten ole tunnettu yhteiskuntatieteiden saralla? Psyk.sh.

Miksi sulla on se toinen tutkinto, jos sairaanhoitajana työskentelet?

Tutkijan ammatti oli haaveammattini, mutta kyllästyin aikaa myöten työn repaleisuuteen. Nyt varmempi leipä. Mikäli paljastaisin oikean henkilöllisyyteni, niin jokainen ketjun sos.tt. tietäisi välittömästi kuka olen.

Vuoden 1997 jälkeen jokainen opintonsa aloittanut sosiaalityön opiskelija on tenttinyt tekstejäni. Toivottavasti ovat älynneet lisätä alanuolia tuottamaani tekstiin pänttäämisensä ohella.

Onneksi tänään ei tarvitse tehdä kuin yksi hoitotyön loppuarvio, niin parin päivän vapaa edessä. Nyt kahvi loppuun ja takaisin loppuarvion työstämiseen. Ennen puoltapäivää vapaalle. Psyk.sh.

Mitä juuri luin? Tutkijalla on tutkijakoulutus, ei sairaanhoitajan.

Vierailija
13204/20718 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt seuraa. Haluaako lammas, että lakia noudatetaan vai haluaako lammas mielivaltaa? Kumpi?

Eikö se mielivalta ole mieluisampi? Halu alistua tuntuu todella kovalta.

Etkö sinä piittaa siitä, että perheen lapset joutuvat alistumaan, eikä heiltä kysytä mitään?

Teot puhuvat enemmän kuin sanat ja lasten teot on tiedossa.

Vierailija
13205/20718 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokin luostari olisi varmasti näille optimaalisin pakopaikka. Ruokailut helppo järjestää jne. Minun veikkaukseni on Sveitsi.

Nämä ulkomaab ehdotukset tulevat JOKAIKINEN KERTA, kun alkaa epäilykset olinpaikasta kuumottaa 😁

Mistä kuvittelet kuumotuksen? Minulle ei perheen olinpaikalla ole mitään merkitystä enkä tunne ainuttakaan lestadiolaista.

Vierailija
13206/20718 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on kaksi tutkintoa.

Vierailija
13207/20718 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä sellainen kysymys kritisoijille, että oletteko varma, etten ole tunnettu yhteiskuntatieteiden saralla? Psyk.sh.

Egosi ja sen pönkittäminen ei kiinnosta täällä ketään.

Vaikuttaa melko narsistiselta käyttäytymismallilta, kun pitää itseään, koulutustaan ja mielipiteitään korostaa kohtuuttomasti ja tuntemattomilta av-mammoilta hakea jotain hyväksyntää ja pönkitystä. Aika erikoista, ja kertoo jo ihan tarpeeksi sinusta. Jospa antaisit jo olla...

Millä kompetenssilla arvioit jonkun henkilön mahdollisia narsistisia käyttäytymismalleja? Psyk.sh.

Miten egosi liittyy Karfien tapaukseen?  Keskustelemme siitä emme halua keskustella sinusta.

Vierailija
13208/20718 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on kaksi tutkintoa.

Olisipa hänellä oma ketju, jossa näitä tutkintoja ja hänen meiltä salattua suuruuttaan voitaisiin puida. Itse hyppään kaikkien noiden sössötysviestien yli. 

Vierailija
13209/20718 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaista henkistä laiskuutta ja argumentointikyvyn heikkoutta, jos kokee keinokseen herättää keskustelua provosoinnin kautta, näin näkisin. 

Vierailija
13210/20718 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnetonta, että tutkinta on edelleen Pohjanmaan hihhuli-infestaatiosta kärsivällä poliisilla. 

Toisaalta voi olla taktiikkaa, että tiedotetaan, ettei läpimurtoja ole. 

Vierailija
13211/20718 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen tämän ideologisena taisteluna. Olen valmis ateistina taistelemaan kristittyjen puolella, koska se toinen vaihtoehto on paljon pahempi.

Vierailija
13212/20718 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kallis asianajaja on palkattu viittaisi siihen, että perhe pelkää löytyvänsä tai haluaa palata Suomeen. Se ei viittaa siihen, että aikomuksena olisi elää ulkomailla.

Vierailija
13213/20718 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karfit pitäisi löytää mahdollisimman pian, koska lapset saattavat olla vaarassa.  Lasten turvallisuus on kyllä kaikkien näiden kätkijöiden vastuulla ja  omallatunnolla.  Inhottaa todella nämä ihmiset, jotka omaa kunniaansa suojellakseen rikkovat lakia ja tuhoavat lasten tulevaisuuden.

Vierailija
13214/20718 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi: Kadonneen pohjalaisperheen vanhemmista on annettu eurooppalainen pidätysmääräys

Perheen vanhemmista on annettu eurooppalainen pidätysmääräys. Tämä mahdollistaa viranomaisten yhteistyön ja etsinnän tehostamisen myös Suomen rajojen ulkopuolella.

Pohjanmaan käräjäoikeus vangitsi 8.7. vanhemmat, Tommy ja Karoliina Karfin poissaolevina.

Rikos- ja prosessioikeuden emeritusprofessori Matti Tolvanen kertoo Ylen artikkelissa , että eurooppalaisen pidätysmääräyksen antaminen ei ole tavatonta. Hän toteaa kuitenkin, että kyseistä pakkokeinoa käytetään vain pieneen määrään Suomessa käsiteltäviä rikosjuttuja.

https://yle.fi/a/74-20173238

*Tähän mennessä poliisi ei ole tehnyt merkittäviä läpimurtoja.*

Hyvä näin.

- - - 

??

Mitä ihmeen voit nähdä siinä, että Karfit pitävät lapsiaan vastoin heidän tahtoaan eristettynä ja ilman terveydenhoitoa ja vieläpä hirvittävän surkeissa oloissa, kuten huostaanottotilanteessa tilanne oli?

Vierailija
13215/20718 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näen tämän ideologisena taisteluna. Olen valmis ateistina taistelemaan kristittyjen puolella, koska se toinen vaihtoehto on paljon pahempi.

Toivottavasti et ole isä tai äiti. Sillä on hirveää edes ajatella, että joku pitää uskontoa tärkeämpänä kuin lasten hyvinvointia. Sairasta kuitenkin, että hyväksytty Krafien lasten kaltoinkohtelun uskonnon nimissä.

Vierailija
13216/20718 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et ole isä tai äiti. Sillä on hirveää edes ajatella, että joku pitää uskontoa tärkeämpänä kuin lasten hyvinvointia. Sairasta kuitenkin, että hyväksytty Krafien lasten kaltoinkohtelun uskonnon nimissä.

Kommunismi tappoi enemmän.

Vierailija
13217/20718 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset valitsivat vanhempansa. Siitä ei ole mitään epäselvyyttä. Ksj sanoi, että terveydenhoito on nyt paremmalla tolalla kuin aikaisemmin. Perhe on selvästi asettunut jonnekin ja elämä on rauhoittunut.

Vierailija
13218/20718 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset valitsivat vanhempansa. Siitä ei ole mitään epäselvyyttä. Ksj sanoi, että terveydenhoito on nyt paremmalla tolalla kuin aikaisemmin. Perhe on selvästi asettunut jonnekin ja elämä on rauhoittunut.

Siitä ei ole mitään epäselvyyttä, että traumatisoituneet lapset valitsevat vanhempansa, vaikka he olisivat kaikkein huonoin valinta maailmassa. 

Tässä vähän asiaa sivuten:

Kun traumatyöskentelyssä ihminen ottaa kontaktia sisäiseen lapseensa, hän kuvittelee lapsen ilahtuvan ja juoksevan hänen syliinsä turvaan. Oikeasti lapsi ei tule edes oman itsensä luo vaan usein piilottelee ja on vaiti. Vaatii pitkäjänteistä toimintaa saada luotua riittävä turvallisuudentunne, että (sisäinen) lapsi alkaa luottaa ja ylipäätään nähdä mahdollisuuksia oman todellisuutensa ulkopuolella. 

Vierailija
13219/20718 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommunismi tappoi enemmän.

Joten on oikein pahoinpidellä ja ihmiskaupata omia lapsiaan pseudokristillisyyden nimissä?

Vierailija
13220/20718 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin lapsi on syntynyt ties missä. Ei ole sotua, ei missään kirjoilla, ei neuvolaa. Lapset eivät ole saaneet terveydenhuoltoa tai asianmukaista koulutusta. Terveyden seuranta, koulutus ja normaalit sosiaaliset suhteet ovat kuitenkin ihmisen kehitykselle tärkeitä. Jos olisivat hoitaneet asiat alunperinkin kunnolla ja oikein, tuskin olisi poliisi perässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi