Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain AMK restonomiksi

Vierailija
04.06.2025 |

Olikohan hyvä idea?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistä tulee baarimikkoja

Nille onkin nyt kysyntää, kun ravintola-ala takoo ennätysmäärin konkursseja. Porukka on siirtynyt pussikaljaan.

Vierailija
22/26 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintola-alan palkat on kyllä naurettavan huonot. Monet kerrat lainasin kaverilleni rahaa, että pääsi kulkemaan töissä. Itse olin silloin toimeentulotuen varassa, mutta rahaa jäi kivasti säästöön, kun ei ollut autoa, en polttanut enkä lätrännyt viinan kanssa, kuten tämä työssäkäyvä. Sanoin monet kerrat tuolle kaverille että lopettaa ne ravintola-alan hommat ja myy auton pois niin rahahuolet poistuu kerralla. No ei se sitten ehtinyt toteuttaa neuvoa, kun kuoli keuhkosyöpään alle viisikymppisenä.

Eli toivotaan ettei paikkaa tule etten mene hyväksymään sitä?

Teet niin kuin itsestä hyvältä tuntuu. Opintolainaa en tuon alan takia ottaisi.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010957921.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintola-alan palkat on kyllä naurettavan huonot. Monet kerrat lainasin kaverilleni rahaa, että pääsi kulkemaan töissä. Itse olin silloin toimeentulotuen varassa, mutta rahaa jäi kivasti säästöön, kun ei ollut autoa, en polttanut enkä lätrännyt viinan kanssa, kuten tämä työssäkäyvä. Sanoin monet kerrat tuolle kaverille että lopettaa ne ravintola-alan hommat ja myy auton pois niin rahahuolet poistuu kerralla. No ei se sitten ehtinyt toteuttaa neuvoa, kun kuoli keuhkosyöpään alle viisikymppisenä.

Eli toivotaan ettei paikkaa tule etten mene hyväksymään sitä?

Teet niin kuin itsestä hyvältä tuntuu. Opintolainaa en tuon alan takia ottaisi.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010957921.html

Harmi vaan, että pelkän asumistuen nostaminen kuluttaa nyt tukikuukausia. Jos opiskelisi avoimessa saisi asumistukea eikä tukikuukausia kuluisi. Jopa toimeentulotukea voisi saada alennettuna.

Vierailija
24/26 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni oli alussa yo ja sen päälle kokki. Teki noitä töitä. Kävi restonomin koulutuksen. Jnknverran jotain mukaesimiestehtäviä oli. Tyyppi on tosi jyrkkä itseminä. Lopulta  yliopistoon nelikymppisenä ja nyt on luokanopettaja. Saa käskyttää ihan luvalla. Varmaan hirvee ope. Kauhee.

Puhutpa kauniisti ystävästäsi. 

Vierailija
25/26 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi erikoistua esim. markkinointiin?

Vierailija
26/26 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polttiko tupakkaa? (Tiedän ettei kaikki sairastuneet polta)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan