Uskovaiset, onko minun mahdollista päästä taivaaseen jos olen nuoruudestani pilkannut Jumalaa?
Olen lukenut että Jumalan pilkka on ainut mitä Jumala ei voi antaa anteeksi. Pelottaa ihan oikeesti ikuinen kärsimys helvetissä. Voitteko rukoilla mun puolesta anteeksi antoa?
Kommentit (51)
Toki. Anteeksi saa kun katuu ja tekee parannuksen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota Jeesuksen ja hänen juopporemminsä satuhahmoa ole edes olemassa.
Kuin itse Saatanan kynästä.
Vierailija kirjoitti:
sä uskot näkymättömään tyyppiin pilvellä mitä huumeita käytät
Sä luulet että ap uskoo niin mitä huumeita sä käytät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riivaajia sanoi: "Jeesuksen minä tunnen ja P aavalin minä tiedän, mutta keitä te olette"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sana on tullut lihaksi!
"Jumala on tehnyt eläviksi teidät, jotka olitte kuolleita rikkomustenne ja syntienne tähden. Ennen te elitte niiden vallassa tämän maailman menon mukaan, totellen avaruuden henkivaltojen hallitsijaa, sitä henkeä, joka yhä vaikuttaa tottelemattomissa ihmisissä. Heidän joukossaan mekin kaikki ennen elimme noudattaen oman luontomme haluja ja tehden niin kuin ruumiimme ja mielemme tahtoivat, ja näin olimme luonnostamme vihan alaisia niin kuin kaikki muutkin.
Jumalan laupeus on kuitenkin niin runsas ja hän rakasti meitä niin suuresti, että hän teki meidät, rikkomustemme tähden kuolleet, eläviksi Kristuksen kanssa. Armosta teidät on pelastettu. Jumala herätti meidät yhdessä Kristuksen Jeesuksen kanssa ja antoi meillekin paikan taivaassa osoittaakseen kaikille tuleville aikakausille, kuinka äärettömän runsas on hänen armonsa ja kuinka suuri hänen hyvyytensä, kun hän antoi meille Kristuksen Jeesuksen. Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja. Se ei perustu ihmisen tekoihin, jottei kukaan voisi ylpeillä. Mekin olemme Jumalan tekoa, luotuja Kristuksen Jeesuksen yhteyteen toteuttamaan niitä hyviä tekoja, joita tekemään Jumala on meidät tarkoittanut."
Tuolla edellä jo joku kertoi Jeesuksen sanat, että Jumalan pilkkaamiset Jeesus antaa anteeksi ja tietysti muutkin synnit. Kun tunnustat Jeesukselle syntisi ja pyydät häntä sydämesi herraksi, hän antaa sinulle kaikki synnit anteeksi ja sinun nimesi kirjoitetaan taivaassa karitsan elämänkirjaan. Ota raamattu esiin ja ala lukea sieltä uudesta testamentista.
Jumalan mielenmukainen murhe saa aikaan parannuksen ja sitä ei kukaan kadu.
Olet maailman onnekkain ihminen, kun olet saanut syntisi anteeksi ja olet matkalla taivaan vlltakuntaan.
Raamattu sanoo, että mikään ei voi riistää sinua Jumalan kädestä.
Itsekin olen miettinyt olenko tehnyt Pyhän Hengen pilkan. Mutta jos olenkin, siinäkin tapauksessa haluan jatkaa Jumalan kanssa lopun elämääni ja parhaani mukaan, kuin että unohtaisin koko jutun, jatkaisin synnissä ja siten suht varmasti en ainakaan pääsisi taivaaseen
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen miettinyt olenko tehnyt Pyhän Hengen pilkan. Mutta jos olenkin, siinäkin tapauksessa haluan jatkaa Jumalan kanssa lopun elämääni ja parhaani mukaan, kuin että unohtaisin koko jutun, jatkaisin synnissä ja siten suht varmasti en ainakaan pääsisi taivaaseen
Taivshalukin on pohjimmiltaan itsekästä.
voit olla vaikka Hit_ler kunhan kadut tekojasi niin pääset taivaaseen. Jee jee! Muiden uskontojen vauvat tosin joutun helvetin liekkeihin, mutta mitäs siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi zori siitä. Sori että kiinnostaa oma sielu.
:(
Vierailija kirjoitti:
Tuolla edellä jo joku kertoi Jeesuksen sanat, että Jumalan pilkkaamiset Jeesus antaa anteeksi ja tietysti muutkin synnit. Kun tunnustat Jeesukselle syntisi ja pyydät häntä sydämesi herraksi, hän antaa sinulle kaikki synnit anteeksi ja sinun nimesi kirjoitetaan taivaassa karitsan elämänkirjaan. Ota raamattu esiin ja ala lukea sieltä uudesta testamentista.
Jumalan mielenmukainen murhe saa aikaan parannuksen ja sitä ei kukaan kadu.
Olet maailman onnekkain ihminen, kun olet saanut syntisi anteeksi ja olet matkalla taivaan vlltakuntaan.
Raamattu sanoo, että mikään ei voi riistää sinua Jumalan kädestä.
Mikä kohta lauseessa "Pyhän Hengen pilkkaa ei anteeksianneta" on epäselvä? Kaiken muun saa anteeksi, mutta ei sitä, vaikka kuinka yritätte selittää mustaa valkeaksi.
Sano että kadut asiaa se Pete päästää sut sisään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekkyys taas on synti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjimmiltaan? Ei se mitään muuta olekaan, mistään kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekkyys taas on synti.
Mitäpä jos jätät syntieni arvioimisen Jumalalle :)
Kannattaa keskittyä omiin synteihisi, tuntuu että niitä saattaisi olla jonkin verran
Onko kaikki taivaaseen kaipailijat varmasti lukenut Raamatusta, millaista siellä taivaassa on? Ikuista, loputonta ylistyslaulujen laulamista Jumalalle.
Lopullinen kuolema kerran kerrasta, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Joo, sama. Kun Jeesus kysyi opetuslapsilta että menettekö tekin pois, he vastasivat, minne me menisimme, sinulla on iankaikkisen elämän sanat. Minä rakastan Jeesusta ja Jumalan luomistyötä ja pelastussuunnitelmaa. Rakastan Jumalaa, ja vaikka en pääsisi Taivaaseen, haluan loppuelämäni kiittää Jumalaa ja rukoilla kaikkien ihmisten puolesta että he ottaisivat Jeesuksen sydämeensä.
Juuri siksi, että me olemme niin toivottoman syntisiä, Jeesuksen piti syntyä ihmiseksi ja korjata rikkoontunut yhteys Jumalaan. Jeesus opetti, että lähimmäiselle pitää antaa anteeksi 7x70 kertaa. Ei hän vaatisi meiltä vajavaisilta ihmisiltä sellaista, mitä Jumala ei tekisi. Turvaudu rauhassa Jumalan armoon, vain armon varassa me voimme pelastua.