Uskovaiset, onko minun mahdollista päästä taivaaseen jos olen nuoruudestani pilkannut Jumalaa?
Olen lukenut että Jumalan pilkka on ainut mitä Jumala ei voi antaa anteeksi. Pelottaa ihan oikeesti ikuinen kärsimys helvetissä. Voitteko rukoilla mun puolesta anteeksi antoa?
Kommentit (51)
Ei tuota Jeesuksen ja hänen juopporemminsä satuhahmoa ole edes olemassa.
No ainakin sinulla on sydämen muutosta tapahtunut koska et enää tee niin, vaan olet peloissasi. Että se on varmaan ihan hyvä merkki.
Vierailija kirjoitti:
Pyysin uskovaisia paikalle. En ateisteja. Ap
Jollekin papille vähän huulihölkkää nii taivaan portit aukeaa.
Vierailija kirjoitti:
Optimaalinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jumalan siunausta sullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo paskakasa ole koskaan auttanut ketään, paitsi hulluja.
Ei, se on nyt vaan belsepuupin ja kavereiden kanssa loppuiankaikkisuudeksi laavajärveen lämmittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä auttaisi, jos et itse olisi niin mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu juu, tottakai!
Game over -tilanne. Belse Pub kutsuu.
Jeesus riehui liikaa kännipäissänsä ja muut eivät enää jaksaneet sitä remuamista, siksi hänet teloitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu juu, tottakai!
Tässä on jo hyvä alku.
Kyllä minäkin oon kipuillut tuon kysymyksen kanssa. Pyhän Hengen pilkasta on kyse, kannattaa selvittää mistä on kyse. Jos olet tosissasi niin tulet kyllä löytämään oikeaa opetusta. Muistaakseni Juhana Lehmuskoski on siitä puhunut hyvin
Montakin vinkkiä olisi, jos kaivelisin muistin arkistoja, mutta en nyt kirjoita pitkästi kun täällä syntyy aina myrsky kun pilkkaajat on kärppänä paikalla heti.
Mun veikkaus on että jos sun omatunto kolkuttelee, ja tunnet kaipausta Taivaan Isän perheeseen ja kotiin, et ole siinä tilassa ettetkö voisi pelastua.
Jeesus itse sanoo Raamatussa (Mark. 3:28-29):
28 Totisesti sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, jumalanpilkatkin, kuinka paljon pilkannevatkin.
29 Mutta se, joka pilkkaa Pyhää Henkeä, ei saa ikinä anteeksi, vaan on syypää iankaikkiseen syntiin.[ Kun Pyhä Henki on vakuuttanut ihmisen totuudesta, mutta ihminen on sen pilkaten hylännyt, hän on lopullisesti paatunut eikä häntä voida enää uudistaa parannukseen. Tämä synti kohdistuu siis Pyhän Hengen virkaan. ]"
Tuo on kristittyjen parissa yleisesti käsitetty niin, että jos ihminen murehtii ja pelkää pilkanneensa Pyhää Henkeä, silloin se on merkki siitä, että hän EI ole sellaista tehnyt. Ihminen joka on pilkannut Pyhää Henkeä ei murehdi asiaa vaan on ylpeä ja katumaton - se on merkki Pyhän Hengen pilkasta. Kaiken muun (Jumalan pilkankin) saa anteeksi kun kääntyy rukouksessa Jeesuksen puoleen ja tunnustaa syntinstä.
Ole rauhassa, jos uskot Jeesukseen et ole menossa kadotukseen, vaan sinun syntisi annetaan anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin meissä henki pihisee on toivoa! Vaatii, että aidosti olet pahoillasi ja uskot sydämestäsi Jeesukseen.
Amen. Siunausta sinulle, ap. Pysy lähellä Jeesusta, niin sun ei tarvitse pelätä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kadut, annat elämäsi Jeesukselle ja uskot ja rukoilet varmasi Jumala antaa anteeksi.
Ei anna. Jumalan sana pitää.
sä uskot näkymättömään tyyppiin pilvellä mitä huumeita käytät
Up