Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annan työssäni rokoteneuvontaa ja suosittelen lapsen rokottamista. Omia lapsiani ei ole siitä huolimatta rokotettu.

Vierailija
04.06.2025 |

Monta mahdollisuutta on ollut rokottaa lapset, mutta olen jättänyt tarjouksen väliin. 

Lapset ovat olleet erittäin terveitä. Harvoin tarvitsee olla töissä pois lapsen sairauden vuoksi. Yhtäkään korvatulehdusta ei meidän lapsilla ole ollut, toisin kuin meillä rokotetuilla vanhemmilla aikanaan oli useita

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä annan työkseni rokotusneuvontaa, rokotan ihmisiä ja lapseni on rokotettu kansallisen rokotusohjelman mukaisesti. Näen punaista, jos joku vanhempi ei lastaan rokotuta oman foliohattunsa takia ja olen myös todistanut lasten vakavia sairastumisia sen vuoksi, että vanhemmat ovat itsekkäästi jättäneet lapsensa rokottamatta. 

Jenkeissä lastenlääkäri veti yritystä, jonka asiakkaina kymmeniätuhansia lapsia, analysoi asiakkaiden tiedot ja totesi rokottamattomien lasten olevan paljon terveempiä kuin rokotetut. Joutui tietysti viranomaisten hampaisiin.

Kummallista, että nämä tällaiset signaalit näkyy aina vain yksittäisten hörhöjen ei-satunnaistetuissa sampleissa, ei koskaan väestötason datassa. Mistähän mahtaa johtua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi