Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annan työssäni rokoteneuvontaa ja suosittelen lapsen rokottamista. Omia lapsiani ei ole siitä huolimatta rokotettu.

Vierailija
04.06.2025 |

Monta mahdollisuutta on ollut rokottaa lapset, mutta olen jättänyt tarjouksen väliin. 

Lapset ovat olleet erittäin terveitä. Harvoin tarvitsee olla töissä pois lapsen sairauden vuoksi. Yhtäkään korvatulehdusta ei meidän lapsilla ole ollut, toisin kuin meillä rokotetuilla vanhemmilla aikanaan oli useita

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten vanhempieni takia minun mieheni sairasti tuhkaruokon pari vuotta sitten ja on tänä keväänä joutunut ottamaan vesirokkorokotteen kollegan sairastumisen vuoksi. Se on oikeasti vaarallinen tauti aikuiselle.

Vierailija
2/81 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisten vanhempieni takia minun mieheni sairasti tuhkaruokon pari vuotta sitten ja on tänä keväänä joutunut ottamaan vesirokkorokotteen kollegan sairastumisen vuoksi. Se on oikeasti vaarallinen tauti aikuiselle.

No se vesirokkorokotteen jättämättä ottaminen on ollut ihan omaa tyhmyyttä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idiootti. Etkä työskentele terveydenhuollossa.

Vierailija
4/81 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko Ap venäjän trollitehdas maksaa palkkaa sinulle, vai oletko vain hyväuskoinen idiootti? 

Vierailija
5/81 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirkosiru menee aivoihin ja bim bom

Katso myös dokumentit:

Foliohattujen arvoitus

Foliohattu iskee jälleen

Mistä näitä foliohattuja sikiää

Ja myös dokkari:

Men who wear foilhat

Vierailija
6/81 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapseni ovat saaneet kaikki rokotteet, ei merkittäviä sivuoireita. Kategorisesti rokotevastaiset ovat geneettisesti heikkolaatuista ainesta kun eivät pientä piikkiä kestä.

Koronarokote, sikapiikki yms nopeasti markkinoille tulleet rokotteet ovat sitten asia erikseen, niiden suhteen ymmärrän skeptisyyden. Mutta tutkitut rokotteet joiden käytölle on pitkä historia ovat älytön pelonaihe.

Vierailija
7/81 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapset on rokotettu, syntyneet sektiolla ja kasvaneet korvikkeilla. Eikä yhtään korvatulehdusta tms. vakavampaa sairautta. Mieti!

Vierailija
8/81 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krrrrrrh PTHUI!

Vierailija
9/81 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat lapset on rokotettu, syntyneet sektiolla ja kasvaneet korvikkeilla. Eikä yhtään korvatulehdusta tms. vakavampaa sairautta. Mieti!

Minä taas tiedän perheen, jossa lapsi on syntynyt sektiolla, kasvanut korvikkeella ja on rokotettu. On iho- ja hengitystieoireita, joita ei ole saatu tasapainoon. Meitä on moneksi.

Vierailija
10/81 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. 🥱

Vierailija
11/81 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokoteissa on mikrosiruja

Ap

No, sen näkee aloituksestasikin, että kyllä sulla jotain siruja päässä täytyy olla.

Vierailija
12/81 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, minä sairastin vesirokon 19 vuotiaana. Olipa todella kivaa lukioaikaan mennä kouluun, kun naama oli täynnä näpyn jälkiä monta viikkoa.. sen lisäksi hirmuiset lääkekuurit yms. 

Vierailija
13/81 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan työkseni rokotusneuvontaa, rokotan ihmisiä ja lapseni on rokotettu kansallisen rokotusohjelman mukaisesti. Näen punaista, jos joku vanhempi ei lastaan rokotuta oman foliohattunsa takia ja olen myös todistanut lasten vakavia sairastumisia sen vuoksi, että vanhemmat ovat itsekkäästi jättäneet lapsensa rokottamatta. 

Vierailija
14/81 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tiedän perheen, jossa lapsi on syntynyt sektiolla, kasvanut korvikkeella ja on rokotettu. On iho- ja hengitystieoireita, joita ei ole saatu tasapainoon. Meitä on moneksi.

Meillä on (nyt aikuisia) 4 lasta. (Kaikki syntyivät sukkelasti, alateitse.)

Yhdellä oli useita korvatulehduksia, toisella 1 ainoa.

Kahdella ei ikinä.

Juuri koskaan eivät sairastaneet, joten yhdelle annoin n. kerran vuodessa päivän stressilomaa (vatsa kipeä), kun ei muutoin ollut milloinkaan pois koulusta. Sanoin tämän opettajallekin ja sen, etten voi sanoa lastani valehtelijaksi, vaikka joskus epäilytti se vatsakivun todellisuus.

Juu, saivat kaikki rokotukset.

Vierailija
15/81 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten kun se lapsi ulkona kaatuu ja päätyy teholle jäykkäkouristuksen takia, niin mieti sitten olisiko rokotus ollut hyvä idea. Toki tuhkarokko tappaa tänä päivänäkin lapsia mutta eihän sitä täällä ole, ai niin onhan sitä, sairastin itse tuhkarokon ja sikotaudin, ihan hirveitä tauteja vaikka oli rokotettu 

Vierailija
16/81 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko Ap venäjän trollitehdas maksaa palkkaa sinulle, vai oletko vain hyväuskoinen idiootti? 

Olen Suomalainen. Käynyt Hämeenlinnan yliopiston.

Ap

Ai naisvankilan

Vierailija
17/81 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta oikeasti - rokote aiheuttaa homoutta

Ap

Et ole tosissasi.

Vierailija
18/81 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Suomalainen. Käynyt Hämeenlinnan yliopiston.

Ap

suomalainen

Hämeenlinnassa ei ole yliopistoa.

Vierailija
19/81 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokoteissa on mikrosiruja

Ap

Älä viitsi, ei todellakaan ole. Teen sinusta ilmiannon, tästä roketevastaisesta kampanjastasi. 

Vierailija
20/81 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

autismin valtava lisäntyminen lapsilla USA:ssa on linkitetty juuri mm. rokotteisiin ja se selittää todella hyvin tapahtuneen, sama on Suomessakin jos asiaaa tutkitaan

Siinä taas yksi ääliö joka uskoo tuohon propagandaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan