Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä pieniin häihin.

Vierailija
04.06.2025 |

Heippa. 

Kaipailisin vinkkejä pieniin häihin. Häät olisi tarkoitus pitää maalla toisen puolison lapsuudenkodissa. Vihkiminen tapahtuisi ladossa, jossa meistä molemmat olivat ekaa kertaa miettineet, että tässä voisi olla jotakin pysyvää. Vieraita tulisi n. 20, ainoastaan lähin perhe. 

Kaipaisin ideoita ruokaan ja iltapalaan. Paikassa on mahdollisuus grillaamiseen. Entä millaista ohjelmaa toivoisit? Häätanssi tanssitaan, muuta ei ole tiedossa. 

Ps. Tiedän, että tämä on huono paikka kysyä asiaa, sillä täällä moni ei pidä häistä. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista. 

Vierailija
2/25 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ohjelmaa, leikit ovat häissä aina yhtä ikäviä. Korkeintaan joku trubaduuri soittamaan, jotta ihmiset saavat keskittyä nauttimaan seurustelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ohjelmaa, leikit ovat häissä aina yhtä ikäviä. Korkeintaan joku trubaduuri soittamaan, jotta ihmiset saavat keskittyä nauttimaan seurustelusta.

Jotain tällaista ajattelinkin. Kiitos vinkistä. Mitä olisi kiva syödä päivälliseksi ja iltapalaksi?

Vierailija
4/25 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin itse aikoinaan tuollaiset pienet häät. Vihittiin kotitalon pihalla (sateella olisi vihitty sisällä). Meillä oli nyyttärityylinen tarjoilu, vieraat toivat lempiruokia ja itse tarjosin juomat ja omia lempiruokia. Ohjelmana oli vain yleistä seurustelua. 

Vierailija
5/25 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä te siellä ladossa harrastitte.

Vierailija
6/25 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla ohjelmaa? Ettekö osaa jutella? pelatkaa vaikka krokettia.

Vierailija
7/25 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kaipaa kuin 1-2 lyhyttä puhetta, musiikkia ja vapaamuotoista seurustelua. Musiikki voi olla livenä tai teidän oma soittolista, miksei molempiakin.

Vierailija
8/25 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä te siellä ladossa harrastitte.

Eipäs, vaan pinottiin puita. ;) 

Kiitos kaikille vastanneille. Tuo nyyttäri-ideakaan ei ollut huono. Puheita saattaa joku pitää, mutta en ole toki varna. 

Jotenkin näin ajattelin, että yleisellä seurustelulla mentäsiin pelkästään ja musiikilla. Me tykätään tanssia. 

Vierailija
9/25 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ubb

Vierailija
10/25 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki 20 ovat lähestulkoon samaa sukua ja perhettä, mitä järkeä on alkaa leikkiä sillä porukalla? Kaikki kun ilmeisesti tuntevat toisensa jo entuudestaan. Jos lapsivieraita on tulossa, järjestä niille jotain puuhaa niin saatte muut tanssia rauhassa. En myöskään varaisi mitään muusikkoa, bändiä tms. vaan lainaisin isot ämyrit ja tekisin omia mieluisia soittolistoja valmiiksi Spotifyihin.

Vierailija
11/25 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh siellä ladossa on likaista ja pölyistä. Epähygieenistä.

Vierailija
12/25 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset häät on aidosti kivoja. Ja siksi väkeä ei tarvitse erityisesti viihdyttää, kun kaikki ovat siellä läheisiä, tuttuja ja varmasti myös mielellään eikä kohteliaisuudesta. 

Vierailija
13/25 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jäissä, pienissä häissä

Vierailija
14/25 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyemmän kaavan mukaan: maistraattiin ja hääyötä viettämään.

Joka miehen unelma

Vierailija
15/25 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain tällaista ajattelinkin. Kiitos vinkistä. Mitä olisi kiva syödä päivälliseksi ja iltapalaksi?

Mistä se sinun lähipiiriisi kuuluva väki tykkäisi ja mitä itsestäsi olisi kiva syödä? Teillehän ne juhlat ovat, sillä ei ole mitään väliä millaisesta ruoasta minä ventovieras sattuisin pitämään.

Vierailija
16/25 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyemmän kaavan mukaan: maistraattiin ja hääyötä viettämään.

Joka miehen unelma

Itse asiassa tämä hääidea on miehen. ;) Kiitos edelleen ideoista. 

Vierailija
17/25 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nyyttärit on kyllä todella huono idea. Noin vähän porukkaa niin on hyvät mahdollisuudet panostaa tarjoiluun ja tunnelmaan. Mistä ruoasta vieraat ja itse tykkäätte? Noin pienellä määrällä on mahdollisuus huomioida se. Grillauskin voisi sopia, jos vieraat on sen tyyppisiä. Uudet perunat ja pari vähän parempaa salaattia lisäksi. Tai jos ette halua käyttää aikaa rouan laittamiseen niin äkkiäkös 20 ihmiselle valmistelee alkukeiton, ruoaksi vaikka ne uudet perunat tai kermaperunat yms etukäteen puolivalmiiksi, jonkun pitkään haudutettu hyvän lihakastikkeen tai kalaa, lisukedalaattia ja jälkkärit ihan mitä vaan tykkäätte. Jos juhlat jatkuu niin illemmalla sitten grillaus? 20 on just mukava määrä, että vähällä pystyy tekemään juhlavaa itsekin. (Astioiden määrä yms).

Ja ohjelmaksi tosiaan live musiikki riittää hyvin. Ovat kuin sen verran tuttuja, että juttu luistaa muutenkin, mutta jos mahdollista live musiikkiin niin tulee juhlan tuntua. Toimii ilmankin. Ja ei mitään leikkejä.

Vierailija
18/25 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyttärimeininki aika ankea häissä kun yleensä vieraat haluavat tuoda lahjoja muutenkin. Itse ainakin haluaisin nimenomaan tarjota vieraille jotakin kivaa pientä elämystä. 

Vierailija
19/25 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ohjalmasta kysyttäessä en tarkoittanut leikkejä. Ei ollut missään mielessä tarkoitus. Meidän molempien suvussa tykätään tanssia ja myös niitä perinteisiä, joten sellaista varmasti tulee. Tuo vinkki lapsien huomioimisesta oli hyvä. 

Edelleen kaipaan niitä ruokaideoita? Mitä haluaisit syödä itse? Entä iltapala?

Vierailija
20/25 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis ohjalmasta kysyttäessä en tarkoittanut leikkejä. Ei ollut missään mielessä tarkoitus. Meidän molempien suvussa tykätään tanssia ja myös niitä perinteisiä, joten sellaista varmasti tulee. Tuo vinkki lapsien huomioimisesta oli hyvä. 

Edelleen kaipaan niitä ruokaideoita? Mitä haluaisit syödä itse? Entä iltapala?

Mistä sinun vieraasi pitävät, mitä he haluaisivat syödä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi