Paras auto?
Kommentit (49)
Ei sellaisella ole mitään väliä, itse omistan 3 urheiluautoa, mutta en viitsi kertoa edes niiden merkkejä kun ei sillö ole väliä.
1995 Lexus LS400 on todella mielenkiintoinen auto, ja se on saanut paljon huomiota aikanaan. Tässä on joitakin keskeisiä tietoja ja ominaisuuksia, jotka voivat kiinnostaa sinua:
Moottori ja suorituskyky:
Moottori: 4.0-litrainen V8, joka tuottaa noin 250 hevosvoimaa.
Vääntö: Noin 260 lb-ft, mikä tarjoaa hyvän kiihtyvyyden.
Polttoaineen kulutus: Noin 17 mpg kaupungissa ja 23 mpg maantiellä.
Luotettavuus:
Lexus LS400 on tunnettu erinomaisesta luotettavuudestaan. Monet omistajat ovat raportoineet, että auto kestää hyvin aikaa ja on helppo ylläpitää.
Mukavuus ja varusteet:
Auto on varustettu monilla mukavuusominaisuuksilla, kuten nahkaverhoilulla, ilmastoinnilla ja korkealaatuisella äänijärjestelmällä.
Sisätilat: Tilavat ja ylelliset, mikä tekee siitä erinomaisen pitkille matkoille.
Yhteisön mielipiteet:
Monet autoilijat ja keräilijät pitävät 1995 Lexus LS400:aa klassikkona, ja se on saanut paljon positiivista palautetta sen ajettavuudesta ja mukavuudesta.
Markkinahinnat:
Käytettyjen 1995 Lexus LS400 -mallien hinnat vaihtelevat, mutta ne voivat olla kohtuullisia, erityisesti hyvin hoidettuna. Esimerkiksi, auto, jossa on 264,262 mailia ja ei onnettomuuksia, voi olla myynnissä noin 4,000 - 6,000 dollaria.
Onko sinulla jotain erityistä, mitä haluaisit tietää tästä autosta? Tai onko jokin muu aihe, joka kiinnostaa sinua? 😊
Vierailija kirjoitti:
Nissan Juke
Kyllä , ykkösenä on mutta täysin vikapäässä listaa.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/2279f857-40d1-480c-86f1-02687949…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nissan Juke
Kyllä , ykkösenä on mutta täysin vikapäässä listaa.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/2279f857-40d1-480c-86f1-02687949…
"Epäluotettavimmaksi automalliksi erottui toisen sukupolven (2019) Nissan Juke, pienehkö japanilainen katumaasturi."
Ilmeisesti kaikkien mielestä oon tosi kiihottava? ;D
Joidenkin minuun noin pahasti rakastuneiden täytyy roikkua täällä koko päivä aamuseiskasta 23:een ja jopa "lainata" aiempia kommenttejani muista ketjuista, koska täytyisi saada jatkuva -winner- näkyvyys aikaan, koska se ilmainen vuokratila siellä "fanin" pääkopassa ei vaan ole "fanille" koskaan tarpeeksi ja idolin jokainen sana on pyhä ;DDDDD
Aika jännää, eihän tämä ole mikään deittipalsta. Seuraajia tuntuu silti riittävän :D
Herranjestas, mikä mölinä alkaisi, jos tänne voisi lisätä vaikka jonkun mun tanssivideon ja niitä voisi kommentoida ;DDDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse vastaat, ap?
Ford Focus lemppari peruskieseistä
Ihan ok jos itse pystyy korjaamaan, suht edulliset osat.
Danggia Dungger on kyllä yllättävän hyvä.