Millainen huonejako tässä tapauksessa? Seitsemänhenkinen perhe kolmiossa
Kuka mihinkin huoneeseen ja kenen kanssa?
Perheessä vanhemmat ja viisi lasta. Neljä vanhinta ovat poikia, ikähaitari alakoulu-ammattikoulu. Nuorin on alle kouluikäinen tyttö.
Asuntona kolmio, jossa siis on olohuone, kaksi makuuhuonetta ja keittiö.
Kommentit (98)
Eihän tuo ole ongelma. Armeijassakin on yhdessä huoneessa kerrossängyissä enemmän porukkaa, nykyään miehiä ja naisia samassakin huoneessa. Tuossa asunnossa yhteen huoneeseen saa 3 kerrossänkyä ja yhden erillisen sängyn. Muut huoneet jäävät vaikka alivuokralaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vaatekomeroon mahtuu myös nukkumaan. Nuorin sinne?
Komeroon ei taida mahtua? Vaatehuoneeseen (jos sellainen on) vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Yksi perheenjäsenistä muuttaa parvekkeelle, yksi kellariin. Voitte vapaasti päättää kuka muuttaa minnekin. (Jos ei ole parveketta, niin ikkunan ulkopuolelle ripustettu riippumatto on ok.) Tämä vapauttaa tilaa muille perheenjäsenille. Jos olette ylipainoisia niin voitte myös laihduttaa niin tilaa tulee enemmän.
Kiitos, tämä oli hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Pojat olohuoneeseen, vanhemille makuuhuone ja tytölle makuuhuone. Väliäkö sillä on nukkuuko olohuoneessa 3 vai 4 ihmistä.
Jos joku lapsista saa oman huoneen niin se on tietenkin vanhin lapsista. Pieni tyttö ja poika ovat aina mahtuneet samaan huoneeseen oikein hyvin. Lakkaa jo julistamasta banaalia miesvihaasi.
Jos vihaisin naisia kuten sinä miehiä niin sanoisin että tyttö saa nukkua rappukäytävässä
Vierailija kirjoitti:
Pojat olohuoneeseen, vanhemille makuuhuone ja tytölle makuuhuone. Väliäkö sillä on nukkuuko olohuoneessa 3 vai 4 ihmistä.
Masturboitko samalla kun kirjoittelet fantasioitasi poikien rääkkäämisestä?
Mun nuoruudessahan tuo ei olisi ollut ollenkaan ongelma. Kaikki ystävät oli nelilapsisesta perheestä ja heillä oli kotona lapsille vain yksi huone. Itselläni oli oma huone, ja paremmin ystäväni ovat menestyneet elämässä kuin minä.
Laittaisin niinkuin moni jo mainitsi. Nuorimman lapsen ja vanhemmat olohuoneeseen. Olen itsekin nukkunut mieheni kanssa olohuoneessa varmaan melkein kymmenen vuotta, kun kaikki lapset asuivat kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku lapsista saa oman huoneen niin se on tietenkin vanhin lapsista. Pieni tyttö ja poika ovat aina mahtuneet samaan huoneeseen oikein hyvin. Lakkaa jo julistamasta banaalia miesvihaasi.
Jos vihaisin naisia kuten sinä miehiä niin sanoisin että tyttö saa nukkua rappukäytävässä
Ei missään nimessä tyttölasta miesten tai poikien kanssa samaan. Jos halutaan tasoittaa jakoa niin äiti ja tyttö samaan, miehet keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Mun nuoruudessahan tuo ei olisi ollut ollenkaan ongelma. Kaikki ystävät oli nelilapsisesta perheestä ja heillä oli kotona lapsille vain yksi huone. Itselläni oli oma huone, ja paremmin ystäväni ovat menestyneet elämässä kuin minä.
Laittaisin niinkuin moni jo mainitsi. Nuorimman lapsen ja vanhemmat olohuoneeseen. Olen itsekin nukkunut mieheni kanssa olohuoneessa varmaan melkein kymmenen vuotta, kun kaikki lapset asuivat kotona.
Ja niin on monet muutkin vanhemmat nukkuneet olohuoneessa ja nukkuvat myös nyky päivänä.
Varsin yksinhuoltajat asuvat rahan puutteen vuoksi kaksiossa ja lapsella on se ainoa makuuhuone.
Välittävä vanhempi ei laita lapsiaan oman köyhyytensä maksajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen tytön pitäisi altistua vanhempien panemiselle? Aivan järjetön keissi kokonaisuudessaan tunkea tuon kokoiseen asuntoon tuollainen konkkaronkka. Jos ei ole trolli vaan totta niin nainen ja tyttö omaan huoneeseensa, että tyttö on turvassa eikä joudu altistumaan sillekään, että äitiä hyväksikäytetään hänen silmiensä alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä tyttölasta miesten tai poikien kanssa samaan. Jos halutaan tasoittaa jakoa niin äiti ja tyttö samaan, miehet keskenään.
Herran jestas että olet perverssi ihminen. Minä poikana asuin siskoni kanssa samassa huoneessa teiniksi saakka. Luuletko sinä viiripää että katselin siskoani sillä silmällä. Kävin vessassa masturboimassa. En olisi edes pystynyt jos sisko oli samassa huoneessa.
Välillä kyllä järkyttää millaisia pervoja täällä kirjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat olohuone nuorimman kanssa, muille 2 makkaria jakoon.
Tämä on ainoa järkevä jako. Lapsi ei pidä rangaista siitä, että vanhempien aivotoiminta hiipuu.
Tai jos oltaisiin oikeasti fiksuja, niin isä voi nukkua parvekkeella.
Kunhan isältä laitetaan piuhat poikki, voi nukkua sisälläkin.
Tai äidiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen tytön pitäisi altistua vanhempien panemiselle? Aivan järjetön keissi kokonaisuudessaan tunkea tuon kokoiseen asuntoon tuollainen konkkaronkka. Jos ei ole trolli vaan totta niin nainen ja tyttö omaan huoneeseensa, että tyttö on turvassa eikä joudu altistumaan sillekään, että äitiä hyväksikäytetään hänen silmiensä alla.
Että pariskunnan seksi on naisen hyväksikäyttöä?
Ja että äidin ja tyttären pitää lukittautua yhteen huoneeseen etteivät perheen miehet hässisi molempia?
En halua edes tietää millaisessa pervolan perheessä olet kasvanut. Älä luojan tähden hanki lapsia ja jos sinulla niitä on niin pyydä lasua sijoittamaan lapsiparat muualle!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nukkuu samassa huoneessa, toinen makkari on läksyjentekohuone ja olkkarissa leikitään ja kattellaan telkkaria.
tällä jaolla kenelläkään ei ole koskaan minkäänlaista rauhaa, ei aikuisilla eikä lapsilla.
Ap laittoi ensin trolli aloituksen ja sitten kirjoittelee tänne miesviha trolli kommenttejaan joissa tytöllä pitää olla oma huone jossa on ovessa LUKKO että pieni tyttö voi lukittautua turvaan neljältä veljeltään. Joukkoraiskausta pelätessään ilmeisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herran jestas että olet perverssi ihminen. Minä poikana asuin siskoni kanssa samassa huoneessa teiniksi saakka. Luuletko sinä viiripää että katselin siskoani sillä silmällä. Kävin v
Ai katselit siskoasi sillä silmällä ja itsetyydytit sen jälkeen vessassa. Aika pervo poika olit...
Vierailija kirjoitti:
Ap laittoi ensin trolli aloituksen ja sitten kirjoittelee tänne miesviha trolli kommenttejaan joissa tytöllä pitää olla oma huone jossa on ovessa LUKKO että pieni tyttö voi lukittautua turvaan neljältä veljeltään. Joukkoraiskausta pelätessään ilmeisesti?
Kyllä se lukko oman turvallisuuden takia pitää olla. Tyttö on ihan oikeassa vaarassa kun hormonipäiset pojat samasa asunnossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se lukko oman turvallisuuden takia pitää olla. Tyttö on ihan oikeassa vaarassa kun hormonipäiset pojat samasa asunnossa
Olet luultavasti ja toivottavasti trolli. Muussa tapauksessa olet vakavasti häiriintynyt ihminen
Olohuoneeseen saisi rakennettua semmoisen "kevyt"huoneen, tarkoitan tällä siis niitä lasisia tilajakajia, joita saa tehtyä ovilla tai ilman. Siitä esim. vanhemmille tai vanhimmalle lapselle makuuhuone.
Vierailija kirjoitti:
Olohuoneeseen saisi rakennettua semmoisen "kevyt"huoneen, tarkoitan tällä siis niitä lasisia tilajakajia, joita saa tehtyä ovilla tai ilman. Siitä esim. vanhemmille tai vanhimmalle lapselle makuuhuone.
Ei nuo seinät eristä ääniä ja hajuja