Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS- Suomi vältti vielä toistaiseksi ylivelkaantuneiden maiden tarkkiksen

Vierailija
04.06.2025 |

EU antoi vielä armoa. onneksi Hallitus tarttui viimeinkin toimeen ja teki kovia leikkauksia. Niitä tarvitaan toki vielä paljon lisää

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011277487.html

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono uutinen. IMF ja Komissio olisivat parhaat tahot korjaamaan Suomen taloutta, koska itse emme siihen pysty.

Vierailija
2/7 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono uutinen. IMF ja Komissio olisivat parhaat tahot korjaamaan Suomen taloutta, koska itse emme siihen pysty.

Hyvä pointti. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö antaa mennä niin kuralle, että muut EU-maat pelastavat sitten lopulta? Eikös Kreikat ja Italiatkin pelasteltu ja Suomi on aina vain maksupuolella joka asiassa. Hirveän kiva tuo EU.

Vierailija
4/7 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä rupeamme nyt sitten saamaan takaisin Eu:lta rahaa. Niinhän muutkin talousahdingossa olevat maat ovat saaneet.

Vai onko asiassa joku este? 

Vierailija
5/7 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö antaa mennä niin kuralle, että muut EU-maat pelastavat sitten lopulta?

Sitähän Suomessa on hallitukset väristä riippumatta yrittäneet yli 20 vuotta. Eli täysin holtitonta velanottoa ja velaksi elämistä. Tuskin tämä enää olin voimin oikenee. Ja lopulta kun ulkopuoliset leikkaavat, niin köyhät siitä eniten kärsivät. Hyvä, kun nykyhallitus edes vähän yrittää leikata menoja.

Vierailija
6/7 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaan Saksasta vippiä, jos oikein huonosti käy. Ehkä liittokansleri Friedrich Merz suostuu vippaan.

Vierailija
7/7 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän olla greikan tiellä tällä menolla huh huh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi