Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä muulla on nyt kuuma?

Vierailija
04.06.2025 |

Mulla on.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut hiki vaikka tein tunnin pihatöitä. 12 astetta ja jäinen tuuli. Pitkähihaista päällä, tulin disälle lämmittelemään

Pks meren rannalla

Vierailija
2/7 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ei. Viltin alla sohvalla villapaita päällä. Ja mietin että pitää hakee lisää lämmikettä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä. En tykkää kesän +35 asteen helteistä.

Vierailija
4/7 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva onneksi täällä päin. Kiva ja täydellinen pitkä normaali kevät . Tällaisina hitaasti alkavana muistan kesän . Hirveää, kun viime vuonna toukokuussa jo ekat helteet. Helteet on piristävää jos ne kestää pari päivää eikä pari viikkoa. 

Toivottavasti kesä jatkuu tällaisena. Max. 22 ja joinakin päivinä hellettä. 

Jaksaa touhuta ja liikkua ja ennen kuin joku haukkuu läskiksi niin BMI 19. Suomalaiset geenit niin en vaan kestä hellettä. Olen käynyt kerran ulkomailla siellä kestin hellettä paremmin kuin Suomessa . Olen myös kuullut ulkomaalaisilta, että Suomessa kuumuus tuntuu erilaiselta ja ehkä jopa pahemmelta . Niiltä joilta olen kysynyt. Ei se lämpötila vielä kaikkia kerro kyllä se erilaiselta tuntuu 30 astetta Suomessa, kuin vaikka Turkissa.

Vierailija
5/7 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiva onneksi täällä päin. Kiva ja täydellinen pitkä normaali kevät . Tällaisina hitaasti alkavana muistan kesän . Hirveää, kun viime vuonna toukokuussa jo ekat helteet. Helteet on piristävää jos ne kestää pari päivää eikä pari viikkoa. 

Jaksaa touhuta ja liikkua ja ennen kuin joku haukkuu läskiksi niin BMI 19. Suomalaiset geenit niin en vaan kestä hellettä. Olen käynyt kerran ulkomailla siellä kestin hellettä paremmin kuin Suomessa . Olen myös kuullut ulkomaalaisilta, että Suomessa kuumuus tuntuu erilaiselta ja ehkä jopa pahemmelta . Niiltä joilta olen kysynyt. Ei se lämpötila vielä kaikkia kerro kyllä se erilaiselta tuntuu 30 astetta Suomessa, kuin vaikka Turkissa.

No eipä ole vielä ollut ikinä niin kuumaa Suomessa (eikä ulkomailla) ettei olisi jaksanut touhuta ja tehdä fyysistä työtä.

Mutta tuo on totta että Suomessa kuumuus on pistävää ja tuntuu kuumemmalta kuin etelässä. 

Vierailija
6/7 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liian viileetä olla partsilla munasillaan.

Turku

Vierailija
7/7 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin eteläisessä Suomessa täällä puiden keskellä heinäkuusta jonnekin syyskuuhun asti on usein sietämättömän kuuma ja tukala olla. Ilmankosteus alkaa olla trooppinen, sillä yöt ja päivät se on 85-95% vaikka ei edes sada tai ukkosta. Kosteus ei pääse haihtumaan iholta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi