Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastentarvikkeesta hyvää palvelua?

23.03.2007 |

Onko täällä ketään muuta kuka olisi saanut Lastentarvike-liikkeestä hyvää palvelua? Yleensähän kaikki ketjun paikat leimataan vihamielisiksi jne. ja syystäkin, en sitä yhtään väheksy. Itse asun Jyväskylässä, täällä on kaksi ko liikettä. Toisessa on yleensä (Palokassa) ollut aina kohtalainen/hyvä palvelu, mutta toisessa on katsottu nenänvartta jne. vaikka asiat on aina saanut hoidettua.

No, viime viikolla meidän Smart-yhdistelmistä (-04) hajosi akseli irti rungosta. Menin Lastentarvikkeeseen vain kyselemään paikkoja jossa sen saisi korjautettua, takuuhan ei ollut enää voimassa, joten en odottaut mitään heidän puoleltaan (kun heitä usein on moitittu virheiden hoidosta jne.). Myyjä katsoi vaunuja ja totesi että ilman muuta tilataan uusi akseli ilman maksua. Olin tosi iloisesti yllättynyt!

Kuuluuhan ehkä em. juttu virhevastuun piikkiin, mutta ei tarvinnut yhtään tapella jne. ja sai asian hoidettua. Että kerrankin näin päin ;).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hekin lukee näitä keskusteluja ;)

Tosin, tommonen vika voi olla valmistusvirhe ja heitä on ohjeistettu valmistajalta että korjaavat ja tilaavat osat valmistajan piikkiin. Lastentarvikehan voi suorastaa tienata sillä, että korjaa teidän vaunut ja siitä johtuu siis harvinainen palvelualttius :DD

No joo, vitsit vitsinä.

Vierailija
2/7 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta palvelu on välttävää, mutta karseinta on kovat hinnat ja se, että tavaraa ei ole koskaan varastossa vaan joutuu odottelemaan. Ja kuljetuksessa tuntuu rikkoontuvan kaikki mikä vaan voi mennä rikki. Sitä ihmettelen kuka oikeasti ostaa Lastentarvikkeesta esim. kävelytuoleja ja muita ihmevempaimia kun kuitenkin tiedetään että ne haittaavat lapsen kehitystä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin tänään ostamassa yhdistelmät Lastentarvikkeesta ja hyvää palvelua saatiin vaikka skeptisesti sinne menin (täällä lukemien kommenttien jälkeen ja edellisen käynnin perusteella).

Nyt ystävällinen myyjä tuli paikalle nopeasti kyselemään tarvitaanko apua. Esitteli kaikki mallit ja kertoi jopa kilpailevien liikkeiden malleista.

Käytiin katsastamassa muut ja palattiin hakemaan Emmaljungat ja sama täti pongasi meidät kiireen keskeltä heti kun sisään astuimme uudestaan ja saimme kaupat hierottua sutjakasti. Ja ihanat vaunut toukovauvallemme!

Vierailija
4/7 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin ostamassa (ihan oikeasti) kahta turvaistuinta junioreillemme Lahden lastentarvikkeesta. Palvelua (siis mitä palvelua) ei tultu tarjoamaan (varmaan ihan hyvä silloin kun haluaa vain katsella), vaan sitä joutui odottamaan ja pyytelemään ja sittenkin oli aika nihkeää. No, istuimet ostettiin sieltä, kun ei mistään muualta saatu samoja (kuin ko. ketjusta). Jos olisi ollut vaihtoehtoja, niin ehdottomasti olisin mennyt muualle.

...tosin vielä Lastentarvikkeitakin heikompaa (lue: ynseämpää) palvelua olemme saaneet eräästä nimeltä mainitsemattomasta lauttasaarelaisesta lastenliikkeestä :/

Vierailija
5/7 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olen enemmän kuin tyytyväinen erääseen myyjään. Olemme hänen kanssaan tehneet monien satojen kauppoja, ja tulemme tekemään vastaisuudessakin. Oikeastaan en meinannut vaunujakaan ostaa, kun en häntä saanut myyjäksi.

Useammat ko liikkeen myyjät ovat ynseitä ja jotenkin kyllästyneitä.

Eli terkkuja Varistoon :)

Vierailija
6/7 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo yli kuuden vuoden ajan asioinut eri lasten tarvike ja vaate liikkeissä. Asiakkaan vaatetus vaikuttaa yllättävän paljon palvelun laatuun ja siihen saako palvelua ollenkaan!

Ainut liike jossa olen saanut samaa ja HYVÄÄ palvelua on ollut Pukinmäessä (ennen Heikinlaaksossa) sijaitseva Baby Center.

Muissa esimerkiksi itäkeskuksen Lastentarvikkeessa ja Variston Lastentarvikkeessa palveluon vaihdellut laidasta laitaan, aika tarkasti sen mukaan onko päällä ollut merkkivaatteet vai ei. Palvelu on ollut hyvää merkki vaatteissa, vaikka kiinnostuksen kohteena olisi ollut vain tuttipullo!

Tikkurin Pikku Hurmurissa tuon merkki vaatteiden merkityksen huomaa erityisen selvästi! Myyjällä " ei ole aikaa" auttaa ja kysymyksiin vastaillaan jopa töykeästi, tai sitten myyjä kipittää perässä ylistämässä jokaista vilkaisemaani tuotetta. Tuon takia en enää asioikaan Pikku Hurmurissa ollenkaan.

Hyvää palvelua olen aina saanut myös Variston Vaunu aitasta (?).

Vierailija
7/7 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut Tampereen lastentarvikkeesta kahdet Emmaljungat sekä turvakaukalon, seisomalaudan ym. ja aina olen saanut erittäin ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua!

nonnu78