Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olisit valmis tekemään ihastuksen vuoksi? Itse tässä mietin, mitä tekisin....

Vierailija
03.06.2025 |

Eli olen jo n.50 vuotias nainen ja meillä on työporukalle varattuna mökki muutaman viikon päästä. En ole 100 varma tuleeko sinne työkaveri mies, johon olen suorastaan hulluna. Jos menen tuonne, niin minun pitäisi perua muut menot jo tässä hyvissä ajoin. En ole myöskään varma onko tuo hyvä paikka lähestyä miestä, koska sielä on työkavereitamme. Tuntuu vaan, että olen ihan epätoivoinen ja valmis tekemään miltei mitä tahansa. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provot alkaa usein näin että eli olen tai siis olen... ja miksi joku sanoisi tuohon alkuun, että on JO 50v? Haluatko tähän jotain ikärasismikulmaa vai mitä? 

Vierailija
2/9 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysyt mieheltä ihan vai vihkaa vaikka kahvitunnilla tms. ootko menossa mökille ja jos on niin sitten perut menot ja menet mukaan. Miksi tehdä asiasta sen vaikeampaa kuin se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet perääntyy jos nainen on liian innokas. Ei kannata mennä, pilaat vaan kaiken.

Vierailija
4/9 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä vaivihkaa töissä, että kiinnostaisiko sitä panohommat mökillä ja kerro, että nyt oilis pillua tarjolla jos tulee sinne.

Vierailija
5/9 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata suunnitella mitään etukäteen. Itse olen törmännyt kaikkiin elämässäni olleisiin miehiin yhtä lukuunottamatta sattumalta. Mene ja katso miten tilanne etenee. Liika suunnittelu vaan stressaa turhaan.

Vierailija
6/9 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämän kevät... Jos ei viisikymppinen ymmärrä miten ihmissuhteissa toimitaan, niin joutaa jäädä yksinäiseksi. 

Vierailija
7/9 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene, jos on vaarana, että nolaat itsesi. Jos pystyt käyttäytymään normaalisti ja haluat vain olla ihastuksen seurassa ilman pokailuja, niin sitten voit mennä. Ja jos nuo muut menot eivät hirveästi innosta.

Onko työkaverisi vapaa ja kiinnostunut sinusta? Sekin vaikuttaa.

Vierailija
8/9 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat että sinua lähestytään, sinun pitää hakeutua paikkaa/tilanteeseen, jossa sinua voi lähestyä.

Vierailija
9/9 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat että sinua lähestytään, sinun pitää hakeutua paikkaa/tilanteeseen, jossa sinua voi lähestyä.

Mulla on Facebook profiili jonne voi lähettää viestejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi