mitä tekisit jos miehesi pyytäisi teidän kotiin ihmisiä, joita et halua teidän kotiin?
nämä ihmiset kävisi teidän kotona silti, ja myös kun olet poissa kotoa
Kommentit (30)
Tämän takia en halua asua miehen kanssa. Kodin täytyy olla turvallinen ja hyvä tila.
Kyllä nyt miehellä on oikeus kutsua naisystävänsä kotiinsa.
En haluaisi olla miehen kanssa, joka kutsuisi kotiimme ihmisiä ketkä eivät sinne mielestäni saisi tulla.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla miehen kanssa, joka kutsuisi kotiimme ihmisiä ketkä eivät sinne mielestäni saisi tulla.
Kai nyt kuitenkin tyypillisenä naisena ajattelet että sinä saat kutsua ketä itse haluat eikä sinun tarvi miehen mielipiteistä välittää vaikka mies kuinka inhoaisi niitä sinun kutsumia henkilöitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on myös mieheni koti, joten hän saa kutsua tänne juuri niitä ihmisiä, joita haluaa.
Miksi mä asuisin henkilön kanssa joka haluaa kutsua kotiin ketä vain?
Koska ajattelet vain itseäsi.
Miestäkö mun pitäisi vain ajatella?
Ei tietenkään. Jospa kuitenkin sillöin tällöin edes ajattelisit.
En suostuisi. Pidän kodin omana. Ehken asuisi edes samassa miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on myös mieheni koti, joten hän saa kutsua tänne juuri niitä ihmisiä, joita haluaa.
Olet kauan ollut sinkku ja kuinka monta viikkoa on kestä yt pisin parisuhteesi kun noin itsekäs ja omahyväinen ihminen ei yksikertaisesti kykene parisuhteeseen joka on aina kahden kauppaa?
Vieraille olisin kohtelias. Jos nyt sattuisi olemaan sellaisia henkilöitä, joista tai joiden käytöksestä en pidä, keskustelisin asiasta kahden kesken. Anopin kanssa tulin hyvin toimeen 45 vuotta. Miehelläni oli joskus vähän väikeuksia äitini kanssa, molemmat kun itsepäisiä luonteita, mutta 200km:n välimatka auttoi kummasti asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kauan ollut sinkku ja kuinka monta viikkoa on kestä yt pisin parisuhteesi kun noin itsekäs ja omahyväinen ihminen ei yksikertaisesti kykene parisuhteeseen joka on aina kahden kauppaa?
En mä ole elämässäni montaa viikkoa sinkku ollut. En vain ole ollut sellaisten henkilöiden kanssa joka tuo kotiinsa minulle vastenmielisiä henkilöitä joita en missään nimessä sinne halua. Eikä se tarkoita että kotiin pitäisi tuoda vain niitä joita minä haluan kutsua mutta jotakin rajaa sentään.