Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa olla sosiaalinen mutta toisaalta harmittaa olla yksin

Vierailija
03.06.2025 |

Nykyään kavereiden kanssa hengaillessa mä puhun vain vähän. En jaksa syvällisiä keskusteluja enkä toisaalta hauskanpitoakaan.  Minusta on tullut jotenkin ujompi ja tylsempi kuin ennen enkä tiedä miksi. Mitä teen? Täysin omaan kämppään vetäytyminen houkuttelee, mutta en tiedä olisiko se minulle hyväksi pidemmän päälle. Täytyykö minun vain hyväksyä se, etten ole niin hauskaa seuraa tällä hetkellä ja menen hengailemaan kavereiden kanssa hissukkana?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla sellaisia kavereita joiden seurassa et aidosti viihdy. Joskus ihmiset kasvavat erilleen.

Vierailija
2/12 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kirkossa. 😙

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan mene jos ei siltä tunnu. Ehkä myöhemmin se into tulee taas. 

Vierailija
4/12 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä kaveriporukoista mitään saa, pitää olla pari tunnollista ihmistä elämässä

Vierailija
5/12 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa olla sellaisia kavereita joiden seurassa et aidosti viihdy. Joskus ihmiset kasvavat erilleen.

Joo näinkin taitaa olla. Mut oon huomannut sen, että erityisesti en oikein viihdy isoissa ryhmissä, varsinkin jos siellä on joskus tuntemattomia ihmisiä. Ap

Vierailija
6/12 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en jaksa mitään muuta kuin syvällisiä keskusteluja nykyään.

Vierailija
7/12 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeellä saa sitten olla rauhassa. 

Vierailija
8/12 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä turhaan mene jos ei siltä tunnu. Ehkä myöhemmin se into tulee taas. 

No en tiedä onko ystävyys sitä, että sen voi yksipuoleisesti vaan laittaa tauolle niin pitkäksi aikaa kuin haluaa.

Vierailija
9/12 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitten kavereitten seurassa saa olla muuten vaan, ihan hiljaa ja sivustaseuraajana? Tai etkö voi sanoa heille suoraan, että sinulla on nyt joku tylsä ja hiljainen kausi menossa, koittakaa kestää?

Vierailija
10/12 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkkeellä saa sitten olla rauhassa. 

Ehkä joku saa. Itse tiedän liki 90 vuotiaan mummelin, jolla on jatkuvasti joku sukulainen kylässä, jopa yökylässä.

Vierailija
11/12 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitten kavereitten seurassa saa olla muuten vaan, ihan hiljaa ja sivustaseuraajana? Tai etkö voi sanoa heille suoraan, että sinulla on nyt joku tylsä ja hiljainen kausi menossa, koittakaa kestää?

Saa olla, mutta itselleni tulee siitä jotenkin syyllinen olo.

Vierailija
12/12 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en jaksa mitään muuta kuin syvällisiä keskusteluja nykyään.

Sama täällä. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa hyvää päivää kirvesvartta-puheet. Itse seuraan aktiivisesti joka päivä erilaisia asioita, maailman tilannetta ym. Tuntuu, että elän ihan eri maailmassa tuttujeni kanssa, jotka puhuvat samoja yleispäteviä ja jokapäiväisiä asioita vuosi toisensa perään. Yrittämälläkään saa keskustelua nousemaan uudelle tasolle.