Onko 36 vuotias teistä nuori?
Kommentit (87)
Ei nuori eikä vanha eikä vielä keski-ikäinenkään. Ulkonäön puolesta voi olla mitä vain. Jotkut näyttää vielä parikymppisiltä, toisilla näkyy kilometrit.
"nuori" nelikymppinen punkero täälläkin alapeukuttelee :D
nuori: alle 35
keski-ikäinen: 35-65
vanha: yli 65
Vanhuksia. Tuon ikäiset naiset on rumia yh-äitejä ja miehistä tulossa pervoja setä-miehiä.
N29
Olen juuri ja juuri nuori. Jos haluat vielä tehdä nuorten juttuja, nyt on se aika.
No ei alle 35 ole enää nuori todellakaan, siis vuodet 30-34. Vanhoja kääkkiä. 29 voi olla just ja just.
Vierailija kirjoitti:
Vanhuksia. Tuon ikäiset naiset on rumia yh-äitejä ja miehistä tulossa pervoja setä-miehiä.
N29
Oho, sulla on enää muutama vuosi ennen kuin susta tulee tuo ensiksi mainittu.
Ainakin naisissa se on parhaat vuotensa ohittanut eli reipppaasti keski-ikäinen. Mies on keski-ikäinen noin 50v.
Vierailija kirjoitti:
No ei alle 35 ole enää nuori todellakaan, siis vuodet 30-34. Vanhoja kääkkiä. 29 voi olla just ja just.
Mitä 30-35-vuotiaat sitten ovat? Jos kerran nuoruus päättyy 30-vuotiaana ja keski-ikä alkaa 35-vuotiaana?
25-vuotiaasta voisin vielä sanoa nuori, mutta en sitä vanhemmasta.
On todellakin. Jos elää 100-vuotiaaksi, ni vähän yli 1/3 vasta elämää takana :) N33
Vierailija kirjoitti:
25-vuotiaasta voisin vielä sanoa nuori, mutta en sitä vanhemmasta.
Mitä 25-35-vuotiaat ovat, kun eivät ole vielä keski-ikäisiäkään? Ihan pelkkiä aikuisia, vai?
Muistelisin nyt paljon vanhempana henkilönä, että 36v:na olin vielä melko tietämätön monista elämän perustotuuksista. Erilaiset pätemiseen ja paikkansa löytämiseen liittyvät paineet veivät voimia. Keho oli vielä hyvin toimiva mutta sen vaalimisen tärkeyskin valkeni vasta myöhemmin. Melko nuori on 36 vuotias.
Pidän viisikymppisiäkin nuorena :D Check your asenne. N30+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä 30-35-vuotiaat sitten ovat? Jos kerran nuoruus päättyy 30-vuotiaana ja keski-ikä alkaa 35-vuotiaana?
Tilastoi tarkasti, se on tärkeää.
Heh, joku "nuorekas" 35-40-vuotias mummo poistatti viestin, jossa mainittiin ettei väliä, miten muut määrittelee. Taisi osua, tyyppi kaipaa kovasti että muut pitävät nuorena :D :D
Ei ole nuori.
Olen 59 v.