Onko 36 vuotias teistä nuori?
Kommentit (87)
Palstan nelikymppiset punkerot ovat ainakin vielä nuorisoa!
Vierailija kirjoitti:
On todellakin.
Varhaisessa keski-iässä, ei todellakaan enää nuori.
Mitä väliä sillä on, millä termillä kutsutaan? TIedän kyllä, että monelle kolmekymppiselle tämä on ongelmallinen tilanne ja jonkinlaisen kriisin paikka, mutta ne vuodet kun jokaisella tulevat samaa vauhtia.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vaikka poliitikoksi nuori, mutta ammattiurheilijaksi alkaa olla vanha. Ikä on suhteellinen asia.
Jos tarvitaan päätä, on nuori. Jos tarvitaan fysiikkaa, alkaa olla vanha.
Mä meinaan pysyä ikuisesti nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On todellakin.
Lapsettomilla naisilla alkaa tuossa iässä olemaan paniikki.
Ei ole nuori. Jos 18 on täysikasvuinen, niin tuossa on jo elänyt kaksi täyttä ikää.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään nuorisoa, mutta sillä tavalla nuori että on suurin osa elämästä edessä.
Noin puolet, jos puhutaan miehistä.
Ei ole, vaan varhaiskeski-ikäinen.
No itse sain tuon ikäisenä ensimmäisen lapseni. Seuraavat kaksi 39- ja 41-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole nuori. Jos 18 on täysikasvuinen, niin tuossa on jo elänyt kaksi täyttä ikää.
Tuon ikäisellä voi olla jo aikuinen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On todellakin.
Lapsettomilla naisilla alkaa tuossa iässä olemaan paniikki.
Ja melkein kuka tahansa mies, joka suostuu lapsentekoon, kelpaa. Sitä ennen on ollut kovat kriteerit.
Ehtii opiskella toisen ammatin, ehtii synnyttää, ehtii olemaan vielä vuosikausia työelämässä, ehtii vaihtaa miestä/naista
36-vuotias on keski-ikäinen. Tuossa vaiheessa on jo yleensä koulutus, työpaikka ja perhe perustettu, jos sellaisen haluaa/saa. Nuori ihminen on alle 25v.
Vierailija kirjoitti:
No itse sain tuon ikäisenä ensimmäisen lapseni. Seuraavat kaksi 39- ja 41-vuotiaana.
Miksi lykkäytyi niin pitkälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lykkäytyi niin pitkälle?
Miehestä johtuva lapsettomuus. Kaksi ensimmäistä ivf-hoidoilla, viimeinen yllätysraskaus.
Vierailija kirjoitti:
Ehtii opiskella toisen ammatin, ehtii synnyttää, ehtii olemaan vielä vuosikausia työelämässä, ehtii vaihtaa miestä/naista
36-v. naisella mahdollisuus tulla raskaaksi on jo jyrkästi laskenut.
No jos elää satavuotiaaksi, niin kyllä varmasti elämänsä loppumetreillä muistelee tuota 36 vuoden ikää erittäin kaukaisena, oikean nuoruuden aikana.