Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnellisuutesi tällä hetkellä (arvosanat 1-10)?

Vierailija
03.06.2025 |

Jos 1 on että "en voisi enää olla onnettomampi, masentaa, pelottaa, ahdistaa" ja 10 on että "tämän onnellisempi en voisi olla" niin mikä on onnellisuutesi aste nyt? Itsellä 8 1/2.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kuten muillakin. Suomi on paska maa, kiitos persut

Vierailija
22/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaksi, koska en just nyt ole aivan niin allapäin kuin esim aamulla ja eilen illalla mutta ei tämä olo kaukana siitäkään ole. 

Tällaisena se fiilis on sahaillut jo pidemmän aikaa eikä mitään kivaa päivää tai edes hetkeä ole ollut vaan elämänilo on parhaimmillaankin tasoa aivan sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7

Olen kesä ihminen ja talous on kohtalainen ainakin toistaiseksi. Voin nauttia kesästä ja tulevaisuus näyttää lupaavalta sillä voin teoriassa päästä AMK syksyn haussa.

Jos en pääse ja on tammikuu niin silloin antaisin 2

Minäkin olen kesäihminen, mutta en ole saanut siitä kicksejä tänä vuonna ollenkaan. En viime vuonnakaan ihan hirveästi.

Miksi et?

Vierailija
24/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisi varmaan joku 5, mutta vitutttaa tuo auringonpaiste ja kämpässä on pian taas 30 astetta ja ulkonakin on liian lämmin, että siellä voisi olla.

Jos siis olisi jokin paikka missä voisi olla rauhassa.

Vierailija
25/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

8.

Vierailija
26/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

4.

Vierailija
27/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, lähes kaikki hyvin.

Vierailija
28/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kliinisesti masentunut ja ahdistuneisuushäiriöinen, joten joku 2 ehkä. Mulla on kuitenkin jotkut asiat ihan hyvin ja tiedostan, että asiat voisivat olla paljon huonomminkin.

Vierailija
29/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5

Vierailija
30/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussani oli aika paljon sydän- ja verisuonitauteja, mutta minulla on ollut onni pysyä terveenä. Sama koskee miestäni ja tyttäreni perhettä. 

Toinen onnellisuutta tuottava asia on se, että sain opiskella mieleistäni alaa, eikä minun ole tarvinnut olla päivääkään työttömänä elämäni aikana. Nyttemmin olen jo (suhteellisen hyvällä) työeläkkeellä. 

Rikkauksista en edes haaveile. Autan mielelläni tyttäreni perhettä mahdollisuuksieni mukaan hänen ruuhkavuosinaan. Jalkani ovat tukevasti maassa. Henkiset asiat ovat tärkeimpiä. Ikävystyminen on vain mielikuvituksen puutetta. Aina löytyy kivaa tehtävää kotona ja sen ulkopuolella. Vapaaehtoistyötä on aina tarjolla.  

Vierailija
31/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 30: lukemani on 9.

Vierailija
32/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te helvetin inisijät. Eikö Kelan rahoja riittänyt tyhjään elämään tarpeeksi? Kaksi tai yksi - ehkä jopa viisi! Valmiissa maailmassa. Minulla tällä hetkellä 9. Kaikki hyvin muuten, mutta reuma hieman häiritsee. Miehen kanssa kahdestaan isossa omakotitalossa +koira. 6 huonetta, 2 wc, iso kylpyhuone ja sauna. Monet sukulaiset (serkut) natisseet, että, myykää. Miksi? Tämä on ollut meidän koti 40 vuotta, emmekä lähde rakkaasta kodista ( Huom. ei kämppä) minnekään. Laittakaa paskat vaan alapeukkuja katkerina. 

Vierailija
33/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 tai 2

Vierailija
34/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10.

Vierailija
35/46 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te helvetin inisijät. Eikö Kelan rahoja riittänyt tyhjään elämään tarpeeksi? Kaksi tai yksi - ehkä jopa viisi! Valmiissa maailmassa. Minulla tällä hetkellä 9. Kaikki hyvin muuten, mutta reuma hieman häiritsee. Miehen kanssa kahdestaan isossa omakotitalossa +koira. 6 huonetta, 2 wc, iso kylpyhuone ja sauna. Monet sukulaiset (serkut) natisseet, että, myykää. Miksi? Tämä on ollut meidän koti 40 vuotta, emmekä lähde rakkaasta kodista ( Huom. ei kämppä) minnekään. Laittakaa paskat vaan alapeukkuja katkerina. 

ok boomer.

Vierailija
36/46 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 vaikka olen työtön, muutama vuosi enää viralliselle eläkkeelle ja tämän välin kyllä pärjään ansiosidonnaisella.

Vierailija
37/46 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4. Ennen pääsi nousuhumalassa noin tasolle 8, mutta nykyään ei viina edes meinaa maistua. Eli kesto kolmonen tai nelonen.

Vierailija
38/46 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, koska syntynyt Suomeen. Muuten erittäin huono onnellisuustaso. Mm. opiskellut paljon, ja aina valmistunut "laman" aikaan, eli normaalin elämän edellytyksiä ei ole täyttynyt. 

Vierailija
39/46 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 kuten muillakin. Suomi on paska maa, kiitos persut

Mee töihin. Siinä on kyllä pelko, että tippuu ykköseen.

Vierailija
40/46 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, jos ottaisin kaljaa 9