Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, huomaatko kun sun peppua

Vierailija
03.06.2025 |

vilkaistaan? T: M 51 v 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja aina tulee mietittyä miltä se näyttää katsojan silmissä? Olen huomannut että melkein aina kun peppu näkyy eikä ole esim. paidan tai mekon alla niin miehet vilksisee naisten peppuja

N48

Vierailija
2/11 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja aina tulee mietittyä miltä se näyttää katsojan silmissä? Olen huomannut että melkein aina kun peppu näkyy eikä ole esim. paidan tai mekon alla niin miehet vilksisee naisten peppuja

N48

Miten sen siis huomaat...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N48

Joo, mä tunnustan. Pakko vilkaista vaikka olisi mekon tai paidan alla. "Mekkopeput" on kesän kohokohta. Ap 

Vierailija
4/11 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen vilkaisun vaan huomaa jotenkin, samoin rinnat. Toisaalta se on jotenkin kiihtottavaakin, välillähän naiset laittavat tahallaan itseään "esille" härnätäkseen miehiä. Tunnustan tämän itse myös. 

Vierailija
5/11 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen vilkaisun vaan huomaa jotenkin, samoin rinnat. Toisaalta se on jotenkin kiihtottavaakin, välillähän naiset laittavat tahallaan itseään "esille" härnätäkseen miehiä. Tunnustan tämän itse myös. 

Se "härnäys" myös tehoaa ainakin minuun. Mut kyl mä katson pepun vaikka olisi mitä päällä. Ap

Vierailija
6/11 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juuri koskaan huomannut kenenkään vilkuilevan kroppaani, vaikka mielestäni olen ihan hyväkroppainen, että ei ainakaan jää siitä kiinni. Ainoa poikkeus on jos lähden tiukassa topissa ilman liivejä, silloin se tuijotus on niin näkyvää, että huomaan itsekin.

Vierailija
7/11 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta vilkaistaan hattua niin kyllä huomaa 

Vierailija
8/11 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mutta vilkaistaan hattua niin kyllä huomaa 

Se on hyvin ymmärrettävää.. T: Ap

Vierailija
9/11 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/11 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset, kumartuessaan kaupan alahyllyille, antavat takana olevien nähdä kuinka narun takaa tuijottaa....ruskea silmä

Vierailija
11/11 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä on silmät selässä???