Mies raiskaisi naisen - nainen kuoli. VAIN KAKSI VUOTTA VANKEUTTA??!
Anteeksi mitä, tästä hirveydestä sai vain kaksi vuotta vankeutta?!
"VARSINAIS-SUOMEN käräjäoikeus tuomitsi naisystävänsä raiskanneen Reijo Tapio Saksan, 66, kahden vuoden ja kahden kuukauden ehdottomaan vankeuteen.
Raiskaus tapahtui miehen yksiössä Turussa syyskuussa 2022.
Mies laittoi naisen kehon ja pään ympärille naruja sekä eristysteippiä ja tämän jälkeen väkivalloin raiskasi naisen.
Päihtynyt nainen yritti puolustautua, mutta ei voinut miehelle mitään. Nainen sai kamppailun aikana mustelmia käsivarteen sekä viiltohaavan.
Mies myös työnsi naisen kehon sisälle metallisen teräväreunaisen esineen sekä kovan muovisen esineen. Tästä aiheutui naiselle runsasta verenvuotoa."
Kommentit (443)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko noissa linkatuissa naisten teoissa kyseessä pahimmillaan pahoinpitely, miehet taas ovat tappaneet. Miesten tekemiä pahoinpitelyjä ei voisi edes linkata kun niitä niin järjettömän paljon
Niin ja ei nuo naisten tekemät pahoinpitelytkään ole mitenkään raakoja tai aiheuttaneet vahinkoa kellekään. Joku in-celi yrittää mustamaalata naisia noilla uutislinkeilä.
Ei ole miestensyy että feministipaskat ovat niin rääpäleitä ettei nyrkit saa aikaan kun mustelmia mieheen. Miehen nyrkit murskaavat feministipaskan luita.
Ja naisen puukko uppoaa sovinistipaskan luihin 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on paskoja. Ne pilaa naisten elämän vaan pillu mielessään. Ei kehenkään mieheen voi luottaa. Moni mies pilasi myös mun elämän. Enää en luota kehenkään mieheen
Et sitten ajoissa oppinut mitään!
Naisilla järki leikkaa vähän viiveellä.
Ihan käsittänätön tuomio. En pysty käsittämään miksei tullut kuolemantuottamusta. Uhri oli erittäin päihtynyt ja lisäksi mies sitoi hänet kiinni. Miehen olisi pitänyt pystyä ymmärtämään että noin päihtynyt ei voi antaa suostumusta seksiin ja että noin päihtynyt menee tajuttomaksi helposti.
Valitettavasti pohdin sitäkin kuka ne viinat uhrille juotti, noin suurissa määrin. Tottumaton voi tempaista vahingossa kovan kännin mutta epäilen tekijän myötävaikuttaneen.
Tuomarit mielentilatutkimukseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehelle tehtiin oikeudenkäynnin aikana mielentilatutkimus. Sen mukaan hän oli alentuneesti syyntakeinen, eli hän ei täysin ymmärtänyt tekojensa seurauksia."
"Oikeus myös huomautti, että naisen välitön kuolinsyy oli alkoholimyrkytys."
Case closed.
Ja kuka kaatoi uhriin viinaa, kun se oli köytettynä liikkumattomaksi ??
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuollaiset uutiset ovat omiaan lisäämään miesvihaa.
Vai oletteko kuulleet naisen tehneen vastaavaa miehelle?
Moni vaatii elareita ja se kyllä viiltää vähintään ihan yhtä pahasti.
Minua mies löi, töni, potki, kuristi jne vuosien ajan ennenkin uskalsin erota. Kerran yritin lyödä takaisin ja kolautti oman kätensä pöydän reunaan kuvasi mustelman ha sanoi menevänsä tekemään ilmoituksen poliisille. Minä en ole tähän päivään mennessä kertonut väkivallasta kuin terapeutille.
Mies kiristi jatkamaan suhteessa sillä että olej ollut masentunut nuorempana ja uhkasi tehdä lasun etten huolehdi lapsesta. Mies on hyvässä asemassa työelämässä joten pelkäsin kun sanoi järjestävänsä niin etten enää koskaan näe lasta.
Lopetin suhteen vasta kun kuristi lastamme ekan kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuollaiset uutiset ovat omiaan lisäämään miesvihaa.
Vai oletteko kuulleet naisen tehneen vastaavaa miehelle?
Moni vaatii elareita ja se kyllä viiltää vähintään ihan yhtä pahasti.
Millainen "mies" kehtaa kirjoittaa tällaista edes anonyymisti?
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsittänätön tuomio. En pysty käsittämään miksei tullut kuolemantuottamusta. Uhri oli erittäin päihtynyt ja lisäksi mies sitoi hänet kiinni. Miehen olisi pitänyt pystyä ymmärtämään että noin päihtynyt ei voi antaa suostumusta seksiin ja että noin päihtynyt menee tajuttomaksi helposti.
Valitettavasti pohdin sitäkin kuka ne viinat uhrille juotti, noin suurissa määrin. Tottumaton voi tempaista vahingossa kovan kännin mutta epäilen tekijän myötävaikuttaneen.
Eihän naiset itse siihen pulloon tartu, naiset ovat lapsen tasolle typistettyjä uhreja joille se viinakin kaadetaan suoraan kurkkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten tekemät lievemmätkin pahoinpitelyt ylittävät helpommin uutiskynnyksen, joten katsokaa tilastoja ennemmin.
Ei kukaan jaksaisi lukea joka viikonloppuista uutisvirtaa miesten tekemistä lievemmistä pahoinpitelyistä, mutta "teinityttö pahoinpiteli" saa klikkauksia enemmän.
Täasä tilasto potilaista jotka joutuu hoidettavaksi perheväkivallan vuoksi. Spoiler alert: valtaosa on miehiä
Hannu Lauerma: Nuori tai keski-ikäinen mies joutuu kaksi kertaa naista todennäköisemmin puolisonsa pahoinpitelemäksi
Homosuhteissa väkivaltaa on paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän naiset itse siihen pulloon tartu, naiset ovat lapsen tasolle typistettyjä uhreja joille se viinakin kaadetaan suoraan kurkkuun.
Allekirjoitan tuon aiemman kommentin. Äitini juotti isälleni niin paljon viinaan, että tämä sammui, että sai itse olla rauhassa. Ja siihen viinaanhaan isä sitten kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Minua mies löi, töni, potki, kuristi jne vuosien ajan ennenkin uskalsin erota. Kerran yritin lyödä takaisin ja kolautti oman kätensä pöydän reunaan kuvasi mustelman ha sanoi menevänsä tekemään ilmoituksen poliisille. Minä en ole tähän päivään mennessä kertonut väkivallasta kuin terapeutille.
Mies kiristi jatkamaan suhteessa sillä että olej ollut masentunut nuorempana ja uhkasi tehdä lasun etten huolehdi lapsesta. Mies on hyvässä asemassa työelämässä joten pelkäsin kun sanoi järjestävänsä niin etten enää koskaan näe lasta.
ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on paskoja. Ne pilaa naisten elämän vaan pillu mielessään. Ei kehenkään mieheen voi luottaa. Moni mies pilasi myös mun elämän. Enää en luota kehenkään mieheen
Olisiko kannattanut panostaa seuraansa ja käyttää järkeä tai harkinta kykyä? Toisaalta seura missä liilut kertoo myös aika paljon sinusta.
Mua on hakannut eniten oma veli, pysyviäkin vammoja jäi. Kerro toki miten olisin voinut välttää tätä seuraa?
Olisit voinut saada koulun kautta apua tai suoraan poliisilaitokselle meno yksi vaihtoehto. Miksi olisit suojellut hullua perhettäsi? Minä läksin teini-ikäsenä kodistani ja itkin ilosta. Nyt mulla kaikki ollut hyvin jo vuosikausia ja olen oikeastaan onnellinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko noissa linkatuissa naisten teoissa kyseessä pahimmillaan pahoinpitely, miehet taas ovat tappaneet. Miesten tekemiä pahoinpitelyjä ei voisi edes linkata kun niitä niin järjettömän paljon
Niin ja ei nuo naisten tekemät pahoinpitelytkään ole mitenkään raakoja tai aiheuttaneet vahinkoa kellekään. Joku in-celi yrittää mustamaalata naisia noilla uutislinkeilä.
Ei ole miestensyy että feministipaskat ovat niin rääpäleitä ettei nyrkit saa aikaan kun mustelmia mieheen. Miehen nyrkit murskaavat feministipaskan luita.
Ja naisen puukko uppoaa sovinistipaskan luihin 😘
Huomaa ettet ole koskaan puukkoa käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehelle tehtiin oikeudenkäynnin aikana mielentilatutkimus. Sen mukaan hän oli alentuneesti syyntakeinen, eli hän ei täysin ymmärtänyt tekojensa seurauksia."
Tämä on paskapuhetta, en voi käsittää että tällaista paskasyytä aina käytetään. Itselläni on ollut psykoosi ja tiesin 100% mitä silloin tein ja sanoin, onneksi en vahingoittanut ketään mutta kyllä ne tekonsa ja valintansa tietää tarkalleen. Eikä päihtymystilaa voi käyttää tekosyynä.
Oikein! Ja sit tollaset päästetään vapaaksi! Ottakoot nämä tuomarit nuo omiksi naapureikseen kun ovat niin syyntakeettomiakin.
Kättä pidemmällä saa nainenkin mieheltä hengen pois mikäli on pakko puolustaa itseään. Harmi että kuollutta uhria ei tämä tieto enää auta
Vierailija kirjoitti:
Kuule, salainen piilokamera johonkin huoneeseen, jonne juokset pakoon. Tokihan kukko juoksee perässäsi mutta teot voi jäädä todisteeksi ja uhkailut!
Vierailija kirjoitti:
Ei liene suuri vaiva puuttua tähän ja säätää lakeja jotka nostavat minimirangaiatuksia. Samalla pitäisi poistaa ne järjettömät paljousalennukset. Ei vissiin eduskunnassa kellään ole tahtoa tehdä mitään tälle asialle?
Perussuomalaisilla on ollut jo vuosia. Mitään muuta puoluetta ei kiinnosta tai vihervasemmiston tavoin on vastustanut minimirangaistusten koventamista.
Ketkä tällaisia lakipykäleitä ovat kirjanneet lakiin, kun tällaista on. Lakikirjat pitäisi kirjoittaa uusiksi. Miehetkö tuollaisen lakikirjan ovat kirjoittaneet aikoinaan.
Niin, kovemmat tuomiot ylipäätään kaikille olisi kaikkien etu, koskien miehiä ja naisia. Siitähän tästä on tässä ketjussa kysymys. En minä naisena pyolusta naisia väkivallan tekijöinä mitenkään
Minä pelkään miehiä omien kokemusteni vuoksi ehkä joku mies pelkää naisia ja vaihtaa kadun puolta kuten minä jos vastaan tulee mies?