Mä olen töissä pienessä mekossa ja näteissä alusvaatteissa, suihkussa käyneenä hiukset puhtaana ja laitettuna, kevyt meikki kasvoilla.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan suurin osa työssäkäyvistä naisista tekevät samaa ja ajattelevat näin. Kuulut siis massaan. Bulkkikamaa. Onnea!
Tää kommentti on kyllä rimanalitus tässä ketjussa. Kuka vielä ajattelee, että naisten ainoa tavoite elämässään on herättää miesten huomio?????
Ja että "suurin osa työssäkäyvistä naisista tekee samaa" ei helvetti. Mitä naisten aliarviointia. Ja tätä paskaa on vielä yläpeukutettu.
Minä en ikipäivänä ole töissä edes ajatellut, että minun pitäisi hertättää siellä työskentelevien miesten huomio. Ne on ihan vaan työKAVEREITA.
0/5. Rimanalitus tuli siis sulta, ei edelliseltä.
Oletko lihonut kun mekko on pieni? 🤭 Kipaise kaupasta pari numeroa suurempi 😀
Ymmärtääkseni työn nimi alkaa pr-kirjaimilla. Amsterdamissa on kortteli teille, kivoja punaisia lamppuja
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni työn nimi alkaa pr-kirjaimilla. Amsterdamissa on kortteli teille, kivoja punaisia lamppuja
Kai siellä on miehillekin omat markkinat, siis ap:lle.
Miksi olet ostanut pienen mekon vai onko talvella tullut vararavintoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan suurin osa työssäkäyvistä naisista tekevät samaa ja ajattelevat näin. Kuulut siis massaan. Bulkkikamaa. Onnea!
Tää kommentti on kyllä rimanalitus tässä ketjussa. Kuka vielä ajattelee, että naisten ainoa tavoite elämässään on herättää miesten huomio?????
Ja että "suurin osa työssäkäyvistä naisista tekee samaa" ei helvetti. Mitä naisten aliarviointia. Ja tätä paskaa on vielä yläpeukutettu.
Minä en ikipäivänä ole töissä edes ajatellut, että minun pitäisi hertättää siellä työskentelevien miesten huomio. Ne on ihan vaan työKAVEREITA.
Itsellänikin tuli ap:n kuvailusta mieleen sellainen ihan tavallinen nainen. 30-40v, 165cm ja noin 70kg hieman pönäkkä kevyine meikkeineen ja ehostuksineen, tosin mekko joku vähän kaapumainen frillamekko, Marimekko tms. eikä pieni.
Sitten puuskutusta portaissa, vaikka ulkomuotoon on käytetty rahaa ja aikaa kampaajalla ja joka aamu kotikylppärissä siellä suihkussa käyty, säärikarvoja poisteltu ja tukkaa föönailtu + kevyttä meikkiä laitettu. Marimekon Gratha-laukku olalle ja menoksi.
Transuilu on ihan ok, kunhan et änkeä naisten pukkariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Lähes jokainen nainen laittautuu töihin, mutta ei miesten takia, vaan siksi, että se kuuluu asialliseen työssäkäyvän naisen rooliin. Miehetkin tietysti pukeutuvat työn vaatimusten mukaan.
Teillähän on ihanan avoin työyhteisö, että voit noin vapaasti transuilla töissä.
Vaikuttaa, että olet töissä erityisesti naisen roolissa. Yritä keskittyä enemmän töihisi ja vähemmän naisena olemiseen. Pieni tositarina: Kuuntelin bussissa kahden naisen jutustelua, joista toinen kertoi olevansa työpaikassa, jossa on 12 miestä ja hän on ainoa nainen. Tuntui olevan merkityksellistä. No mitä sitten? Tuskin häntä oli palkattu sinne naiseksi, paremminkin töitä tekemään. P.S. Valtaosalle miehistä ovat naisten kommervenkit tuttuja. He ovat yhtenäinen porukka, joka ymmärtää toisiaan ja myös kertoo toisilleen kaikki huomionsa ja muun kertomisen arvoisen ja sitähän riittää. Jäitä hattuun nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellänikin tuli ap:n kuvailusta mieleen sellainen ihan tavallinen nainen. 30-40v, 165cm ja noin 70kg hieman pönäkkä kevyine meikkeineen ja ehostuksineen, tosin mekko joku vähän kaapu
Onko jotenkin paha asia olla tavallinen nainen? Joka on puhdas ja siisti ja käyttää keskiluokan vaatteita?
Miltäpäs ne työpaikan miehet näyttävät, ja onko teidän työpaikassa ulkonäkö tärkeämpää kuin työsuoritus?
Palstan mukaanhan kaikki yli kolmekymppiset naiset ovat ongelmajätettä ja 99% miehistä tyytyy suhteessa, joten miesten miellyttäminen ei voi mitenkään onnistua kuitenkaan, joten lepo vaan.
Minäkin käyn suihkussa. Onneksi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa, että olet töissä erityisesti naisen roolissa. Yritä keskittyä enemmän töihisi ja vähemmän naisena olemiseen. Pieni tositarina: Kuuntelin bussissa kahden naisen jutustelua, joista toinen kertoi olevansa työpaikassa, jossa on 12 miestä ja hän on ainoa nainen. Tuntui olevan merkityksellistä. No mitä sitten? Tuskin häntä oli palkattu sinne naiseksi, paremminkin töitä tekemään. P.S. Valtaosalle miehistä ovat naisten kommervenkit tuttuja. He ovat yhtenäinen porukka, joka ymmärtää toisiaan ja myös kertoo toisilleen kaikki huomionsa ja muun kertomisen arvoisen ja sitähän riittää. Jäitä hattuun nyt.
Minusta vaikuttaa, että aloittaja on mies. Miehet luulevat, että naisten laittautuminen on heitä varten. Siksi aloittaja luetteli normaaleja naisen hygieniaan liittyviä asioita, ja kuvitteli, että naiset toimivat noin, koska haluavat viehättää miehiä.
Kai Ap muisti sheivata rinta-ja säärikarvat
Tulee ihan mieleen Regina lehden Naisen unelmia novellit tästä tekstistä. Onko Veli-Matti kenties löytänyt vaimon/äidin vanhat lehdet jostain ullakolta inspiraation lähteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Selvästi miehen kirjoittama aloitus
Minusta taas joku syrjäytynyt nainen on kirjoittanut haaveensa.
No kyllähän se kevyt kesämekko aika harvinainen työasu Suomessa miehellä on.